VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 28.11.2012 v 23:07

Jarda: No jo ...s měkkým... To víš. Tvrddý klucy.

GSXJarda (274) napsal 28.11.2012 v 20:39

směsi s měkým chlapi

Marex (2570) napsal 28.11.2012 v 19:40+1

koolja: To je sice pravda,ale on si nestěžoval, že jsou ty další směsy nebezpečné. Prostě byl rychlejší s tou, co Pirelli přestala vyrábět... tak si postěžoval. Gumy v MGP jsou pořád řešený. Stěžují si prakticky všichni (Casey, Rossi, Pedrosa...).

koolja (134) napsal 28.11.2012 v 15:07+1

Marex:vloni si Max stěžoval na fungování Pirellek.Už nevím jestli na předek nebo zadek.Prohlásil,že raději by jel předloňské směsy.

Marex (2570) napsal 28.11.2012 v 14:52

Kubát: Pirelli odvádí svoji práci tak, že jezdci narozdíl od MGP neremcají. Časy na kolo se výrazně přiblížily a nikde neslyšíš, že někdo nemůže zahřát přední gumu, nebo že by to sajdnul v zahřívacím kole, páč to bylo ještě studený.
Takže malá domů? Možná,ale práci odvádějí výbornou. Nehledejme potíže tam, kde nejsou. Hledejme je v nastaveném a nedodržovaném reglementu.

gorkin (4444) napsal 28.11.2012 v 13:40

Kubát :
Pireli a Dunlop jsou gumy rozdilný konstrukce
K Halbichovi:
je to i o nastaveni podvozku a když připočteš že 2 sezony jezdiš jen Dunlopy a pak kvůli 2 závodu Světových štoku si musiš nazout Pireli nebude nejspíše žádna prdel

Vem si takovýho Aoyamu jak se po přechodu od Bridgestonek u MotoGP pral se svoji hondici na Pirelkach jezdil chvost

Sonica (1) napsal 28.11.2012 v 12:36

FIM je sicevlastněsoukromá organizace, ale její dílčí členové jsou v mnoha státech docela dost podporováni státem. Takže by neškodilo poskytovat promotérství na omezenou dobu. Kdyby se takový promotér GP nebo WSBK měnil aspoň jednou za deset let..., to bychom se možná divili, co všechno lze (a ne, že to není možné a jiné kidy) a za jak málo. Ale jak říkám, možná.
p.s. pro úplnost,sebou mám PC mojí mladé a nepamatuji si svoje heslo, takže tohle napsal Romanko. Dík za pochopení.

Kubát (1404) napsal 28.11.2012 v 11:20

jo tááák. já bych právě neřekl, že pirelli dělá extra práci, protože třeba zmíněný halbich jezdil s pirellisnad ještě pomalejší časy jako na dunlopech
spíš bych řekl, že je to taková malá domů ještě po bratrech flaminiových, stejně jako jsem kdysi zachytil, žu musely dromy natírat obrubníky jednou barvou (nečekaně od italského výrobce)...

Marex (2570) napsal 28.11.2012 v 11:02

Ale jistě. Pirelli má snad nejvíce reklam na každém dromu. Ty peníze jdou do kapsy promotérovi. Navíc, Pirelli dělá narozdíl od Bridgestonu zjevně lepší práci... což je s ohledem na prestiž poměrně zvláštní.
Především je to však pro Pirelli nejlepší možná reklama.

Bosso (344) napsal 28.11.2012 v 10:53

To Superbiker

Superbiker (245) napsal 28.11.2012 v 10:21+3

Kubát: Jí to chápu takto: týmy zaplatí Pirelli za pneumatiky a Pirelli zaplatí promotérovi za to, že jim zajistil dostatek platících zákazníků (týmů).

Kubát (1404) napsal 28.11.2012 v 10:16

nechápu to s tím lukrativním bonusem...? vždyť se platí pirreli a ne že pirelli platí týmům?? nebo jsem úplně mimo? (dnes asi jo )




TOPlist