Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemyslím, ani jsem nikde nepsal že za všechno může jezdec. Nevím, jestli prasklý výfuk je závažný technický problém , bouchnutý motor určitě ano. To nijak nesouvisí s tou spojkou. Z druhé strany pokud by jezdecky na úrovni Forese, tak nepotřebuje žádného svého sponzora. Prostě to závodění je takové jaké je.
delphine: "Na motorce jsem strávil deset dní, během nichž jsme měli čtyři závažné technické poruchy."
Fakt myslíš, že za to vše může jezdec? Mně přijde pravděpodobnější, že stejně jako vloni dostává Ondra druhořadý materiál. Bohužel nemá dost bohatého sponzora, aby dostal prvotřídní zboží.
Moje názory nejsou nijak vyhraněné, jen upozorňuji taky na další možnosti . Být ortodoxní nemusí být nekritický. Nebo si myslíš , že smetly ponky jen aby jeli krmit klokany do místní ZOO?
Na osm let věku (od r.2009 ve Tvém Profilu) máš Delphine hodně "vyhraněné"
názory . Jsem "jen" brňák = ortodoxní fanda Ondry Ježka, kterého znám od
JEHO osmi let, ale když jsem podle Tebe paranoik, tak si mysli dál,
že "mně není pomoci".
Nebudu vypisovat z kolika součástí se spojka skládá, ale rozhodně nejen z lamel,
takže těžko soudit CO a JAK může jezdec "zprasit" . Aspoň já rozhodně nemám
informace, co má konkretně tým Guandalini zajišťováno sponzorsky .
Faktem zůstává, že Ondra od začátku neměl pouze tento problém a který jezdec,
např. v celé loňské sezóně, odpadl bezprostředně po startu na "poruchu" spojky ... !?
Ivane, ty jsi fakt paranoik kterýmu není pomoci. Nějak jsi zapomněl na možnost, že tu spojku taky může sprasit jezdec. Žádný nevíme co se v tom odehrálo. Teorie o zameteném ponku jsou trapárna, ten tým potřebuje body stejně tak jako jezdec, teda pokud by to náhodou nechtěli po sezoně zavřít. Pochybuji, že by si Guandalini spojky kupoval a neměl je sponzorské. A ty by asi podle tebe prodal na bazoši a do motorek dal nějaké z předloňska asi!
Koolja určitě pochopil, že mám na mysli především možnost,
že ta spojka na Guandalini - Yamaze může být roku výroby
"bůhví kdy" (zrovna tak jako celá "ta Yamaha") a tak kontrola už
moc nepomůže . Lze to taky specifikovat jako "zametená s ponku" ...
I2T spojka se dela bezne po kazdym treninku.Na zavod ji stopro kontrolovali,protoze si Ondra urcite ve WU zkousel starty.Vetsinou byvaji tri.Jeden z boxove ulicky a na zaver v dojezdovym kole na trati dva.To spojka dostane zabrat.Kdyz je Pilot sisa,tak musis menit i olej.
Ondry je mi líto s provozu schopným cajkem by určitě více bodů, podle mého, bral pravidelněji. Celkově si myslím, že WSBK "v majetnictví" Dorny je pro tento šampionát průserem. Čert ví kde to ve finále skončí .
Není tomu tak dlouho, co Ondrově Yamaze odešel zcela nový motor po pár ujetých metrech. Buď to neumějí správně namontovat, nebo je to z bláta. V obou případech bych na místě sponzora, požadoval okamžitou nápravu těchto "podivností", nebo ukončení smlouvy.
Raději nějaký kvalitní národní šampionát, než tuhle naleštěnou bídu!
Ivan> podle zběžného popisu v TZ to je pravděpodobně spojkový koš ale stejně mě překvapuje, že tohle nekontrolují pravidelně ...trochu lajdáci ti mechanici ...
Co se na té spojce (r.v. ??) stalo, se nemůžeme dozvědět, ale
při prvním závodě sezony, po všech těch trénincích a kvalifikaci
by "nebylo od věci" ji zkontrolovat, ne!? Asi nebyl čas "vypustit olej"
- hobíci v takovým případě pokládají stroj nabok na pneušku ...
Radši "bez komentáře", protože ten (můj)
by mohl mít jedinej efekt a to "můj zákaz od zdejšího editora"
Lepší by snad mohl být i ten loňskej "vývoj" u Grilliniho ...
Prasklý výfuk není závažný defekt motoru ???
Nemyslím, ani jsem nikde nepsal že za všechno může jezdec. Nevím, jestli prasklý výfuk je závažný technický problém , bouchnutý motor určitě ano. To nijak nesouvisí s tou spojkou. Z druhé strany pokud by jezdecky na úrovni Forese, tak nepotřebuje žádného svého sponzora. Prostě to závodění je takové jaké je.
delphine: "Na motorce jsem strávil deset dní, během nichž jsme měli čtyři závažné technické poruchy."
Fakt myslíš, že za to vše může jezdec? Mně přijde pravděpodobnější, že stejně jako vloni dostává Ondra druhořadý materiál. Bohužel nemá dost bohatého sponzora, aby dostal prvotřídní zboží.
Moje názory nejsou nijak vyhraněné, jen upozorňuji taky na další možnosti . Být ortodoxní nemusí být nekritický. Nebo si myslíš , že smetly ponky jen aby jeli krmit klokany do místní ZOO?
Na osm let věku (od r.2009 ve Tvém Profilu) máš Delphine hodně "vyhraněné"
názory . Jsem "jen" brňák = ortodoxní fanda Ondry Ježka, kterého znám od
JEHO osmi let, ale když jsem podle Tebe paranoik, tak si mysli dál,
že "mně není pomoci".
Nebudu vypisovat z kolika součástí se spojka skládá, ale rozhodně nejen z lamel,
takže těžko soudit CO a JAK může jezdec "zprasit" . Aspoň já rozhodně nemám
informace, co má konkretně tým Guandalini zajišťováno sponzorsky .
Faktem zůstává, že Ondra od začátku neměl pouze tento problém a který jezdec,
např. v celé loňské sezóně, odpadl bezprostředně po startu na "poruchu" spojky ... !?
Ivane, ty jsi fakt paranoik kterýmu není pomoci. Nějak jsi zapomněl na možnost, že tu spojku taky může sprasit jezdec. Žádný nevíme co se v tom odehrálo. Teorie o zameteném ponku jsou trapárna, ten tým potřebuje body stejně tak jako jezdec, teda pokud by to náhodou nechtěli po sezoně zavřít. Pochybuji, že by si Guandalini spojky kupoval a neměl je sponzorské. A ty by asi podle tebe prodal na bazoši a do motorek dal nějaké z předloňska asi!
Koolja určitě pochopil, že mám na mysli především možnost,
že ta spojka na Guandalini - Yamaze může být roku výroby
"bůhví kdy" (zrovna tak jako celá "ta Yamaha") a tak kontrola už
moc nepomůže . Lze to taky specifikovat jako "zametená s ponku" ...
Kolja: A máš to. Co je ti platný, že se živíš jako mechoš!?
Kooljo, máme na to holt každej jinej názor ...
Jak už jsem psala vedle, je třeba u Ondry v týmu vyměnit mechaniky! Například zlaté české ručičky by si s tím snadno poradili
I2T spojka se dela bezne po kazdym treninku.Na zavod ji stopro kontrolovali,protoze si Ondra urcite ve WU zkousel starty.Vetsinou byvaji tri.Jeden z boxove ulicky a na zaver v dojezdovym kole na trati dva.To spojka dostane zabrat.Kdyz je Pilot sisa,tak musis menit i olej.
Ondry je mi líto s provozu schopným cajkem by určitě více bodů, podle mého, bral pravidelněji. Celkově si myslím, že WSBK "v majetnictví" Dorny je pro tento šampionát průserem. Čert ví kde to ve finále skončí .
Není tomu tak dlouho, co Ondrově Yamaze odešel zcela nový motor po pár ujetých metrech. Buď to neumějí správně namontovat, nebo je to z bláta. V obou případech bych na místě sponzora, požadoval okamžitou nápravu těchto "podivností", nebo ukončení smlouvy.
Raději nějaký kvalitní národní šampionát, než tuhle naleštěnou bídu!
Nejpodstatnější bude asi rok výroby
té spojky na "Guandalini" - motoru Yamaha ...
Ivan> podle zběžného popisu v TZ to je pravděpodobně spojkový koš ale stejně mě překvapuje, že tohle nekontrolují pravidelně ...trochu lajdáci ti mechanici ...
Co se na té spojce (r.v. ??) stalo, se nemůžeme dozvědět, ale
při prvním závodě sezony, po všech těch trénincích a kvalifikaci
by "nebylo od věci" ji zkontrolovat, ne!? Asi nebyl čas "vypustit olej"
- hobíci v takovým případě pokládají stroj nabok na pneušku ...
Musíme doufat že se to aspoň trochu zlepší V každém případě vyhlídky prozatím nejsou nejlepší
Je to srot
Rád bych se mýlil ale mám pocit, že je to stejné jako loni, jen zelenou vystřídala modrá.
Radši "bez komentáře", protože ten (můj)
by mohl mít jedinej efekt a to "můj zákaz od zdejšího editora"
Lepší by snad mohl být i ten loňskej "vývoj" u Grilliniho ...
No hlavne je to lepsi zacatek nez min.sezonu, ale zase jiny typ problemu... tak drzim palce na zlepseni
Přidám se k SoulTrainovi21 pevné nervy.
Přeju pevné nervy.