VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1440) napsal 16.06.2011 v 09:45

Smrž klasika..problémy se zadní gumou

Marex (2570) napsal 14.06.2011 v 21:13

Sleeper: Mno, já si myslím, že Aprilka na to má.
Camier určitě ne,ale očekávám, že Max se do toho dostane a bude to ještě moc zajímavé. Vítězství přeji Jakubovi, pakliže ne jemu, tak jiné Duc.

Kubát (1404) napsal 14.06.2011 v 20:57

sleeper: tak to máš naprostou pravdu. výsledek je mix výkonů jezdce, ale i kvalitní technikou a carlos to má letos namixovaný velice pěkně ale taky po těch všech letech už bylo na čase

SLEEPER (1002) napsal 14.06.2011 v 20:49

Marex: nemam problem napsat, ze ducati (v gp) je i byla podvozkove za yamahou a hondou, ale to myslim, ze na pristi rok napravi...
Casey slavil uspechy bud, ze je "blazen" a je mu sumak, ze celej race projede v rozevlatym stylu a nebo je proste s nejaky dirttracku proste fakt dobrej...

Kazdopadne jak jsem psal, tak ve WSBK bylo videt, ze Carlos jel hodne plynuleji nez konkurence. Za coz samozrejme muze jezdec a snad stejnym pomerem i technika, ktera mu fakt funguje!

Marex (2570) napsal 14.06.2011 v 20:48

Frki: Kuba to 2x zahodil na výjezdu. Tuším, že to bude mít co do činění s "jednotnýma" pneu.

Kubát (1404) napsal 14.06.2011 v 20:02

frki: tak loni od půlky sezony neměl konkurenci!!!třeba se letos ještě chytne, ale nemyslím si to

Kubát (1404) napsal 14.06.2011 v 20:02

frki: tak loni od půlky sezony neměl konkurenci!!!třeba se letos ještě chytne, ale nemyslím si to

Frki (0) napsal 14.06.2011 v 19:36

Kubát> Ani sem neměl tak na mysli technické vychytávky (ve kterých byla vačka a snad ještě nějaké dvě věci související s vstřikováním či co, když tak mě opravte), já spíš myslel Maxovu psychickou stránku. Jede absolutně skvěle, a najednou se ve dvou zatáčkách zachová jako absolutní začátečník. Ačkoliv todle dělal i ve svých nejlepších letech v MGP, tak loni, kdy získal titul, se tyto "srandy" neděly. Dívalo se na něj stejně hezky, jako letos na Checu

PityGPX (949) napsal 14.06.2011 v 19:22

Tak ja sasmozřejmě Maxe jako jezdce respektuji a přeji mu jen to nej.
Ale pravda, že třeba v Monze měl naskok x sekund a mohl ten druhý závod do vítězného konce. Ačkoliv nezískal žádnou vyhodu projetím té šikany, přišel trest
Ale pokud měli jezdci míting před závodem že se nesmís v šikaně přejet jakakoliv čara, tak smůla.
A v doningtnu jump start, stane se, ale člověk musí počitat s projetím boxové uličky.
Jinak, aprilka je stale určitě konkurenceschopna, pořad mají dost podii a těch druhých míst je hafo. Sice to neni nej maxova sezona ale pokud skonči druhý celkově tka to bude po lonsku stale jeho druha nejuspěšnější sezoan ve wsbk od roku 2007. Letošní sbk je více - méně o tech jezdcích z mgp a tedy biaggi, checa, melandri kt. spolu celkem dost často tráví čas na stupních vítězů. MGP zkušenosti jsou v letošním sbk asi nenahraditelné.

Tak max se může těšit na své oblíbené Brno.

Sleeper: určitě máš pravdu. Max je pořád stale někde jinde než camier a to je potřeba vyzdvihnout.

Kubát (1404) napsal 14.06.2011 v 18:42

frki: právě, že ta motorka je letos stejná jako konkurence. už si nesmí pomáhat žádnýma extra vychytávkama, jak to bylo loni. ještě bych doplnil, že letošní všechny 3 pády byly jak přes kopírák. i v assenu, lehký highsider a pak pád

Frki (0) napsal 14.06.2011 v 17:01

Kubát> Loni jel Max téměř bez chyb, oproti tomu co jezdí teď, to byl úplně jiný člověk. Motorka je de facto stejná, stačí sledovat Camiera.
Carlos jede KAŽDÝ závod učebnicově, loni se mu takle povedlo zajet cca 40% závodů.

Frki (0) napsal 14.06.2011 v 16:58

Možná se to tu zmínilo, ale neměl sem na to, abych si vše přečet.
Každopádně, celkem mě zarazilo, že Kubovi oba dva pády byly na chlup stejné (aspoň na záznamu mi to tak přišlo). Byly ještě před zatáčkou, takže brzdy? Lehký čumák?

italšrot (164) napsal 14.06.2011 v 16:28

Je zřejmě, že když Aprilia nesmí používat nepovolené součástky tak na Carlosovu tovární Ducati prostě nemá. Myslí, že i pohodový Carlos je ve větší formě než nervní Biaggi.

Kubát (1404) napsal 14.06.2011 v 14:54

jedno nechápu. loni jezdil max docela spřehledem v předu. jejich motorka s těma fičurama letěla jak splašená. no a teď když museli motorku zlegalizovat, tak už to taková hitparáda není. k tomu si max vybere semtam nějakou slabší chvilku a proto to vypadá tak jak vypadá

Marex (2570) napsal 14.06.2011 v 13:23

sleeper: Tak teď jenom očekávám,že až nějaká žlutka napíše o Rossim, že jeho bike nestíhá kvůli rámu, jetli to pobereš, protože Maxovi to přiznáš?!
Ostatně si myslím, že Pity to sem hodil jako nadsázku.

SLEEPER (1002) napsal 14.06.2011 v 10:42

PityGPX: ja chapu, ze jsi fanda Carlose, ale proc z toho zavodu delas trapnou senzaci pro zlutaky?
Videl jsi ten zavod a sledoval jsi chovani motocyklu? Maxuv podvozek to tempo absolutne nepobiral. Carlos jezdil na vyjezdech uplne jinou (kratsi) stopu a i tak mu motorka skvele fungovala - na kazdym vyjezdu nabiral metry. Osobne bych nechtel pul zavodu jezdit tempo, na ktery motorka nema - chyby jsou jen otazkou casu...
Zkratka podlozkarskej Twin + podvozek + elektronika letos funguje bezvadne! Ale to je dobre, Carlosovi jakoz to taky starymu pardalovi titul preju!

Demon3 (74) napsal 13.06.2011 v 22:46

Aprilka letos na Carlosovu Duknu prostě nemá a z přemíry snahy se mu vyrovnat prostě zákonitě pramení chyby, nic víc bych v tom nehledal.
Bylo naprosto evidentní, že by ho Carlos dal i bez probrždění, ale věřim, že se ještě Max dokáže hecnout, i když teď už by k obratu potřeboval Carlosovu "pomoc"...

Richie24 (74) napsal 13.06.2011 v 22:14

Max se prostě snaží jet vždycky hranu - a jako jedinej Carlose vůbec drží. Z toho pramení chyby. V tomto případě bych to nepříčítal labilitě. Vždyť kolik udělal chyb na Aprilce v přechozích dvou letech? Ale samozřejmě letos chybuje i zbytečně - nejen kolem Carlose, což je podle mě způsobeno přemírou snahy a bojovnosti. Tím teď myslím hlavně diskvalifikaci v Doningtonu, hloupou chybu v Monze nebo zvýšené množství pádů v trénincích. Ideální sezona to rozhodně není, ta byla loni. A i když to stačí na současný post vicemistra, já věřím, že Corsaro ještě zabojuje!

martin1 (658) napsal 13.06.2011 v 21:57

Pity-já se Maxovi neposmívám/ty určo taky ne/jen se divím, že je s jeho zkušenostmi tak labilní, ona asi Aprilka nemá na to, aby stínovala 7 a 2-3 kola před cílem předjela a už Carlose nepustila

PityGPX (949) napsal 13.06.2011 v 19:35

martin: toho naučil Rossi, takhle znervoznovat soupeře

martin1 (658) napsal 13.06.2011 v 19:29

Max ztrácí rytmus, čumím jak je dukna rychlá, 7 to nehrotí párkrát se z boku na brzdy uáže vedle maxe a do 3 kol je chyba na světě, těch chyb je celkem dost...

Kubát (1404) napsal 13.06.2011 v 16:55

carlos mi připomíná troye baylisse. než končil kariéru, tak cca poslední 2 sezony jezdil stejně jak carlos taky to bylo z jeho strany "nudné"

hansr (-13) napsal 13.06.2011 v 16:17

Ritchíe 24: no taky doufám tčeka bejval vždycky až za maxem

Paťan (361) napsal 13.06.2011 v 16:00

Richie24 > podle těch chyb je max asi opravdu všude doma. snad bude doma i v brně, aby uvolnil pozici pro jakuba, stejně jako to udělal v milleru,...

DaveLister (82) napsal 13.06.2011 v 15:58

to Georgik:přesně tak, připomělo mi to pád Shoyi Tomizawy...

1100Virago (3052) napsal 13.06.2011 v 15:18

To mi ušlo, že Max jel zbouraný. Slušný výkon Ale on ty chyby dělá i zdravý - prostě je to horká hlava a nechává se často unést adrenalinem. Nevadí, k němu to prostě patří.
Každopádně by bylo dobré, aby se víc jezdců chytlo a Carlos sem-tam pustil bednu jiným, aby šampionát neztratil na zajímavosti. Na technických tratích je zatím bez konkurence a rychlostních zas tolik není a Monzu už soupeři slušně prokaučovali.

Kubát (1404) napsal 13.06.2011 v 14:16

tak solidně zajel i fabrizio s poraněným zápěstím. nechci se dohadovat, co je horší, ale vzpomínám si, jak marco melandri skončil 3 v laguna sece a v tréninku si zlomil kotník. taky pedrosu a lorenza jak je museli na motorky posadit a jeli. v tomto ohledu jsou ty nohy asi míň limitující jak ruky, potažmo zápěstí. každopádně ale max na to co jel v jeho stavu zaslouží obdiv. a to ho nemám rád

Kryšpín (7) napsal 13.06.2011 v 13:42

Richie24: Brno je pro Biagiho oblíbená trať, i v MotoGP tady vítězil, prostě mu to v Brně sedí . Takže uvidíme, Checa s Ducnou má letos dost převahu.

Richie24 (74) napsal 13.06.2011 v 13:30

Max i mechanici Aprilie zaslouží absolutorium za to, co v neděli společně předvedli. Max ukázal, že i s naštípnutým kotníkem je jediný, kdo dokáže v této době Checovi konkurovat. Když jedeš s takovým zraněním po dva závody absolutní hranu a chceš před domácím publikem vyhrát, ty chyby z toho pramení. Max jich letos skutečně dělá více než loni - a je to jednoduše tím, že nechce ještě šampionát vzdát. A já věřím, že v Aragonu a hlavně "doma" v Brně, kus z Checova náskoku ukrojí. Forza Max!!!

Georgik (76) napsal 13.06.2011 v 13:15

tak já za sebe jsem spokojenej, že ten Kubův pád v 1.závodu dopadl, tak jak dopadl, protože k velkýmu průseru asi moc nechybělo . A přeju víc štěstí a konečně už lepší starty do dálších závodů

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist