Kde je vlastne zakopany problem ?

Superbikove tymy Yamahy se sice postupne zlepsuji, ale neustale musi bojovat s malickostmi.

Kde je vlastne zakopany problem ?
Kde je vlastne zakopany problem ?
V Australii mel Noriyuki Haga problemy s elektronikou. A tak tam propasl Japonec kvalifikaci do Superpole.
Po dvou tydnech se ale nachazi Team Yamaha Italia s jednoznacnym urcenim priciny “australskeho” problemu opet nekde ve tme. “Tym sice vymenil vsechny soucastky, o kterych se domnival, ze jsou pricinou tohoto problemu. Ale kdyz nevis, co vlastne musis vymenit, je to v podstate velmi spatny pocit a neprida ti rozhodne na sebeduvere”, rika primocare Haga.
A krome musi vicemistr sveta z roku 2000 bojovat s mensim vykonem sveho motocyklu proti ostatnim znackam, coz ostatne potvrzuje i konkurence: “ Yamaha je urcite o neco za ostatnimi. My mame k dispozici ca 200 PS, ale Ducati a Honda jsou priblizne na stejne urovni”, je si jisty sef dosavadniho leadera mistrovstvi, tymu Alstare Corona Suzuki, tedy Francis Batta.
Pilot tymu Yamaha France, Norick Abe, jde jeste o neco dale: “Chybi nam priblizne 20 PS na Hondu, Suzuki ci Ducati. A tezko si dovedu predstavit, ze jsme schopni toto manko behem sezony 2005 vyrovnat. Pravda, stale prijizdeji k nam na zavody technici z Japonska, ale ve skutecnosti se u nas doma pro superbiky nic nezmeni. My se musime pokusit vyresit nase problemy zde, ale k tomu nam chybi cas. V Japonsku se totiz vse koncentruje na MotoGP a Rossiho”, dodal byvaly tovarni pilot Yamahy v kralovske kubature MotoGP. A tak se nelze moc divit, ze za sve 6. misto v kvalifikaci, byl ve svem boxu odmenen potleskem…!
Noriyuki Haga se sice proti kvalifikaci zlepsil v Superpole ze 14. na 10. misto, ovsem behem kvalifikace byl pri svem pokusu o nejrycheljsi kolo zastaven uvolnenou packou razeni. Jeho tymovy kolega poskocil v Superpole z 12. mista na vynikajici 5. umisteni, v zavode samotnem pak jezdil dokonce jako druhy, nez v 5. kole upadl.
A tak Haga profitoval predevsim z odpadnuti Abeho a Pitta, ovsem proti Suzuki a Honde se neprosadil: “A take Kawasaki s Walkerem je jeste hodne rychla. Nemam motocykl pod takovou kontrolou, jak bych si pral. Ale mame za sebou teprve tri zavodni dny”, uklidnoval sam sebe japonsky “umelec” na dvou kolech.
Andrew Pitt mel naopak ve druhe jizde uplne jiny, nezvykly, problem. “Motocykl zacal kourit a take zacal vynechavat, jakoby stavkovat. Tak jsem ho na chvili odstavil a potom opet nastartoval. A svete div se, opet bezel bez problemu”, divil se osmy muz prubezneho poradi WSBK.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist