Melandri nejen o BMW

Smlouva s Yamahou zakazovala italskému jezdci Marcu Melandrimu jakkoliv hovořit o BMW, ovšem to platilo jen do konce roku 2011. V následujícím článku si můžete přečíst jeho názory nejen o BMW, ale také proč nemohl jít k Aprilii a také, že chtěl vloni závodit na tovární Yamaze, tedy aspoň dva závody místo Lorenza.

Melandri nejen o BMW
Poprvé od podepsání smlouvy s BMW se Marco Melandri mohl oficiálně vyjádřit ke svému novému působení, do 31. prosince 2011 mu to totiž zakazovala platná smlouva s Yamahou. A právě Yamaha ho trochu zklamala, neboť: „Myslel jsem si, že dostanu šanci jet místo zraněného Lorenza poslední dva závody minulé sezóny v MotoGP a že to dostanu od Yamahy jako něco, co mně dluží", řekl v rozhovoru pro italská média superbikový vicemistr světa Marco Melandri. 

Celkem zajímavé je také jeho vyjádření, proč nakonec zakotvil u BMW a ne v továrním týmu Aprilie: "To nebylo možné. Týmová jednička Biaggi má totiž ve smlouvě dodatek, že pokud bude on jezdit za tovární tým, tak tam nebude žádný jiný Ital".

Faktem je, že tímto řízením osudu má BMW ve dvojici Marco Melandri (ITA) a Leon Haslam (GBR) hodně silné jezdecké duo a někteří experti, jako třeba bývalý týmový manažér BMW Ital Davide Tardozzi ho považuje v roce 2012 za nejsilnější vůbec.
Zatímco Leon Haslam má už za sebou kompletní sezónu s motocyklem S1000RR, tak Melandri se se svým novým motocyklem mohl seznámit pouze krátce při testech v Portimãu a v Jerezu. v každém případě si ale s sebou přinesl pět svých lidí od Yamahy: "Rozhodně nechceme Němcům ukazovat, jak mají stavět motocykl. Chceme jim jen nabídnout naše zkušenosti. Ale všichni jsou hodně otevření našim názorům", říká 22-násobný vítěz závodů Grand Prix a vicemistr světa MotoGP z roku 2005 Marco Melandri. 

Ve třech rocích závodění v seriálu WSBK se továrnímu týmu BMW podařily jen částečné a hodně ojedinělé úspěchy. Ten pořádný by měl přijít až s novým jezdeckým duem a s novým vedením týmu pod manažérem Andreou Dosolim. 29-letý italský jezdec si myslí, že největším problémem bude čekání na úspěch: "Naši prioritou musí být udržet v týmu vysokou pracovní morálku, i když se třeba nebude dařit. Během prvních testů jsem si všiml, že ještě musíme vyřešit řadu problémů. Máme problém s rychlostí na jedno jediné kolo, naopak při závodní vzdálenosti jsem si jistý, že můžeme hodně dokázat."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist