Liberty Racing bude oficiálním týmem Ducati
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Zdroj: TZ Liberty Racing | Zveřejněno: 1.11.2010 | Zobrazeno: 5 793x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Zdroj: TZ Liberty Racing | Zveřejněno: 1.11.2010 | Zobrazeno: 5 793x
Mamba: Okruh není rovina. Jsou tam zatáčky a výjezdy z nich. Počkej... jsem si myslel, že to znáš!?
Marex: Ale to snad i na rovině.
Mamba: Když jedeš ve svojí Škodě 120 do kopce a vedle tebe se objeví žigul, tak ti tom pošle na plyn stejně jako RSA x RSW.
Tedy respektive nevyrovnaností výkonů strojů v různých třídách ale to žádný profil nezachrání. V minulosti byly v Brně některé závody velice těsné a profil přitom byl stejný.
Marex: takže je to spíš vyrovnaností výkonů a ne profilem.
Mamba: No právě to je důkazem. REDBULLY mají výkon stejný. A co se týče hluku...ten je mnohem horší z D1- Zábrany letos vystavěné jsou výsměch, pže se to line až z kilometr vzdáleného !!!kopce!!!.
Marex 15:O3- Tak bodejť by si stěžovali. Za hluk obce berou každoročně kompenzace do obecní pokladny a místní zase do své pokladničky "berou" během velkých závodů "kompenzace" od návštěvníků.
to Marex: 13:37- Na ten profil bych to tak úplně nesváděl, ikdyž svůj podíl to mít může. Ale každý závod je jiný. Ono se moc nebojuje ani na těch placatých. Ale vem si třeba letošní Red Bull. Kopec nekopec, řežba jak sfiňa.
Bohužel ty vyjímky natropí většinou nejvíc škody, bo jsou nejaktivnější...
Nuvolari: Tak Most určitě nikomu nevadí. Někde u Ostravy, nebo v bývalých pískovnách by to vadilo všeobecně míň. Já si Brno (drom) užívám,ale chápu i ty negativní hlasy. Místní většinou motosportu fandí a hluk z dráhy jim nevadí (vyjímky potvrzují pravidlo).
Marex: na pořádnej okruh není žádnej flek dost hezkej. Ti, co klejou, ať si trhnou...
Pity: Pěkně napsané!!!
Nuvolari:Myslím, že poslední dobou jsou závody na brněnským dromu poněkud slabší. Moc se nebojuje. Je to asi profilem trati. Kopcovitý terén vyhovuje silnějším strojům a ty se pak trhají od zbytku startovního pole...jinak okruh je to nádhernej v nádherným prostředí. Pár lidí dokonce klelo, že jej postavili v tak pěkném místě.
PityGPX: vidíš a to sem kdosi napsal, že Masec je nudný! Možná měl vypito, to by ho omlouvalo!
JV: tak, tak!
marex: hehe. Je to škoda, že Maxovi nenabídla nějaká tovarna testování, mohlo by to byt zajimave, i když na návrat do MPG to u Maxe není když už váhal v pokračování ve wsbk. Každopádně je dobře, že zrovna Max tak zviditelnuje a proslavuje celý šampionat wsbk díky svým talentem a úspěchy. WSBK to potřebuje, kdyby ve wsbk nebyli tito slavné jména a byli tam neuspesni borci z mgp tak by to bylo nic moc. Proto je dobre, ze Max pokracuje a bude dál závodit. A pro nás taky dobré že Brno má jistotu kor když jsme získali letos ocenění jako nejlepší podnik ve wsbk. To se cení, možná jsme vůbec první v historii, kteri získali tuto cenu jak od WSBk tak od MGP. Prostě Brno parádní okruh a zase to dokazuje že prostě patříme mezi nejlepší co se týče organizačnosti wsbk, mgp. Jediné co mě trošku mrzí že ta navštěvnost u nas v CZ na wsbk není taková jakou bychom si všichni přáli.
Můžu se zeptat, co bude na Liberty tak "oficiálního"? Tedy kromě toho, že "zdědí" motorky po Xeroxu? Měl jsem za to, že za "oficiální" tým se pro příští sezonu pokládá spíš Althea.
Pity: Když Kubovi řekli kluci z Fansof, že má na Aprilce "Biaggi styl", tak je poslal někam.
marex: jo jinak max moc nedriftuje pravda, ja ted reagoval celkově na aprilku :) njn, max ma čistý styl, proto je tak rychlý.
koolja: v poho :) oni totiž kluci na nově při přenosu řekli, že se Spies zraněil v jednom tom volném tréninku - Warm upu, ale to nebylo přesné, prostě spadl když jel na rošt. Tzn to samé se stalo Lorenzovi loni v mugellu, ale on stihl do boxu dojet a závod absolvovat na druhé mašině. Navíc se narozdíl od Bena Lorenzo při tom padu nezranil. No a loni spadl stoner ale už při zahrivacím kole závodu. takže tyto pády jsem pojmenoval: Pády mistrů světa.
Jen aby to tak bylo jak se píše.Až nastoupěj k prvnímu závodu tak uvěřím.
V téhle souvislosti by mě docela zajímalo jak to bylo opravdu s nabídkou pro Peška.Pač pokud ji opravdu dostal a odmítnul tak dneska musí mlátit hlavou do zdi.
omluva Pitymu,já jsem mimo
PityGPX:kdy spadl Spies v zaváděcím kole?Trochu překrucuješ fakta
Marex: najdi si na youtube kubu, určitě ti nějaký drift kuba s aprilkou ukáže
Pity:Aprilka ve WSBK driftuje? I s Maxem? Pošli nějakej link. Chci to vidět.
Jo, ti dva japončíci pro tu yamahu budou asi pochopitelne testovat uz nejaky ten rok, vzdyt v roce 02 jel Yoshikawa nebo ten druhy, teď nevím, na div. kartu v motegi na červené yamaze. a jeden ma na motorce 0 a druhy ma T pri testech v sepangu a vetsinou uzaviraji st. pole casama :) Tolik ke dvojici Fujiwara (nic nema společného s tím Fujiwarou co testuje kawu wsbk, jen stejné jméno, na to jsem se ho ptal osobne!!) & Yoshikawa.
no tak to je borec, to si ten start v Assenu na Interwetten hondě zasloužil za ten titul, kt. pro hondu vybojoval.
No a fujiwara zase dostal povolení jet GP za tu odměnu kt. pro yamahu dělá když pro ně testuje min. cca od roku 2005 co vím, že jsem už viděl fotky. Testuje vždy yamahu v sepangu a v japonsku :) v evropě nikdy s tím druhým (yoshikawa) netestoval co vím. Tam testují příležitostní jezdci, willy costa či jednou jurgen vd goorbergh. video s willym costou jak testuje yamahu v brně mám na FB.
když to shrnu: všichni náhradnici co letos jezdili za zraněné jezdce či za toho kallia si své posty zasloužili.
To Pity: Kousuke Akiyoshi – F.C.C. TSR Honda – Honda CBR 1000RR se dvojnásobným vítězstvím o víkendu v Suzuce stal japonským šampionem superbiků na rok 2010.
no pojedem "důchodce" jsem chytil od místních pisálků :) no a ten Akiyoshi závodil. Přece stoner se ptal: A závodil vůbec někde? A oni mu řekli že jo, v superbicích (asi v japonských). Ale pravda... jasně že se ti dva nedaj srovnávat.
jinak, těžko říct jak by si vedl Max, ono to je hrozně let co Max sedlal 250 a za tu dobu už si navykl na 500cc, 990cc, WSBK třídu. Takže ten styl z 250 už mohl dávnou zapomenout a zvykl si na silné 4válce s driftama :)
A teď ty 800cc plné elektroniky, to je uplně něco jiného než wsbk. Dle mě by žádný borec z letošní WSBK nedopadl v těch FP - QP v estorilu líp jak Carlos, všichni by skončili poslední. Max Vermeulen by na vodě něco zajel, ten jo! Ostatní asi nee.
To Green: Máš pravdu, ale jen částečně. Haga jel na divokou kartu GP Japonska 1998 a byl opravdu 3. V létech 2001 a 2003, kdy jezdil světový šampionát GP pravidelně, tak opravdu nic nezajel (2001 - celkově 14. s Yamahou, 2003 - 14. s Aprilií). A Alex Criville byl mistrem světa 1999.
> Bosso > Dovol abych zareagoval na tvé tvrzení : "rovněž Haga nikdy v MotoGP neoslnil". Nemáš tak uplně pravdu, v dobách GP 500 jel v r. 92 na divokou kartu a skončil bez zkušeností na bedně ( 3 ). Pojezdil i Crivillého který ten rok získal titul, a to byl tehdy cucák, protože titul Japonských superbiků získal až v 97. Tedy rok před tím co v WSBK měl premiéru a pojezdil týmovou jedničku Russella. Rok před tím vyhrál s Edwardsem osmihodinovku v Suzuce. To dokazuje že je to velmi variabilní závodník. Pravda v offiko MotoGP se mu nevedlo, ale to ani teď v SBK takže bych to umění zvládnout MGP po přechodu z jiné třídy nezveličoval - tím méně u Nitra..
tak ja myslim ze kdyby dostal kuba dobrou nabidku na zavod v moto gp tak urcite nevaha,byt jak pisete nema gp rad! proste at se nam to libi nebo ne sbk = 1.liga gp=extraliga