Jakub Smrž: Smůla, smůla a smůla...

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JP (206) napsal 04.06.2010 v 12:20

Marex: Nejsem fanda Aprilie, ale kromě nich jsou snad spokojeni ještě u BMW, který se začíná tlačit dopředu (Corser sám na vývoj motorky nestačí, kdyby Xaus víc času trávil u techniků než v kačírku tak by asi dneska byli mnohem dál) a ještě asi je spokojenost u Suzuki s Haslamem . Jinak když se podíváš tak Yamaha se trápí, (určitě víc čekali od Toselanda), u Xeroxu se taky Haga trápí, Honda nemá tovární tým, ale v rámci možností Rea dělá co může (Neukirchner určitě nenaplňuje očekávání). Zase jsou závody o to zajímavější

mamba54 (1340) napsal 04.06.2010 v 10:49

No ne nadarmo se říká:Správný Ital v létě nepracuje a v zimě tančí.

Marex (2570) napsal 04.06.2010 v 09:40

JP: Tak ono srovnání Iveco a Ducati je trošku tvrdý příměr,ale asi ti rozumím. Pokud má Ital motivaci, dokáže vytvořit něco, jako je 916, nebo Desmosedici (o autech nemluvě). V Jakubově týmu se šetří na všech frontách, takže tam moc motivovaní nebudou.

JP (206) napsal 04.06.2010 v 09:06

AKRO - máš pravdu, vyjímky jsou, ale momentálně u továrního týmu Aprilie . Tam podle mě nasadili německý přístup: víme co chceme, víme jak toho dosáhnout - máme na to dost financí a výsledek se musí dostavit. Přesně to se děje, v loňském roce se Max s Aprilií sžíval (dokonce tak dobře, že v Brně byl první ) a dneska je Aprilia asi nejlepší bike na startovním roštu. U Ducati jsou po odchodu Tardozziho úplně mimo, na druhou stranu podívej se na výsledky BMW - a to je tam Tardozzi teprve chvíli . Myslím, že se BMW letos ještě hodně ukáže.

AKRO (-498) napsal 03.06.2010 v 21:51

JP - To máš pravdu, ale snad se i mezi Italy najdou vyjímky!

JP (206) napsal 03.06.2010 v 16:27

Akro: Já z osobní zkušenosti práce pro Italy (IVECO), pochybuju o jejich přístupu k práci . Mají to v mentalitě, že se prostě něco nějak udělá a ono nějak dopadne . Je jasné, že s tímhle přístupem asi závody dělat nejde, ale já osobně k Italům moc důvěřivý nejsem. Bohužel, Kuba nemá moc na výběr. Osobně si myslím, že další rok u Guandaliniho by ho prostě nikam neposunul. Otázka je kam by měl zamířit .

PityGPX (949) napsal 03.06.2010 v 13:10

Jj, to určitě. Kor když se tam dal nick 96. Takže na motorejsink píše. Ale na motorkáře ne, neboť JP se ho ptal, zda čte a píše na motorkare a tady nepíše. Koneckonců tady anonymně ani psát nejde, musíte si udělat nějaký nick. Ja se mu nedivím, tady toto je nejnaštěvovanější a nejvíc frekvetovanější web o sbk, mgp, bsb, nic jiného v čr tak populární není.
A právě tím, že tady chodí hodně lidí tak se tady ukazují i ty negativní názory, když se českým jezdcům nedaří. V případě abaji to byly ty dva pády, v případě kuby jsou to byly ty špatné starty kt. měl ze začátku sezony. Tak je logické že kdyby si tady četl a každý tady psal že neumí startovat atd že ho to na_s_ere. Já bych se taky nas_ral, kdyby mi hodně lidí řeklo že v CTC neumím jezdit.

SoulTrain21 (753) napsal 03.06.2010 v 11:17

na motoracing to psal Kuba...vzhledem ktomu že reagoval na příspěvek přímo racingovi se kterým se zná (tipuju)osobně a reagoval nato jak racing napsal,že Kuba boural v austrálii v autě ale Kuba ho právě opravoval,že on neřídil...takže asi tak

PityGPX (949) napsal 03.06.2010 v 08:06

No ale kuba nepíše tady, ale jednou napsal někdo pod 96 na a to je jiný web :) jinak solidní práce

AKRO (-498) napsal 02.06.2010 v 21:54

JP - No vidíš a když napíšu, že má Kuba slušný materiál, protože bez něho by nebyl schopný zajet solidní časy, tak tady všichni řvou, že má rok starou mrdku, která nevydrží! No a on sám ti potvrdil, že jel s novým motorem. Další věci na podvozku jdou taky vyměnit! Včetně tlumičů atd.

mamba54 (1340) napsal 02.06.2010 v 21:00

Holt,nemá to chlapec lehký.

JP (206) napsal 02.06.2010 v 16:52

Tak věřte nebo ne, ale dnes ráno před 10.00 dopoledne jsem na čerpací stanici OMV v Praze potkal Kubu Smrže! Poté co jsem se ostýchvě zeptal zda je to on, jsme se dali na chvilku do řeči. Řekl, že v prvním závodě mu odešel nový motor po 100 km !!! . Ve druhém ho zradil rozvodový řemen. Bylo vidět, že je nejen unaven po cestě z USA, ale při hovoru bylo z jeho hlasu poznat že ho ty defekty pořád pěkně štvou. Na můj dotaz co tým, zda je všecho OK – mi odpověděl, že ano. Jako profesionál ani nic jiného říci nemohl - i kdyby nebylo to tak nebylo, tak to určitě nějakému fanouškovi vykládat nebude. Ještě jsem zmínil, že jsou vášnivé debaty na fóru motorkáři – říkal, že se tam radši ani nedívá, protože se nechce rozčilovat. Tím odpovídám tomu, kdo tvrdil, že tam Kuba údajně něco napsal – NENAPSAL!!! Popřál jsem mu hodně štěstí a řekl, že mu v ČR spousta lidí drží palce. Poděkoval, možná ho to aspoň trochu potěšilo. V autě se mi pak rozleželo, že jsem se s ním aspoň mohl na mobil nechat vyfotit . Věřím, že se to zlepší a že Kuba ještě zajede top výsledek - třeba v Brně .

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.06.2010 v 11:10

z toho prasklyho vika ten olej nemoh moc cakat ne? to by se dalo doject

Desperateness (0) napsal 02.06.2010 v 06:55

Osobně fakt začínám mít obavy z toho jak bude vypadat příští rok v Kubově podání, protože jestli to takhle bude pokračovat dál a skutečně nebudou mít kvalitní náhradní díly, tak prostě Kuba už nic pořádnýho nezajede

Touringrider (11) napsal 02.06.2010 v 00:02

tak tak... penize hejbou svetem.. ne kunda...

sakra to je pešák jako krava... jeste ze jsem to nevidel!

Rado_ (555) napsal 01.06.2010 v 22:59

nalijme si čistého vína... není to smůla, nýbrž odraz toho, na co tým má peníze...

Roman.Le (-1) napsal 01.06.2010 v 22:44

bikerjarys: presne tak,myslim ze kdyby nejezdil na starych mrdkach a dostal se k poradny masine tak by byl hooodne videt...skoda,snad to vyjde pristi rok

bikerjarys (2) napsal 01.06.2010 v 22:33

tak to vidíte sami..náhradní motku už rozebíraj na náhradní díly..mě picne..fakt si myslím, že Kubajs je Fára a s pořádnou motkou by dokázal zajíždět líp

ferda.66 (38) napsal 01.06.2010 v 22:14

do pr..e se starou kravou...uz aby mel konecne pod sebou poradny matroš

Pawka (79) napsal 01.06.2010 v 21:57

sezona je v pulce? to letí

AKRO (-498) napsal 01.06.2010 v 21:52

Jarek38 - Údajně by se měl snad dostat k letošní Dukně! Pokud tedy na ni budou prachy!

PityGPX (949) napsal 01.06.2010 v 21:38

Tak sezona je v půlce, takže kdo ví, jak to s tím materiálem je. No, ono mit stary material, to bohužel moc nadějně nevypadá. Uvidíme aspoň jestli opravdu bude testování BMW.

jarek38 (26) napsal 01.06.2010 v 21:18

chlapci,chlapci,ono to bude asi cim dal horsi,nemel snad uz mit novou motorku?nejspis dojizdeji nejake zbytky nahradnich dilu,to bude neco jineho nez smula...

Kubát (1404) napsal 01.06.2010 v 21:05

akro:správně, a hlavně motor v první jízdě byl "nový" měl ho myslím od superpole

AKRO (-498) napsal 01.06.2010 v 21:03

Tak vačka ani řemen není záležitost stáří motorky! Tyto součástky se musí průběžně měnit! Byla to spíš smůla!

Pawka (79) napsal 01.06.2010 v 20:49

ten ji drzi u h..y jak se pod nim rozsejpa. skoda ale stejne to bylo super

_Obi_ (0) napsal 01.06.2010 v 20:34

kua,kua kua, chtělo by to pořádný nářadí ať se Kuba může prosadit i v závodě. člověk se pak namlsá při kvalifikaci a při závodě jen nadává a nadává

zzzmrzlinar (471) napsal 01.06.2010 v 20:19

curvafix, už mi to leze na mozek, každej závod si říkám, teď už to fakt musí přijít, fandím jako blázen a pokaždý je z toho leda prd.

tak já už nevím, to je ta motorka fakt tak blbá, nebo Kuba umí zafičet jenom kvalifikundu.

manshus (0) napsal 01.06.2010 v 20:12




TOPlist