VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
motorbreath (491) napsal 04.08.2011 v 06:31

Rado- počty nás každá škola učila stejně, ale zřejmě se to dost lišilo ve čtení - PityGPX to pochopil. A Aprilie nedokáže konkurovat Ducati? No já myslel, že maj z loňska titul. A letos podle mně ještě není konec, ne???

Ducati-1198S (5) napsal 03.08.2011 v 23:10

Myslím, že se to docela dalo očekávat. Yamaha letos nemá generálního partnera a tak platí celou sezónu z vlastních peněz. Ducati měla v loňské sezóně tradičně xerox, který chtěl sice pokračovat i nadále, ale Ducati za sezónu doplácela 5 mio Eur. Naproti tomu sezóna v moto GP je sice mnohem dražší záležitost, ale Ducati ji vloni zaplatila celou prostřednictvím sponzorů a nedoplácela nic. Letos dělá ten samý krok Yamaha a díky tomu, že celý ten SBK cirkus platí letos sami tak mají to rozhodování ještě jednodušší...
beveliqua

JollyJoker (1004) napsal 03.08.2011 v 22:36

WSBK neskončí,o to obavu nemám

PityGPX (949) napsal 03.08.2011 v 21:20

Ten týpek co psal že jezdili 4 ducati to myslel tka, že v minulosti jezdili 4 ducati na špici a dnes jen jedna. (protože liberty a supersonic) jsou uprostřed pole. (tj pro rada).

SoulTrain21 (753) napsal 03.08.2011 v 19:44

Jinak co se týče týmu Motorpoint Yamaha,který je zmíněn v článku,tak dnes z něj byl propuštěn jezdec Loris Baz(bývalý jezdec litrových štoků)

SoulTrain21 (753) napsal 03.08.2011 v 17:45

a ty sis ty pravidla čelt?...pochybuju otom vzhledem ktomu,že tvůj jediný argument,který opakuješ v každém příspěvku,je objem

Rado_ (555) napsal 03.08.2011 v 16:43

Soul > aha... Jasně, vše je dle pravidel (1000 vs 1200ccm) jenže to neznamená, že ty pravidla jsou férová a nedají se obejít... za komunismu bylo taky vše, co dělala STB kryté zákony, ty však ale rozhodně košer nebyly, v principu je reglement WSBK totéž...

SoulTrain21 (753) napsal 03.08.2011 v 14:40

rado:jasně,že to mělo být k článku "Silverstone - závod"

saci_ventil (292) napsal 03.08.2011 v 10:45

zníženie nákladov je cesta,osobne je mi 10 ci jazdia o sekundu horsie,hlavne nech je tam rozmanitost a plne pole,urcite by som privital KTM,MV,Buell

Rado_ (555) napsal 03.08.2011 v 09:51

Ducati jezdí jedna??? Hmm... Checa, Guintoli, Smrž, Berger... asi nás každá škola učila jiné počty...

No vidíš to, Aprilia na tovární úrovni nedokáže konkurovat koncepčně mnoho let sraré Ducne v "privátním" týmu... takže jsou dvě možnosti, které jsme zde nastiňoval a jedna z nich je správná...

1. Tovární tým je jen slovo a "odejítí" fabriky jen mediální hra a podvod

2. Zdrcující technická převaha zastaralé Ducati získaná u zeleného stolu (20procent objemu navíc, hmothost...)

Vyber si...

motorbreath (491) napsal 03.08.2011 v 09:25

Rado-nevím, jaký máš pocit, ale před pár lety jezdily v předu ducati čtyři a teď jedna. Z tohohle pohledu je to jasné vyklizení pozic. A proč byly čtyři v předu? Protože Ducati měla tovární tým a v něm vývoj. Podívej se na Aprilii, kam to dotáhli. Snad si nemyslíš, že by tu motorku takhle naučili jezdit v soukromém týmu.

Rado_ (555) napsal 03.08.2011 v 08:05

motorbreath... nemám pocit, že by Ducati ůodchodem" továrny nějak utrpěla... Notabene jak již zde bylo zmíněno... Nikdoneodchází je to jen mediální hra a podvod. Fabrika se bude angažovat dál, jen se bude ukazovat pouze ve chvílích, kdy se zadaří a černou práci nechá jiným

motorbreath (491) napsal 03.08.2011 v 07:51

To je na prd. Jestli tento trend bude pokračovat, utrpí tím jak kvalita závodění, tak prestiž šampionátu. Mně to tak připadá, že všichni zapoměli, jaký vliv mají úspěchy ve WSBK na prodej motorek. Viz SP1, GSXR, a teď nově S1000RR a RSV4. Doufám, že ti zbylí vydrží a že je časem vydrtí na trati tak, že se budou muset vrátit

Rado_ (555) napsal 03.08.2011 v 07:24

Soul > asi sis spletl adresáta, nic o reglementu zde nní ani jsem nezmiňoval

SoulTrain21 (753) napsal 03.08.2011 v 00:55

by mě zajímalo,kolik z přítomných diskutujících o technických pravidlech si ty pravidla vůbec bylo schopno přečíst.Vzhledem ktomu co tu čtu asi většina ne...vid rado

danny355 (127) napsal 02.08.2011 v 22:03

To vypadá,že továrně to budou dělat už jen v Moto GP .. a do WSBK budou sypat jen kitové díly a jak něco vyjde tak se nechaj vidět na podiu .. Bude víc místa pro bohaté soukromníky na jednu stranu,na druhou .. všude se škrtají a snižují výdaje .. místo aby věci postupovali dopředu k lepšímu,tak se vracíme do minulosti .. Nějak to jde všude ve světě a ve všem do kopru ...

Rado_ (555) napsal 02.08.2011 v 19:44

Tak samozřejmě jako zoufalý pokus být vidět na pozadí mizérie v MGP to pochopit lze )))

pietrozzi (14) napsal 02.08.2011 v 17:13

Rado: Anebo v tý době ležel Marinelli pod Checovou motorkou a radil, jak šroubovat Teď už mu to nese ovoce, tak vylejzá... Já bych to fakt tak nehrotil. Althee se daří, tak se šéfové ducati pochopitelně dmou (když už se nemůžou moc pýřit v MGP), protože to, co je vpředu, bylo vyrobeno u nich, v Bologni. Úplně stejně by se chovali (budou, půjde-li jim to) yamaháši, suzukáši i jiní.

martin1 (658) napsal 02.08.2011 v 17:11

v prodeji

martin1 (658) napsal 02.08.2011 v 17:10

dobrý to nebude, budou dodávat díly a kity OK, ale jistě se závody bude zabývat mín inženýrů a specialistů přímo ve vývoji fabriky, tvrdí, že to bude stejné, ale to by rovnou mohli zůstat...jen kecy, pak at si nestěžují, že je prodeji drtí čína

freddy32 (69) napsal 02.08.2011 v 17:01

je to jen dobře,návrat ke kořenům

Rado_ (555) napsal 02.08.2011 v 16:40

pietrozzi: možná by bylo záhodno se vrátit o 3/4 roku zpět... kdyby ae Checovi takhe nedařilo, neštěkne po nich v Bologni ani pes. Ale ejhle... Marinelli se čepýří na podiu v Silverstone... pokud tohle není ve Tvých očích pokrytectví, tak nevím...

pietrozzi (14) napsal 02.08.2011 v 16:20

Rado: Ale vždyť se ta továrna (Ducati) navenek od závodění nedistancuje, naopak na začátku oznámili, že stahujou svůj tovární tým a budou se nadále věnovat jen podpoře týmů privátních. Co je na tom za podraz? A to že nasypou, zjednodušeně řečeno, do Checy jako aspiranta na titul lepší matroš? Prostě jen chtěli omezit výlohy za vlastnění a provoz celé závodní stáje a soustředit se jen na dílčí vývoj dílů na motorku. To samé, co udělá teď Yamaha. Vyprdne se na starosti o provoz "malé vesnice", rozprodá hospitality, kamiony, servisní vybevení, zaměstnance... a bude se (snad) věnovat jen vývoji motocyklů jako takových, resp. nějakejch těch jejich servicepacků.

Rado_ (555) napsal 02.08.2011 v 14:52

AKRO . na stesti jsem prestal verit pred 20 lety

AKRO (-498) napsal 02.08.2011 v 13:02

On je letos Checa neuvěřitelně spolehlivý a jezecky vynikající! Třeba má Ducati jen štěstí, že to Chekovi tak jezdí! Kdyby si nechali Hagu, tak se vsadím, že by to žádná sláva nebyla!

Rado_ (555) napsal 02.08.2011 v 09:48

Viděl bych to jako Pastell... může jich být třeba více... a jak jsem psal už v jiném článku... Nemyslím si, že by byla něčeho nějaká škoda, nemyslím si, že někdo háže něco na druhou kolej a že něco končí. V mých očích je to stejně pokrytecká křivárna, jakou udělala letos Ducati. navenek se továrna od závodění distancuje, ale když se zadaří, jako letos Checovi, tak si pro pohár na stupně dojdem (Marinelli nyní)... prostě podraz na týmy i fandy... necháme černou práci udělat ostatní, ale smetanu slíznem my...

Orgovany (796) napsal 02.08.2011 v 09:46

Ale proč vlastně ne ? Když Ducati oznámila konec továrny ve WSBK tak jsme si někteří včetně mě mysleli že to bude jako na potápějící se lodi. Ale zmílili jsme se .
Co se pro tým nejspíš hodně dotkne budou finance - od toho se ale vše odvíjí ...

Ermolenko (53) napsal 02.08.2011 v 09:27

škoda,že už ani továrny nemaj prachy na závodění

Kubát (1404) napsal 02.08.2011 v 09:14

tak to je teda velice zajímavé, nebo smutné? stejnak to bude jen o změně názvu týmu. nebude jezdit yamaha world superbike team, ale třeba yamha italia a bude jezdit úplně stejně. jedno je ale vidět, japonci pomalu hážou závodění na druhou kolej

Pastell (112) napsal 02.08.2011 v 09:11

Třeba tet budou jezdit yamahy 4 a pole se rozroste

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist