Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rado- počty nás každá škola učila stejně, ale zřejmě se to dost lišilo ve čtení - PityGPX to pochopil. A Aprilie nedokáže konkurovat Ducati? No já myslel, že maj z loňska titul. A letos podle mně ještě není konec, ne???
Myslím, že se to docela dalo očekávat. Yamaha letos nemá generálního partnera a tak platí celou sezónu z vlastních peněz. Ducati měla v loňské sezóně tradičně xerox, který chtěl sice pokračovat i nadále, ale Ducati za sezónu doplácela 5 mio Eur. Naproti tomu sezóna v moto GP je sice mnohem dražší záležitost, ale Ducati ji vloni zaplatila celou prostřednictvím sponzorů a nedoplácela nic. Letos dělá ten samý krok Yamaha a díky tomu, že celý ten SBK cirkus platí letos sami tak mají to rozhodování ještě jednodušší...
beveliqua
Ten týpek co psal že jezdili 4 ducati to myslel tka, že v minulosti jezdili 4 ducati na špici a dnes jen jedna. (protože liberty a supersonic) jsou uprostřed pole. (tj pro rada).
Soul > aha... Jasně, vše je dle pravidel (1000 vs 1200ccm) jenže to neznamená, že ty pravidla jsou férová a nedají se obejít... za komunismu bylo taky vše, co dělala STB kryté zákony, ty však ale rozhodně košer nebyly, v principu je reglement WSBK totéž...
Ducati jezdí jedna??? Hmm... Checa, Guintoli, Smrž, Berger... asi nás každá škola učila jiné počty...
No vidíš to, Aprilia na tovární úrovni nedokáže konkurovat koncepčně mnoho let sraré Ducne v "privátním" týmu... takže jsou dvě možnosti, které jsme zde nastiňoval a jedna z nich je správná...
1. Tovární tým je jen slovo a "odejítí" fabriky jen mediální hra a podvod
2. Zdrcující technická převaha zastaralé Ducati získaná u zeleného stolu (20procent objemu navíc, hmothost...)
Rado-nevím, jaký máš pocit, ale před pár lety jezdily v předu ducati čtyři a teď jedna. Z tohohle pohledu je to jasné vyklizení pozic. A proč byly čtyři v předu? Protože Ducati měla tovární tým a v něm vývoj. Podívej se na Aprilii, kam to dotáhli. Snad si nemyslíš, že by tu motorku takhle naučili jezdit v soukromém týmu.
motorbreath... nemám pocit, že by Ducati ůodchodem" továrny nějak utrpěla... Notabene jak již zde bylo zmíněno... Nikdoneodchází je to jen mediální hra a podvod. Fabrika se bude angažovat dál, jen se bude ukazovat pouze ve chvílích, kdy se zadaří a černou práci nechá jiným
To je na prd. Jestli tento trend bude pokračovat, utrpí tím jak kvalita závodění, tak prestiž šampionátu. Mně to tak připadá, že všichni zapoměli, jaký vliv mají úspěchy ve WSBK na prodej motorek. Viz SP1, GSXR, a teď nově S1000RR a RSV4. Doufám, že ti zbylí vydrží a že je časem vydrtí na trati tak, že se budou muset vrátit
by mě zajímalo,kolik z přítomných diskutujících o technických pravidlech si ty pravidla vůbec bylo schopno přečíst.Vzhledem ktomu co tu čtu asi většina ne...vid rado
To vypadá,že továrně to budou dělat už jen v Moto GP .. a do WSBK budou sypat jen kitové díly a jak něco vyjde tak se nechaj vidět na podiu .. Bude víc místa pro bohaté soukromníky na jednu stranu,na druhou .. všude se škrtají a snižují výdaje .. místo aby věci postupovali dopředu k lepšímu,tak se vracíme do minulosti .. Nějak to jde všude ve světě a ve všem do kopru ...
Rado: Anebo v tý době ležel Marinelli pod Checovou motorkou a radil, jak šroubovat Teď už mu to nese ovoce, tak vylejzá... Já bych to fakt tak nehrotil. Althee se daří, tak se šéfové ducati pochopitelně dmou (když už se nemůžou moc pýřit v MGP), protože to, co je vpředu, bylo vyrobeno u nich, v Bologni. Úplně stejně by se chovali (budou, půjde-li jim to) yamaháši, suzukáši i jiní.
dobrý to nebude, budou dodávat díly a kity OK, ale jistě se závody bude zabývat mín inženýrů a specialistů přímo ve vývoji fabriky, tvrdí, že to bude stejné, ale to by rovnou mohli zůstat...jen kecy, pak at si nestěžují, že je prodeji drtí čína
pietrozzi: možná by bylo záhodno se vrátit o 3/4 roku zpět... kdyby ae Checovi takhe nedařilo, neštěkne po nich v Bologni ani pes. Ale ejhle... Marinelli se čepýří na podiu v Silverstone... pokud tohle není ve Tvých očích pokrytectví, tak nevím...
Rado: Ale vždyť se ta továrna (Ducati) navenek od závodění nedistancuje, naopak na začátku oznámili, že stahujou svůj tovární tým a budou se nadále věnovat jen podpoře týmů privátních. Co je na tom za podraz? A to že nasypou, zjednodušeně řečeno, do Checy jako aspiranta na titul lepší matroš? Prostě jen chtěli omezit výlohy za vlastnění a provoz celé závodní stáje a soustředit se jen na dílčí vývoj dílů na motorku. To samé, co udělá teď Yamaha. Vyprdne se na starosti o provoz "malé vesnice", rozprodá hospitality, kamiony, servisní vybevení, zaměstnance... a bude se (snad) věnovat jen vývoji motocyklů jako takových, resp. nějakejch těch jejich servicepacků.
On je letos Checa neuvěřitelně spolehlivý a jezecky vynikající! Třeba má Ducati jen štěstí, že to Chekovi tak jezdí! Kdyby si nechali Hagu, tak se vsadím, že by to žádná sláva nebyla!
Viděl bych to jako Pastell... může jich být třeba více... a jak jsem psal už v jiném článku... Nemyslím si, že by byla něčeho nějaká škoda, nemyslím si, že někdo háže něco na druhou kolej a že něco končí. V mých očích je to stejně pokrytecká křivárna, jakou udělala letos Ducati. navenek se továrna od závodění distancuje, ale když se zadaří, jako letos Checovi, tak si pro pohár na stupně dojdem (Marinelli nyní)... prostě podraz na týmy i fandy... necháme černou práci udělat ostatní, ale smetanu slíznem my...
Ale proč vlastně ne ? Když Ducati oznámila konec továrny ve WSBK tak jsme si někteří včetně mě mysleli že to bude jako na potápějící se lodi. Ale zmílili jsme se .
Co se pro tým nejspíš hodně dotkne budou finance - od toho se ale vše odvíjí ...
tak to je teda velice zajímavé, nebo smutné? stejnak to bude jen o změně názvu týmu. nebude jezdit yamaha world superbike team, ale třeba yamha italia a bude jezdit úplně stejně. jedno je ale vidět, japonci pomalu hážou závodění na druhou kolej
Rado- počty nás každá škola učila stejně, ale zřejmě se to dost lišilo ve čtení - PityGPX to pochopil. A Aprilie nedokáže konkurovat Ducati? No já myslel, že maj z loňska titul. A letos podle mně ještě není konec, ne???
Myslím, že se to docela dalo očekávat. Yamaha letos nemá generálního partnera a tak platí celou sezónu z vlastních peněz. Ducati měla v loňské sezóně tradičně xerox, který chtěl sice pokračovat i nadále, ale Ducati za sezónu doplácela 5 mio Eur. Naproti tomu sezóna v moto GP je sice mnohem dražší záležitost, ale Ducati ji vloni zaplatila celou prostřednictvím sponzorů a nedoplácela nic. Letos dělá ten samý krok Yamaha a díky tomu, že celý ten SBK cirkus platí letos sami tak mají to rozhodování ještě jednodušší...
beveliqua
WSBK neskončí,o to obavu nemám
Ten týpek co psal že jezdili 4 ducati to myslel tka, že v minulosti jezdili 4 ducati na špici a dnes jen jedna. (protože liberty a supersonic) jsou uprostřed pole. (tj pro rada).
Jinak co se týče týmu Motorpoint Yamaha,který je zmíněn v článku,tak dnes z něj byl propuštěn jezdec Loris Baz(bývalý jezdec litrových štoků)
a ty sis ty pravidla čelt?...pochybuju otom vzhledem ktomu,že tvůj jediný argument,který opakuješ v každém příspěvku,je objem
Soul > aha... Jasně, vše je dle pravidel (1000 vs 1200ccm) jenže to neznamená, že ty pravidla jsou férová a nedají se obejít... za komunismu bylo taky vše, co dělala STB kryté zákony, ty však ale rozhodně košer nebyly, v principu je reglement WSBK totéž...
rado:jasně,že to mělo být k článku "Silverstone - závod"
zníženie nákladov je cesta,osobne je mi 10 ci jazdia o sekundu horsie,hlavne nech je tam rozmanitost a plne pole,urcite by som privital KTM,MV,Buell
Ducati jezdí jedna??? Hmm... Checa, Guintoli, Smrž, Berger... asi nás každá škola učila jiné počty...
No vidíš to, Aprilia na tovární úrovni nedokáže konkurovat koncepčně mnoho let sraré Ducne v "privátním" týmu... takže jsou dvě možnosti, které jsme zde nastiňoval a jedna z nich je správná...
1. Tovární tým je jen slovo a "odejítí" fabriky jen mediální hra a podvod
2. Zdrcující technická převaha zastaralé Ducati získaná u zeleného stolu (20procent objemu navíc, hmothost...)
Vyber si...
Rado-nevím, jaký máš pocit, ale před pár lety jezdily v předu ducati čtyři a teď jedna. Z tohohle pohledu je to jasné vyklizení pozic. A proč byly čtyři v předu? Protože Ducati měla tovární tým a v něm vývoj. Podívej se na Aprilii, kam to dotáhli. Snad si nemyslíš, že by tu motorku takhle naučili jezdit v soukromém týmu.
motorbreath... nemám pocit, že by Ducati ůodchodem" továrny nějak utrpěla... Notabene jak již zde bylo zmíněno... Nikdoneodchází je to jen mediální hra a podvod. Fabrika se bude angažovat dál, jen se bude ukazovat pouze ve chvílích, kdy se zadaří a černou práci nechá jiným
To je na prd. Jestli tento trend bude pokračovat, utrpí tím jak kvalita závodění, tak prestiž šampionátu. Mně to tak připadá, že všichni zapoměli, jaký vliv mají úspěchy ve WSBK na prodej motorek. Viz SP1, GSXR, a teď nově S1000RR a RSV4. Doufám, že ti zbylí vydrží a že je časem vydrtí na trati tak, že se budou muset vrátit
Soul > asi sis spletl adresáta, nic o reglementu zde nní ani jsem nezmiňoval
by mě zajímalo,kolik z přítomných diskutujících o technických pravidlech si ty pravidla vůbec bylo schopno přečíst.Vzhledem ktomu co tu čtu asi většina ne...vid rado
To vypadá,že továrně to budou dělat už jen v Moto GP .. a do WSBK budou sypat jen kitové díly a jak něco vyjde tak se nechaj vidět na podiu .. Bude víc místa pro bohaté soukromníky na jednu stranu,na druhou .. všude se škrtají a snižují výdaje .. místo aby věci postupovali dopředu k lepšímu,tak se vracíme do minulosti .. Nějak to jde všude ve světě a ve všem do kopru ...
Tak samozřejmě jako zoufalý pokus být vidět na pozadí mizérie v MGP to pochopit lze )))
Rado: Anebo v tý době ležel Marinelli pod Checovou motorkou a radil, jak šroubovat Teď už mu to nese ovoce, tak vylejzá... Já bych to fakt tak nehrotil. Althee se daří, tak se šéfové ducati pochopitelně dmou (když už se nemůžou moc pýřit v MGP), protože to, co je vpředu, bylo vyrobeno u nich, v Bologni. Úplně stejně by se chovali (budou, půjde-li jim to) yamaháši, suzukáši i jiní.
v prodeji
dobrý to nebude, budou dodávat díly a kity OK, ale jistě se závody bude zabývat mín inženýrů a specialistů přímo ve vývoji fabriky, tvrdí, že to bude stejné, ale to by rovnou mohli zůstat...jen kecy, pak at si nestěžují, že je prodeji drtí čína
je to jen dobře,návrat ke kořenům
pietrozzi: možná by bylo záhodno se vrátit o 3/4 roku zpět... kdyby ae Checovi takhe nedařilo, neštěkne po nich v Bologni ani pes. Ale ejhle... Marinelli se čepýří na podiu v Silverstone... pokud tohle není ve Tvých očích pokrytectví, tak nevím...
Rado: Ale vždyť se ta továrna (Ducati) navenek od závodění nedistancuje, naopak na začátku oznámili, že stahujou svůj tovární tým a budou se nadále věnovat jen podpoře týmů privátních. Co je na tom za podraz? A to že nasypou, zjednodušeně řečeno, do Checy jako aspiranta na titul lepší matroš? Prostě jen chtěli omezit výlohy za vlastnění a provoz celé závodní stáje a soustředit se jen na dílčí vývoj dílů na motorku. To samé, co udělá teď Yamaha. Vyprdne se na starosti o provoz "malé vesnice", rozprodá hospitality, kamiony, servisní vybevení, zaměstnance... a bude se (snad) věnovat jen vývoji motocyklů jako takových, resp. nějakejch těch jejich servicepacků.
AKRO . na stesti jsem prestal verit pred 20 lety
On je letos Checa neuvěřitelně spolehlivý a jezecky vynikající! Třeba má Ducati jen štěstí, že to Chekovi tak jezdí! Kdyby si nechali Hagu, tak se vsadím, že by to žádná sláva nebyla!
Viděl bych to jako Pastell... může jich být třeba více... a jak jsem psal už v jiném článku... Nemyslím si, že by byla něčeho nějaká škoda, nemyslím si, že někdo háže něco na druhou kolej a že něco končí. V mých očích je to stejně pokrytecká křivárna, jakou udělala letos Ducati. navenek se továrna od závodění distancuje, ale když se zadaří, jako letos Checovi, tak si pro pohár na stupně dojdem (Marinelli nyní)... prostě podraz na týmy i fandy... necháme černou práci udělat ostatní, ale smetanu slíznem my...
Ale proč vlastně ne ? Když Ducati oznámila konec továrny ve WSBK tak jsme si někteří včetně mě mysleli že to bude jako na potápějící se lodi. Ale zmílili jsme se .
Co se pro tým nejspíš hodně dotkne budou finance - od toho se ale vše odvíjí ...
škoda,že už ani továrny nemaj prachy na závodění
tak to je teda velice zajímavé, nebo smutné? stejnak to bude jen o změně názvu týmu. nebude jezdit yamaha world superbike team, ale třeba yamha italia a bude jezdit úplně stejně. jedno je ale vidět, japonci pomalu hážou závodění na druhou kolej
Třeba tet budou jezdit yamahy 4 a pole se rozroste