Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pity: Tak já tam mám taky pár dalších: Rossi, Melandri, Dovi a určitě k nim přibude Simoncelli. U mě samej Ital... budu chvíli dumat nad tím, čím to je...? Ve WSBK Bayliss a po něm Haga, Fabrizio a ředevším Kuba.
Marex: nj ale jsou tu další, aspoň u mě: (Dovi, Ben).
pro desma třeba skončil Sete G, ale teď fandí Nickymu. A tak to je u všech fanoušků :)) Sice nevím teda koho vezmou fanoušci Valeho až Vale skončí ale to si ještě počkáme nějakou tu sezonu hehe.
Chenzi: toš neměl na vybranou, od zainteresovaných lidí vím, že v Magny Course měl Carlos meeting s bossama z Ten Kate, a že tam se asi dozvěděl že už za ně nepojede. Takže uvažoval o konci kariéry. .o) Když se ty mé kamošky kt. tam byly zeptali jeho asistenta co se děje a kde Carlos bude jezdit tak jim odpověděl "I know nothing" a tak když angažovali Maxe N. tak Carlos uvažoval o konce kariéry ale naštěstí pro mě jej angažovala staj Athea kt. teda vyměnila bajky z Hondy na Ducati. No a později pak angažovala i Byrna. Dle mě Carlos určo chtěl zůstat u ten Kate. Sice je fakt že po podepsání říkal "potřeboval jsem změnu" ale tomu moc nevěřím... určo by bral ten kate hondu na kt. už zajel něco než nový bajk a ještě v satelitu, naštěstí Ducati je hodně dábra v SBK i jako satelitní bajk. To že měl Kuba tech. problémy tak to bylo dáno hlavně z toho že tým neměl prachy na nové díly a tak používali ošoupané díly kt. už prostě nefakčily.
Pity:jenom nevím ,proč Carlos odešel z tovární Ten Kate Honda na satelitní ducati.Nějak ně to asi uniklo.
Jinak ,Checa je také můj oblíbený jezdec(inteligence,schopnost vývoje)
Pity: Je ale fakt, že našim koníčkům hvězdičky pomalu pohasínají a přesto, žeto jsou velcí bojovníci, už se od nich velkých výsledků asi nedočkáme. Leda by se nějaký tovární tým zbláznil a dal těm dvěma fotrům tov. materiál.
Musím to vědět když jsem jeho fanda :)) by byla ostuda kdybych nevěděl kde z aposlední roky v MGP byl na podiu a kolikrát he, bohužel těch podií předtím než odešel do SBK v MGP moc neudělal..o( i tak ale pořád lepší než Sete či Marco kt. jako jediní jezdci v historii Marlboro Ducati nevystoupali na podium. (nepočítám hofmanna a kallia kt. jeli jako náhradníci v barvach marlboro).
To Chenzi: Je to pravda, Checa v roce 2005 celkově 9. (138 bodů), z toho 2x třetí (Sepang a Phillip Island) a ještě 2x čtvrtý (Motegi a Valencie) a dále 4x pátý (Estoril, Mugello, Donington a Turecko) a 1x šestý (Katar).
Fakta:
Ducati Desmosedici GP3
V první sezóně si Capirex dojel na bedně hned v první Velké ceně Japonska a v Katalánsku se dokonce radoval z vítězství, díky čemuž skončil v celkové tabulce čtvrtý, zatímco Baylisstic obsadil šestou příčku. Ducati byla v poháru konstruktérů druhá.
Ducati Desmosedici GP4
Také v roce 2004 jeli za Ducati Capirossi s Baylissem, ale více jak polovinu sezóny trvalo, než se dostavily očekávané výsledky. Nakonec však oba dosáhli na pódiová umístění a Loris navíc stanovil při testování v Katalánsku tehdejší rychlostní rekord v hodnotě 347,4 km/h.
Ducati Desmosedici GP5
Díky úzké splupráci s pneumatikářskou firmou Bridgestone se Italky brzy staly konkurenceschopné a Capirex se z vítězství radoval jak japonském Motegi, tak v malajském Sepangu, zatímco Checa dojel pouze jednou na bedně.
Ducati Desmosedici GP6
Do této sezóny vletěla italská stáj doslova raketově a po vítězství v úvodním podniku v Jerezu dojela také v Kataru na bedně. Capirex se dokonce dostal do čela celkového hodnocení, ale kvůli kolizi, zaviněné Gibernauem, pohasly již v Katalánsku šance na vytoužený mistrovský titul. Za zraněného Giba naskočil do sedla Alex Hoffmann, jehož pro poslední "litrový" závod ve Valencii nahradil opět Bayliss a vybojoval první příčku.Loris dojel druhý.
Desmo69 - Ty Dukny tenkrát, když na nich Baylies jezdil MGP nejely vůbec a srovnání se satelitem je ještě hodně dobré! V tom roce 06, kdy ten závod vyhrál šla naopak hodně nahoru!
Btw, jako toto rozhodnutí co řekl Johny samozřejmě chápu a líbí se mi, kdyby toto řekl Ben Spis (po sezoně 09) tak by mě to mrzelo protože Ben patří do MGP na 100%!
Desmo69 napsal:"Navíc s tímhle pravidlem přišla sama IRTA"-to je důležitý moment v téhle diskuzi.
CBR-rr:to sice Rossi Baylisovi tehdy opravdu řekl-ale žertem.Tak to nepoužívej tak lacině
jj Ale stejně mu ani nezbývalo nic jinýho říct. Sete stejnej rok taky při testech v Mugellu zajel za jeden den lepší čas než Troy, kterej tam testoval dva nebo tři dny, a to ještě k tomu po těch dvou letech pauzy...takže jak by asi tak Bayliss dopadl v závodech, když pro Seteho to byl bohužel těžkej propadák...
Akro, ty poslední dobou těžce chybuješ. Bayliss nikdy na žádné satelitní Ducati nefrčel. Byl po boku Capirossiho na továrně (ikdyž po boku je silný slovo když byl x pozic vždy za ním) A to ve Valencii jak zaskočil místo Seteho...Capirossi říkal nechtěl riskovat a pouštět se do soubojů, když mu stačilo 2. místo aby skončil o bod před Melandrim a tím skončil celkově 3. Kdyby totiž nedejbože spadl, tak by se posunul myslímže až za Pedrosu, tzn. na 5. místo...a za to mu to fakt nestálo, to uzná každej. Navíc celou reputaci Troye stavět na jednom závodě je celkem šílený, když předtím byl všeho všudy schopen dohromady jen čtyř třetích míst...
Když Baylisovi po tom poslednim zavodu v motogp kdy je všechny pojezdil, tak mu Ducati nabizela misto a no jim odpověděl, že do motogp už nejde a že se na to nediva ani v TV, že radši pujde s dětma do zoologicke
Pity: Právě proto píšu, že tam mám pár dalších. 65 je moje jasná jednička. Hned po něm je asi 33...
Mno jo, ale T. B. je už právě v důchodě :) jinak, ty si hlavně megafanda Capiho tak se divím že ho tam nemáš :) Kubovi fandíme všeci. Tj jasné .o)
Pity: Tak já tam mám taky pár dalších: Rossi, Melandri, Dovi a určitě k nim přibude Simoncelli. U mě samej Ital... budu chvíli dumat nad tím, čím to je...? Ve WSBK Bayliss a po něm Haga, Fabrizio a ředevším Kuba.
Pity:myslel jsem si,díky
Marex: nj ale jsou tu další, aspoň u mě: (Dovi, Ben).
pro desma třeba skončil Sete G, ale teď fandí Nickymu. A tak to je u všech fanoušků :)) Sice nevím teda koho vezmou fanoušci Valeho až Vale skončí ale to si ještě počkáme nějakou tu sezonu hehe.
Chenzi: toš neměl na vybranou, od zainteresovaných lidí vím, že v Magny Course měl Carlos meeting s bossama z Ten Kate, a že tam se asi dozvěděl že už za ně nepojede. Takže uvažoval o konci kariéry. .o) Když se ty mé kamošky kt. tam byly zeptali jeho asistenta co se děje a kde Carlos bude jezdit tak jim odpověděl "I know nothing" a tak když angažovali Maxe N. tak Carlos uvažoval o konce kariéry ale naštěstí pro mě jej angažovala staj Athea kt. teda vyměnila bajky z Hondy na Ducati. No a později pak angažovala i Byrna. Dle mě Carlos určo chtěl zůstat u ten Kate. Sice je fakt že po podepsání říkal "potřeboval jsem změnu" ale tomu moc nevěřím... určo by bral ten kate hondu na kt. už zajel něco než nový bajk a ještě v satelitu, naštěstí Ducati je hodně dábra v SBK i jako satelitní bajk. To že měl Kuba tech. problémy tak to bylo dáno hlavně z toho že tým neměl prachy na nové díly a tak používali ošoupané díly kt. už prostě nefakčily.
Pity:jenom nevím ,proč Carlos odešel z tovární Ten Kate Honda na satelitní ducati.Nějak ně to asi uniklo.
Jinak ,Checa je také můj oblíbený jezdec(inteligence,schopnost vývoje)
Pity: Je ale fakt, že našim koníčkům hvězdičky pomalu pohasínají a přesto, žeto jsou velcí bojovníci, už se od nich velkých výsledků asi nedočkáme. Leda by se nějaký tovární tým zbláznil a dal těm dvěma fotrům tov. materiál.
Musím to vědět když jsem jeho fanda :)) by byla ostuda kdybych nevěděl kde z aposlední roky v MGP byl na podiu a kolikrát he, bohužel těch podií předtím než odešel do SBK v MGP moc neudělal..o( i tak ale pořád lepší než Sete či Marco kt. jako jediní jezdci v historii Marlboro Ducati nevystoupali na podium. (nepočítám hofmanna a kallia kt. jeli jako náhradníci v barvach marlboro).
Bosso:
Jsi mě předběhl,ano Malajsie a Austrálie-2x za 3.
Pity:smekačka se koná
To Chenzi: Je to pravda, Checa v roce 2005 celkově 9. (138 bodů), z toho 2x třetí (Sepang a Phillip Island) a ještě 2x čtvrtý (Motegi a Valencie) a dále 4x pátý (Estoril, Mugello, Donington a Turecko) a 1x šestý (Katar).
Akro:to je okopčený článek,jestli je ale pravda co píše Pity o Checovi-tak pak klobouk dolu před ním!Jek bude čas tak ho prověřím
ChenziiR1 - Perfektní! Máš fakt přehled!
V 05 ale dal Checa na Dukne dve podia (Sepang a P.Island). hehe.
CBR-rr: S tim Doctorem máš recht.. Dobře ho Troy smáznul..
Fakta:
Ducati Desmosedici GP3
V první sezóně si Capirex dojel na bedně hned v první Velké ceně Japonska a v Katalánsku se dokonce radoval z vítězství, díky čemuž skončil v celkové tabulce čtvrtý, zatímco Baylisstic obsadil šestou příčku. Ducati byla v poháru konstruktérů druhá.
Ducati Desmosedici GP4
Také v roce 2004 jeli za Ducati Capirossi s Baylissem, ale více jak polovinu sezóny trvalo, než se dostavily očekávané výsledky. Nakonec však oba dosáhli na pódiová umístění a Loris navíc stanovil při testování v Katalánsku tehdejší rychlostní rekord v hodnotě 347,4 km/h.
Ducati Desmosedici GP5
Díky úzké splupráci s pneumatikářskou firmou Bridgestone se Italky brzy staly konkurenceschopné a Capirex se z vítězství radoval jak japonském Motegi, tak v malajském Sepangu, zatímco Checa dojel pouze jednou na bedně.
Ducati Desmosedici GP6
Do této sezóny vletěla italská stáj doslova raketově a po vítězství v úvodním podniku v Jerezu dojela také v Kataru na bedně. Capirex se dokonce dostal do čela celkového hodnocení, ale kvůli kolizi, zaviněné Gibernauem, pohasly již v Katalánsku šance na vytoužený mistrovský titul. Za zraněného Giba naskočil do sedla Alex Hoffmann, jehož pro poslední "litrový" závod ve Valencii nahradil opět Bayliss a vybojoval první příčku.Loris dojel druhý.
Desmo69 - Ty Dukny tenkrát, když na nich Baylies jezdil MGP nejely vůbec a srovnání se satelitem je ještě hodně dobré! V tom roce 06, kdy ten závod vyhrál šla naopak hodně nahoru!
Věřit se může čemukoli,záleží jak to bylo doopravdy.
No nějak jsme odbočily od tematu
Desmo69: To už je takove kdyby ... :
ChenziiR1. Jelikož všichni vime, co je Rossi zač a čeho je mimo trat schopny, jak deptat soupeře (dost nesportovni chovani) tak tomu nevěřim
Btw, jako toto rozhodnutí co řekl Johny samozřejmě chápu a líbí se mi, kdyby toto řekl Ben Spis (po sezoně 09) tak by mě to mrzelo protože Ben patří do MGP na 100%!
Desmo69 napsal:"Navíc s tímhle pravidlem přišla sama IRTA"-to je důležitý moment v téhle diskuzi.
CBR-rr:to sice Rossi Baylisovi tehdy opravdu řekl-ale žertem.Tak to nepoužívej tak lacině
jj Ale stejně mu ani nezbývalo nic jinýho říct. Sete stejnej rok taky při testech v Mugellu zajel za jeden den lepší čas než Troy, kterej tam testoval dva nebo tři dny, a to ještě k tomu po těch dvou letech pauzy...takže jak by asi tak Bayliss dopadl v závodech, když pro Seteho to byl bohužel těžkej propadák...
desmo69: Jo , maš pravdu, tam to opakoval taky. To je jedno, tak nebo tak, je to borec
cbr-rr to říkal loni po testech na Ducati v Mugellu..planceš si roky
Akro, ty poslední dobou těžce chybuješ. Bayliss nikdy na žádné satelitní Ducati nefrčel. Byl po boku Capirossiho na továrně (ikdyž po boku je silný slovo když byl x pozic vždy za ním) A to ve Valencii jak zaskočil místo Seteho...Capirossi říkal nechtěl riskovat a pouštět se do soubojů, když mu stačilo 2. místo aby skončil o bod před Melandrim a tím skončil celkově 3. Kdyby totiž nedejbože spadl, tak by se posunul myslímže až za Pedrosu, tzn. na 5. místo...a za to mu to fakt nestálo, to uzná každej. Navíc celou reputaci Troye stavět na jednom závodě je celkem šílený, když předtím byl všeho všudy schopen dohromady jen čtyř třetích míst...
Když Baylisovi po tom poslednim zavodu v motogp kdy je všechny pojezdil, tak mu Ducati nabizela misto a no jim odpověděl, že do motogp už nejde a že se na to nediva ani v TV, že radši pujde s dětma do zoologicke
dobře to řekl rea. chválím, chytrý kluk, je lepší byt hvězda v sbk než v polovině startovniho pole v gp
Rea si Toselanda povodí..