Monza: Boj Aprilie a Kawasaki u zeleného stolu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 14.05.2013 v 17:32

Superbiker: to je ta první verze, ale další verze je taková, že lidé říkají že Sykes už byl dávno přes Guintolim v době kdy se tlačili do té šikany a že az to mohl Melandri neřeším. Nefandím ani jednomu

Superbiker (245) napsal 14.05.2013 v 13:24-1+2

Tak viděl jsem záznam a zněj je naprosto zřetelné, že se Sykes dostal před Guintoliho jen díky tomu, že probrzdil a nemohl včas zatočit.

Kde jste vy, kteří se zastáváte Sykese, nechali oči???

motorbreath (477) napsal 14.05.2013 v 10:46-1+5

Jsou to snad závody, ne? Tak měl Guintoli Sykese předjet, když vyjel z toho retardéru. Na záběrech je jasně vidět, že na to měl rychlost, ale zpomalil a nechal ho jet. Tak o co jde? To měl Sykes zastavit? To je přesně Guintoliho styl, řešit věci mimo dráhu. On bude radši dojíždět na jistotu, než by se rval na trati. Bylo to patrné v obou závodech.

Evo (411) napsal 13.05.2013 v 23:29

Chtelo by to anketu. Kde je Marex?

PityGPX (949) napsal 13.05.2013 v 20:37-1+3

Mně to trošku připomíná, jako když se řešil spor z roku 2011, Pedrosa vs Simoncelli v Le Mans, taky půlka říkala že to je chyba toho a druhá zas toho. Tady prostě nenastane nikdy shoda, a takových případů, kdy my na M tady řešíme něco je sem tam za rok aspon jednou. Přemýšlím, jaké další spory v závodění mgp, wsbk stojí za řeč, kde bychom na to neměli jednotná názor!

Jo, už vim. Lorenzo a Marquez!

Takže na každou GP (MGP, WSBK) jsme letos připraveni řešit sport :)

Paťan (361) napsal 13.05.2013 v 20:08-1+1

podle stínů na vozovce je evidentní, že tom byl před gintym dávno před tím, než bylo potřeba sklápět motorku do retardéru. 43:19 je zpomalený záběr. pokud to stopnete na tomto čase je evidentní, že sykes je v tomto momentu o jasný kus před gintym a během brždění v náklonu mu poskočí motorka, tak narovná a jede rovně. rozhodnutí je takové jaké je, podle mne je správné.
Fast17 13.05.13 v 08:52 na kdyby se nehraje!!! a kdyby se obě ty šikany vyšterkovali, tak dojede tak pět motorek v každém závodě!! ten asfalt tam je schválně, jinak by to bylo samé přerušení a 6 půlek bouraček!

nerd (199) napsal 13.05.2013 v 19:39-2+1

vidim to tak ako Bubrak, ak by tam nebol Marco tak by sa pravdepodobne udrzal na trati a pri brzdeni bol davno pred Guintolim

PityGPX (949) napsal 13.05.2013 v 19:34+1

Mimo téma: kde je ten chlapec, který chtěl stát v Monze na podiu ? On si myslel, že když je test. jezdec Hondy tak, že honda ten kate bude pro něj malina, ovšem se spletl. Tato honda ten kate s normální hondou ma společný jen nápis, ten vnitřek, tj uplně něco jiného a díly elektronice je to úplně něco jiného než v bsb, all japan, idm atd. Navíc ten kate vyvíjí hondu po svém a není to moc dobrá motorka, když ani Rea už není na špici jako v minulosti.
Prostě tato honda ten kate, tj něco jako Ducati v motogp, vlezeš na to, a zjistíš, že to je komplikovaný motocykl kt. nemůžeš jet na podium

Kubát (1404) napsal 13.05.2013 v 19:06+1

už je rozhodnuto, je to nevratné. neřešil bych to
příště to může dopadnou přesně naopak

PityGPX (949) napsal 13.05.2013 v 19:06

Maxovci, kde jste?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/935483_10151666102703799_2138968350_n.jpg

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.05.2013 v 18:35-5+2

je pravda, ze Sykes je spravne treti uplne jasne ho predjel kus pred sikanou, naklopil to do zatacky, ale kvuli Melandrimu to narovnal

PityGPX (949) napsal 13.05.2013 v 18:00-1+1

No je pravda, že Guintoli měl být třetí!

mike99 (322) napsal 13.05.2013 v 17:52-1+1

Fandim Tomovi a Kawasaki ale podla mna mal byt treti Guintoli. Alebo ho mal Tom po vyjazde mimo trat pustit pred seba a skusit to znovu

Niektori ma svojimi komentarmi neskutocne pobavili, ale naozaj by ste si to mali pozriet este raz

Kto nevidel, moze si pozriet obe jazdy SBK
Posledne kolo druheho zavodu zacina na 34:38, ale pre lepsi prehlad si to pustite o par sekund skor

//www.youtube.com/watch?v=yV6_j_xaYMY

//www.youtube.com/watch?v=mSC1sTDqpyc

PityGPX (949) napsal 13.05.2013 v 17:37

Stejně to musíme brat takto: Loni osud vzal Sykesovi 16 bodů (byl sejmut Badovinim v Aragonu ze třetího fleku?) tím přišel o titul.
Teď mu osud pomohl si ponechat o tři body více. Pořád je ale v 13 bodové ztrátě!

Jinak, souhlas, je to zapeklitý, pravda je taková, že když už jezdec probrzdí a vjede rovně, měl by si tou šikanou zpomalit kolo a tím pádem by to mělo být jasné zhoršení než zlepšení a tím pádem by ta úniková zona měla být tak "dlouhá" že jezdec když s někým bojuje, přijde o tento boj a vyjede až za ním.

V roce 2011 chyboval Max, jel prnví šikanu rovně, ovšem nedodržel vymezení prostor, přejel čáru (chyběl totiž na školení když se o tom bavili ) a dostal penalizaci!

Sice každý věděl že tím nezískal vyhodu, ale dostal penalizaci za přejetí té čáry.

Prostě Monza by měla vypadnout z wsbk a nahradit ho Misano, kt. chybí!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.05.2013 v 17:22

nerd: diky za info jak to bylo, takze pravdu ma jasne Tom, nevim co tu kdo tvrdil opak ale doufam, ze to bude nekde k videni, na YT je uz prvni jizda, ale druhou sem zatim nenasel

nerd (199) napsal 13.05.2013 v 16:44-3+1

radi5 ty si ten manever aj videl? nedobrzdil presiel sikanou rovno ALE NIKOHO TYM NEPREDBEHOL apriliu predbehol davno pred sikanou, do sikany brzdil na 3. mieste a tak sa na 3 miesto zaradil. po sikane mal na veduce duo vacsiu stratu ako pred sikanou takze nic neziskal ale cca 0,2s stratil

viking.2 (123) napsal 13.05.2013 v 16:12+2

Bubrak-ZX10R, teď si na to kapl. Plně s tebou souhlasím. Guintoli ,když viděl že Sykes přestřelil, tak se na to vys..., ty před ním věděl, že nedojede a Sykes, že je out. Ale se přepočítal.
A jestli tam maj taliáni tu spomalovaci cestičku nakreslenou
,tak jak maj. Za to Sykes nemůže.
Samozřejmě nevěřím, že by to udělal schválně. Ani by nemohl, neví jestli mu to takhle klaplo.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.05.2013 v 15:52-1

A nemelo by to byt tak, ze pokud nedobrzdil a predjel diky tomu Aprilku, tak pak prujezdem mezi carami mel ztratit v podstate to co ziskal a najet na trat uz za Aprilkou? Vetsinou to tak je, ze kdyz se mine sikana a je povolen prujezd mimo ni, tak ta nahradni trasa je delsi, aby jezdec stejne ztratil. Pokud mel tuto pasaz okruhu pomalejsi o 0.2sec nez jina kola, tak nechapu, proc s tou Aprilkou nebyl rychlejsi. To by taky moh (s Aprilii) vyrazne zpomalit v sikane schvalne a pak tvrdit to same a navic jeste zvetsit naskok tech pred nimi (coz se muze nekdy hodit).

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.05.2013 v 15:45

Tak je treba upresnit vyklad pravidel. To je fuk.

radi5 (73) napsal 13.05.2013 v 14:21-2+3

V tomto případě není chyba v pravidlech, ale v jejich výkladu... Jednoduše nedobrzdil, byl dlouhý, díky tomu Aprilku předjel a výhodu tím získal. Minimálně výhodu pro obhajobu před pochopitelným protestem Aprilie.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.05.2013 v 13:32-1+1

Nevidel sem to, ale jestli je to jak pise, ze vyjel z trati 3. a vratil se 3., tak ma pravdu on. Chyba neni v nem ale v pravidlech, pokud si myslite, ze to ma byt jinak.

martasjRSV (506) napsal 13.05.2013 v 12:58-1+4

Bylo vidět, že Guilntoli počítals tím, že Sykes bude penalizován a už ho ani nezkoušel předjet. V téhle situaci bych dal také za pravdu Guintolimu. Sykes to prostě nezvládl a být tam normální kačírek, tak už se v něm válel.

mmlmike (120) napsal 13.05.2013 v 12:33-1+2

No, vloni jsem Sykesovi držel palce až do konce sezóny, ale letos to asi nezopakuju. Takové lhaní nemá jezdec jeho kvalit zapotřebí. Kdyby měl šikanu projet správně, musel by brzdit dřív a před Guintoliho by se těžko dostal. Druhý verdikt je jasně ovlivněn národnostním složením "vejborů" (i když, ten první určitě taky ).

lbedrich (15) napsal 13.05.2013 v 12:25

Na monze to není 280 ale 330 .. jen pro ilustraci. A to je něco přes 90 metrů za vteřinu.

Kubát (1404) napsal 13.05.2013 v 11:21+2

ugt: kolik je to při rychlosti 280 km/h? 0,1 sec? tomu bych i věřil

ugt3000 (176) napsal 13.05.2013 v 11:14-2+2

"Brzdím o 20 metrů později než soupeři..." To si chlapec hooodně fandí

Fullgas1 (745) napsal 13.05.2013 v 10:36+2

Uz je to tam, body pridelene, zavody odjazdene. A ze sa bolo na co pozerat

babynek (17) napsal 13.05.2013 v 09:45-1+1

Taky jsem koukal a s prvnim verdiktem bych se určitě ztotožnil.

Evo (411) napsal 13.05.2013 v 09:38-3+4

Sykes vyuzil nejednoznacny vyklad pravidel a v tomhle se mu nedivim. Ale tak otevrene lhat nemusel. Titul neziska.

1100Virago (3026) napsal 13.05.2013 v 08:59-1+7

Když měl Sykes motorku pod kontrolou, tak proč jel rovně a nezatočil do retardéru jako ostatní?
Já mám toho divočáka rád, ale tady dostal pár nezasloužených bodů darem.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist