VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 21.09.2011 v 10:37

Snad teda opět bude platit to ´staré´ :
Anglie (GB) "země moto-závodům na okruzích zaslíbená"
Pochybuju ale, že "to půjde" i jinde, Belaene

Belaen (43) napsal 20.09.2011 v 22:40

Podívejte se do Británie. BSB po přechodných dvou letech kategorie EVO zavádí pro všechny stejný řídící jednotky a zákaz elektronických pomocníků. Motorka bude relativně levná a rozhodovat bude práce týmů a schopnosti závodníků. Týmy ušetří za experty na elektroniku a peníze budou moc investovat do sebe nebo jezdců. Bude tam jasně stanovený počet 32 jezdců a nové týmy tam ani nebudou mít přístup, ledaže by si ho koupily od těch stávajících. Šanci na stupně vítězů bude mít podle mě třeba 20 jezdců! To bude podle mě sakra zdravý šampionát, který můžou všichni jenom závidět. A ono by to šlo i jinde, jenže to by všichni nemohli chtít vydělávat na tom sportu miliony.

koolja (134) napsal 18.09.2011 v 18:54

Derny:myslím si,že se pravidla WSBK posunou směrem k IDM.Tam je to nastavený dobře-podle mne.

Marex (2570) napsal 18.09.2011 v 10:44

Pity: Nepochopil jsi. Nejde jenom o počty- ostatně o nich jsem nemluvil. Jde o značky a jejich počet.

Derny (2) napsal 18.09.2011 v 06:20

To by ale musely být změněny pravidla WSBK tak, aby odpovídaly národním sériím, pak by to mělo význam.

AKRO (-498) napsal 17.09.2011 v 20:36

Koolja - Co se stalo? Já s tebou musím ve všem souhlasit!

koolja (134) napsal 17.09.2011 v 17:30

PityGPX:zkus taky přihlédnout k jednomu "malému" plus pro WSBK.Co se jede v seriálech IDM,BSB,AMA a dalších nejvíc za třídy.Já strach o superbike nemám.Doba kdy se jezdily v národních šampionátech stejné třídy,jak v MS je dávno pryč.

PityGPX (949) napsal 17.09.2011 v 16:22

Já si nemyslím že prirovnávat počet motorek je neoprávněné či úsměvné. MGP a WSBK jsou svými způsoby top třídy seriálů Grand Prix resp. WSBK.
A pokud vezmu úměru, že MGP bajk je dražší o hodně než WSBK a přesto v MotoGP aktuálně jezdí 17 motorek, a ve wsbk 20 (když už nepočítám s třetí kawou kt. je věčně zavřena v garaží, nebot pilot je out), tak ten rozdíl je markantní a mělo by jich být ve wsbk o dost víc. (když jsou cenově motorky dostupnější než v drahem mgp).
Uvidíme od soupisky na příští rok (listopad)? V MGP by to mělo byt snad nad 20, a ve wsbk otázka, tam budou pěkné šachy.

Davekiller (34) napsal 17.09.2011 v 16:13

ty dobře víš, jak jsem to myslel, takže ze sebe nedělej vola...tvůj komentář je naprosto zbytečnej, hledáš záminku, abys mohl nesouhlasit...nebudu to dál komentovat...

AKRO (-498) napsal 17.09.2011 v 15:31

Desmo69 - je to s tím počtem v SBK taky mizérie, ale přece jen tam bývá o 4-5 jezdců na startu víc než má MGP-SPZ!

desmo69 (638) napsal 17.09.2011 v 13:53

Davekiller, ty si snad můžeš koupit něco jako třeba Carlosovu Ducati nebo Biaggiho Aprilku? A díval ses vůbec na poslední závody sbk? Kdo dojede taky boduje..tak nevím kde žiješ

Davekiller (34) napsal 17.09.2011 v 11:11

krize nebo ne...to je jedno, stejně je na to dobrý pokoukání...narozdíl od...no ehm...a hlavně neboduje každej, kdo dojede...v gépéčkách by mohl zaskórovat každej z nás...s trochou nadsázky samozřejmě...v krizi už jednou bajky byly a stejně se z toho vyhrabaly a zas to byly super závody a nebude tomu jinak ani teď...voni zase výrobci zjistěj, kudy vede cesta...nevím, no...ale baví člověka koukat na motorky, který si může koupit nebo na ty, kerejch by se nemohl ani dotknout...

Derny (2) napsal 17.09.2011 v 07:13

Marexi, opravdu přirovnávat rošt superbiků k MotoGP nelze, ale z úplně jiného pohledu a já to vidím stejně jako ten Ogg. A nakonec odchod Birda ze superbiků to jen dokazuje.

Marex (2570) napsal 16.09.2011 v 22:33

Ogg:Tak přirovnávat rošt MGP k roštu WSBK je úsměvné. CRT je pouhým vykrádáním WSBK, které žádné z obou tříd nepomůže. Pro obě je to cesta do pekel.

Rado_ (555) napsal 16.09.2011 v 21:52

pardon, reaguji na konec Supersonicu... ale předpokládám, že tento článek je napsán jako reakce na toto... Účet bez hostinského zde ale umí dělat lidí...

Rado_ (555) napsal 16.09.2011 v 21:51

To je teda chytráků, co vědí... V článku je zdůrazněno, že tým nekončí pro nedostatek peněz, ale z osobních dlvodů...

Derny (2) napsal 16.09.2011 v 21:47

TomeHerone, s těmi cenami jseš hodně nízko. Už před 8 roky se za normální superbikovou Ducati (třeba tehdejšího českého jezdce superbiků) s jedním náhradním motorem platilo kolem 120-150 tisíci Euro. To je fakt!

Fullgas1 (746) napsal 16.09.2011 v 21:46

Oggu bohuzial mas pravdu... Ak chce promoter nadalej takymto stylom riadit tento sampionat, tak to bude pohroma. A ten eurosport je pekny sajrajt a ja za to este aj musim platit. Seru im na to!
Nech si snim vytru prdel anglani

TomHeron (1) napsal 16.09.2011 v 21:04

Třídá SBK zašla dál než by člověk čekal. Cena "produkční"závodní motorky na úrovni 45000 euro je holý nesmysl a cesta do pekel. Bohužel, to vypadá, že o sport a závody obecně, tady jde až v třetím řádu.

Ogg (387) napsal 16.09.2011 v 20:11

Tak Wé eS Bé Ká opravdu nemají na růžích ústlano! Povězte mi jedno! Co je to za promotéra, který dopustí:

1. Během dvou let přijde o 10 (slovy DESET) motocyklů na roštu!!! To v MOTOGP rošt za 5 let přišel pouze o dvě motorky! Ve Wé eS Bé Ká během dvou let DESET! Pravda ovšem je, že až budou litry zavedeny a bude se psát rok 2013, tak ve Wé eS Bé Ká nebude žádné tovární zastoupení, motocykly budou pouze v privátních týmech jako BMW Italia, Honda Ten Kate! Žádná Aprilia Factory tam nebude! Na to můžeme tady všichni rovnou zapomenout.

2. Co mě doslova šokovalo byl minulý závod! Věrte nebo ne, ale první jízda nebyla na žádném Eurosport (v naši republice vysílané)! Nebýt mladého, který měl po ruce nějaký internetový odkaz, neviděl bych ty závody vůbec! To je ostuda, boj o titul v jednotlivých třídách šampoionátu vrcholí a oni to nedají ! To, že to dává Eurosport, který chytají angláni na ostrovech, to je mi fuk, když ho má UPC nenabízí!!!
Je to ostuda, aby promotér nezajistil medializaci a komerci do více televiznich společnosti! Vždyť je tolik sportovních kanalů, např. u nás ČT 4, Sport 1, apod!!!
Já osobně věřím, že nový promotér bude záchrnaou jak pro Wé eS Bé Ká - tedy pro druhou ligu, jak tomu říkají manageři týmů MOTO GP, tak i pro Stocky, kde se rodí talenti!

Pan Batta už se rozhodl, co bude dělat? Pokud opravdu pustí svůj tým Alstare, tak to bude opravdu další tragédie...

V neposlední řadě, co jsem dnes zaslechl v šatně na Hradě, je to, že ještě stále současný šéf superbikové Kawasaki, tedy seňor Paul Bird se objevil dnes v Aragonu
A asi nebude sám

Tojesmůla (2) napsal 16.09.2011 v 18:16

Aspoň,že Czech Road racing je v úplně jiné situaci

desmo69 (638) napsal 16.09.2011 v 16:25

martasjRSV, tak se na to ale hlavne nedivej moc ruzove..

martasjRSV (508) napsal 16.09.2011 v 15:37

já bych to neviděl hned tak černě ...

Kubát (1404) napsal 16.09.2011 v 15:07

mamba: //www.worldsbk.com/en/news/5-news/8623-bridgepoint-reaches-agreement-to-acquire-infront-sports-a-media-ag-.html

mamba54 (1340) napsal 16.09.2011 v 14:45

Kubát- Dorna.

Kubát (1404) napsal 16.09.2011 v 14:36

pokud jde o vyrovnanost, ukažte mi, ve které třídě jsou schopni jezdci na prvních 15 místech se vejít do vteřiny? určitě nějaké omezení ať už elektroniky nebo úprav motorů měly být zavedeny 2 roky zpět a ne pořád jenom sledovat jak jim mizí jeden tým za druhým jsem zvědav, jak se s tím nové vedení popere.
a ještě jedna věc, nespojujte wsbk a dornu!!! to je nebe a dudy. wsbk koupil bridgepoint ne dorna.
každopádně se aspoň těšme z toho co je teď. příští týden imala roud a to bývají vždycky super závody

rumlos (23) napsal 16.09.2011 v 14:07

Bohužel situace je v současnosti složitá zájemců o start v moto GP, ano samozřejmě jsou, ale taky uvidíme kolik jich ve skutečnosti pojede a kolik z nich vydrží déle jak jednu sezonu a celková filozofie moto GP kde v příštím roce pojedu v jedné třídě vlastně tři třídy 800, 1000, CRT je hodně ujetá a nedokážu si představit jak bude pole vyrovnané časově. WSBK asi bude celkově vyrovnanější, Ducati bude mít novou motorku a myslím Yamaha taky nakonec něco nasadí. Snad budou oba šampionáty v příštím roce zase o něco kvalitnější jak letos, snažím se tomu věřit sleduju rád oba dva. Jinak bych byl taky za zlevnění sbk a dostupnosti všech dílů soukromníkům a omezení úprav.

martin1 (658) napsal 16.09.2011 v 13:07

V dorně neumí počítat, teda umí , ale jen svoje love...
SBK-sériovkys min. změnama
MGP-motorky-prototypy jestli chcete, ale ne elektronická hračka co stojí majlant./zajímá mně kolik stojí Yamahu nebo Hondu ten kabaret za rok ?/
Jasná pravidla a ne furt překopávat objemy atd.
A dorna , aby tolik nekradla a je to, ale oni radši obětují jeden podnik...
A zájemců by bylo moc !

AKRO (-498) napsal 16.09.2011 v 13:04

Krize zřejmě nějaká bude a taky i tím, že závodění v SBK za poslední roky dost podražilo! JESTLI TO OVŠEM VEZME DO RUKY SPZka, TAK TO DOPADNE HODNĚ ŠPATNĚ, jako ostatně vše, co ten chlap vzal do ruky!

pitbules (62) napsal 16.09.2011 v 13:00

Souhlasím s částí, kde je v článku napsáno, na SBK musí být všechny díly homologované a pro všechny ke koupi dostupné Takže kup si na co máš a ukaž jak to umíš spolu sladit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist