Kawasaki Racing Team představil sestavu 2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.02.2016 v 12:38-1

Vylepšení 2016





IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.02.2016 v 12:33-1





IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.02.2016 v 12:30-1

V dávné minulosti - v polovině 80.let se jezdily "chrániče řidítek"
hlavně pro zlepšení aerodynamiky,
nicméně přístup k brzdové páčce zajišťovaly snad 100%-ní ...







P.S. A co když při pádu, HoluBe, "zaklesne" jezdce ten jeho vlastní hák, pardon chránič ?

HoluB291 (136) napsal 14.02.2016 v 03:22

Ivan
urcite to nie je 100% ochrana voci kontaktu ineho jazdca s brzdnou packou ale urcite to dost pomoze. casto krat sa stavaju suboje kapotaz na kapotaz a takto je znemoznene aby vzpriamenej polohe sa jazdec A zakliesnil o brzdnu packu jazdcovy B. Mala pravdepodobnost je ze by pocas naklonu niekto flakol tomu druhemu po packe (aj ked realne to urcite je). je tam fuga ako svet no na tuto situaciu to nie je realizovane

Hokejisti tiez maju po bokoch nechranene kolena no su radi aj za to co maju (#GO Red Wings GO!)

IvanDvoutakťák (5070) napsal 13.02.2016 v 20:02-1

Ježíšmarjá, JEFFe, nedělej ze mně "Herodese" ...
Já nezavrhuju ten chránič, ale domnívám se, žeby měl být účinnější !

JEFFzx13 (489) napsal 13.02.2016 v 10:32

ivane pamatujes jak na Ducati po stasrt gibe zavadil o nekoho pred prvni zatackou??jaky to byl karambol?a to zpusobila absence tady toho bazmeku.mit to tak si jen lehce ustele..

IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 17:51-1

To je jen(!) můj názor, JEFFe Ta "ochrana" brzd. páčky byla zavedena
i když "nebezpečné manévry / způsoby jízdy" předtím řešívala nějaká
komise FIM / IRTA / Dorna . Takových incidentů bylo přitom jen pár .
Přesto loni nebylo s jistotou rozhodnuto, zda ten "chránič" vylučuje jakýkoliv
kontakt soupeře s brzdovou páčkou

JA-NE (767) napsal 12.02.2016 v 13:39

co si budeme hovorit. urcite lepsie foto jak ducati...

JEFFzx13 (489) napsal 12.02.2016 v 13:03

ivane,to nemuzes myslit vazne
..mozna bys mohl vsem svetovym timum poradit jak to maj udelat aby to bylo lepsi atd..

IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 12:47-1

Přitom by "stačilo" zvětšit náběhy kapotáže před řidítky a bylo by po "přístupu"







Jenže to by klesla maximálka ze 340 na 335 ... Možná .

dejf. (1341) napsal 12.02.2016 v 12:40

aha srandicky. Nojono...na toho zlutyho sigra je proste nakej hak na riditku kratkej!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 12:35-1

Zazi , pochopil jsi o čem vlastně píšu
Stačí se podívat na nějakou fotku stroje MotoGP1000 v pravé zatáčce
a každýmu "musí" být zřejmé, jak snadno je páčka brzdy
SHORA i ZEPŘEDU "přístupná", i přes ten chránič ...

chesterfield (72) napsal 12.02.2016 v 11:39

moc pekny ale nejak mi tam vadi ta cervena jinak at jim to leti

Krabbio (1002) napsal 12.02.2016 v 11:11

zazi:

Zazi (1006) napsal 12.02.2016 v 10:39+4

dejf. Ovšem tento chránič dne 25.října 2015 nezafungoval.. neboť jeden jezdec druhému, i přes toto udělátko, dokázal svým kolenem přední brzdu zamáčknout.

jan26 (3624) napsal 12.02.2016 v 10:36

to me baví tyhle prezentace

dejf. (1341) napsal 12.02.2016 v 10:31

Ivane> Ty jakozto stalej divak, fanousek a predevsim stamgast v komentarich pod sportem nevis takovou letitou "novinku", ktera je dnes uz naprostym standardem okruhoveho zavodeni??
No dobre, po osmiste pro tebe:
Je to "chranic" pred nezadoucim pribrzdenim pri kontaktu s dalsim jezdcem.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 10:15-2

Pořád nechápu před čím má chránit ten "hák" na pravým řidítku ...





dejf. (1341) napsal 12.02.2016 v 09:25

sykes na ni uz asi jezdil trochu, kdyz vidim ten modrej svod

Jirikh75 (947) napsal 12.02.2016 v 08:37

Ten Sykesův úsměv mi připomíná fotky Daniho Pedrosy.




TOPlist