Melandri potvrdil přestup k Aprilii

Potvrzení svazku Marca Melandriho s Aprilia Racing se očekávalo, když italský závodník okamžitě po skončení superbikové sezony testoval RSV-4 v jihošpanělském Jerezu. Do konce října byl smluvně vázán k bývalému zaměstnavateli, takže oficiální potvrzení přestupu přišlo začátkem listopadu.

Marco Melandri na svých webových stránkách oficiálně potvrdil, že pro rok 2014 bude jezdcem Aprilia Racing v mistrovství světa silničních motocyklů WSBK. „V této chvíli začínám nové dobrodružství se starou známostí - Aprilii!“ napsal Marco Melandri.

„Už dlouho se mi nestalo, abych byl v předvečer testu tak nedočkavý. Celý den jsem strávil v garáži po boku RSV-4, obdivoval ji, studoval a žádal odpovědi na tisíce otázek, abych ji co nejlépe poznal ještě dřív než si ji vyzkouším.“

„Byl jsem nervozní, jak první den ve škole, obával se špatného počasí a zraněného kotníku,“ pokračoval nadšený Marco Melandri. „Po prvním výjezdu, který byl naštěstí na suchém povrchu, jsem se vrátil zpátky do boxů a snažil se udržet emoce na uzdě. Stejně jsem byl ale jak malé dítě, které právě našlo svoji hračku!“
Na závodní dráhu se Melandri vrátí za dva týdny, když bude testovat Aprilii na okruhu MotorLand Aragón. „Další test pojedeme 14. a 15. listopadu v Aragonii, kde doufám bude počasí na naší straně a nám se podaří vyzkoušet obě konfigurace motocyklu, Lavertyho i Guintoliho, které jsou docela rozdílné. Po testu se pak rozhodnu, zda podstoupím operaci kotníku.“

Marco Melandri bude týmovým kolegou Sylvaina Guintoliho a u týmu Aprilie nahradil Eugene Lavertyho, který zatím své nové angažmá hledá. V jeho případě se ale stále častěji spekuluje, že na nátlak nového šéfa závodního oddělení Aprilie Romana Albesiana, bude mít Laverty novou smlouvu s Aprilii, což by znamenalo buď třetí tovární motocykl Aprilie Racing nebo tovární stroj v týmech jako například Althea nebo dokonce Alstare.
Na svém webu byl Marco Melandri velmi otevřený, když dále prozradil, že letošní sezonu, ve které chtěl bojovat o titul, ovlivnila mononukleóza, jejíž první příznaky se objevily po závodu v Portugalsku a naplno ovlivnily jeho výkony v Imole a později také Moskvě, kde jezdil pod antibiotiky a fyzicky vyčerpán. Až letní přestávka dala Italovi možnost si odpočinout a závodem na Nürburgringu začínal postupně získávat na síle.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist