Hlasy z Valencie

"Bayllis a Corser jedou sve vlastni mistrovstvi", rekl po zavodech ve Valencii Norick Abe. A opravdu to tak vypada, ze sesti letosnich jizd vyhrali oba dva Troyove 5x, a na okruhu Ricarda Torma ujeli v nedeli souperum, jak chteli.

Hlasy z Valencie
Troy Bayliss - Xerox Ducati (1. - 1.)
"Po prvni vitezne jizde jsme premysleli, jestli nepojedeme jine pneumatiky. To jsme ale neudelali a bylo to spravne rozhodnuti. Zustali jsme u tvrdych gum. Ale necekal jsem, ze Corser pojede cely zavod tak rychle. Myslel jsem si, ze bude rychly jen zpocatku. Ja jsem ale vedel, ze casy 1:35,7 nebo 1:35,8 jsou limitem pro mou zadni pneumatiku. A tak jsem se techto casu drzel a moje pneumatiky to vydrzely", zaril v cili australsky vedouci muz sampionatu.
Troy Corser - Corona Extra Suzuki (2. - 2.)
"Jsem stastny a zaroven flustrovany. Stastny proto, ze jsem skoncil dvakrate druhy a take vim, ze jsem do toho dal vse. Rychleji jsem proste nemohl jet. A flustrovany jsem proto, ze Bayllis projel kolem me ve druhe jizde uplne bez problemu a jeste me dal v cili 3 sekundy. A pritom pneumatiky na jeho Ducati byly v horsim stavu nez moje na Suzuki", konstatoval po zavode uradujici mistr sveta. Lorenzo Lanzi - Xerox Ducati (3. - 3.)
"Sice jsem nevyhral, ale o 3. misto jsem musel stejne tvrde bojovat, jak kdybych jel o vitezstvi. Od prvniho do posledniho kola jsem musel jet opravdu naplno, nebot Norick Abe byl extremne silny. A v polovine zavodu to vypadalo, ze dokonce s Abem prohraji. A teprve v poslednich metrech jsem si byl jisty 3. mistem", rikal spokojeny mlady tovarni pilot Ducati.
Norick Abe - Yamaha France (4. - 4.)
"To jsou dva velmi dobre vysledky a proto musim byt spokojen. Ale malem jsem nemohl uverit tomu, jak nam Corser s Bayllisem vpredu odjeli. Jako kdyby patrili do jineho sveta. A kdyz jsem predjel Hagu, tak jsem chtel zdolat i Lanziho, ovsem to uz byly moje penumatiky na konci. V teto fazi ma Ducati obrovsky grip. A i kdyz jsem trochu zklamany tim, ze jsem dvakrate tesne propasl podiove umisteni, tak jsem na druhe strane rad, ze nas tym Yamaha Motor France udelal takovy krok dopredu", byl po dlouhe dobe opet dobre naladeny popularni japonsky jezdec.
Noriyuki Haga - Yamaha Italia (5. - 5.)
"Ty problemy, ktere nas pronasledovaly, znemoznili prakticky to, abychom bojovali o "bednu". Uz po kvalifikaci mi bylo jasne, ze nas cekaji tvrde zavody. V 1. jizde ztratil motor na vykonu, a az do te doby jsem si myslel, ze mohu byt v cili treti. V 2. jizde to bylo uz lepsi, ale v konci se objevil zase stejny problem a tak jsem se nemohl vubec branit tomu, ze me predjeli Abe s Lanzim", rikal zklamany Nori Haga.
Fonsi Nieto - PSG 1 Kawasaki (out - 6.)
"Bylo to hodne komicke, kolik lidi me o vikendu pozdravilo. Kdyz to prezenu, tak za posledni tri roky me pozdravilo dohromady maximalne 10 lidi a nyni tohle...! Seste misto ve druhe jizde me pochopitelne velmi potesilo, stejne jako me zklamala prvni jizda, kterou jsem nemohl dokoncit", nevericne kroutil hlavou byvaly jezdec a 5-ti nasobny vitez zavodu Grand Prix tridy do 250 ccm.
Alex Barros - Klaffi Honda (11. - 14.)
"Potykal jsem se s problemy se spojkou a proto jsem odstartoval do 1. jizdy az jako 27. Trochu vice kol a skoncil jsem jak pred Pittem, tak pred Toselandem. A druha jizda byla opakovanim prvni. Ale jedno jsem se zde naucil, i v superbikovem mistrovstvi sveta je velmi tezke po spatnem startu probojovat se dopredu", byl hodne zklamany jeste vloni premozitel Valentina Rossiho v zavode MotoGP.
Steve Martin - Foggy Petronas (out - 15.)
"Motocykl je sice milionkrat lepsi, nez ten ve stejnou dobu o rok zpet. Ale potrebujeme vice vykonu, pokud nekdy chceme jezdit s konkurenci vpredu", podotkl australsky veteran, ktery pravidelne zajede vynikajici vysledek v Superpole, ale zavod je o necem jinem. James Toseland - Winston Ten Kate Honda (9. - 11.)
"Mel jsem velke problemy s pneumatikami. Kdyz jsem jel hodne dlouho ve skupine a pak chtel pridat plyn, tak jsem nemel vubec zadny grip. Zadni kolo se proste protacelo, nemohu ani popsat, jak jsem zklamany. Sice jsem ziskal nejake ty body a jsem stale jeste treti v mistrovstvi sveta, ale ve skutecnosti jsme na svetelne roky vzdaleni od tech nejlepsich. To prece nemuze byt nase vykonnost. Musime se zamyslet, jak stavajici problemy do Monzy vyresit!", zakoncil hodnoceni vikendu hodne zklamany britsky ex-mistr sveta.
Yukio Kagayama - Corona Extra Suzuki (6. - out)
"Nejlepsi bude, kdyz na cely vikend zapomenu. Po mem padu v sobotu jsem si zranil pravou ruku a nemel dostatek sily, abych mohl prudce brzdit, coz okruh ve Valencii vyzaduje, kdyz chces zde jezdit vpredu. Valencia je okruh, ktery vyzaduje velmi dobrou fyzickou kondici. A ja nemohl poradne ani menit smer jizdy. Ve druhe jizde jsem spadl, ale doposud nevim proc?", rikal Japonec, ktery stale vice a vice stoji ve stinu sveho tymoveho kolegy Corsera.
Max Neukirchner - Ducati Pedercini (out - 18.)
"Tento tym ma uroven treti tridy. Tymu chybi penize, aby mohl problemy vyresit. Vsechno bezi uplne spatne, a at udelame jakoukoliv zmenu, tak se to nijak neprojevi. Neco na motorce je proste uplne spatne nastaveno a zrejme se jedna o specificky problem tymu Pedercini - Ducati. V prvni jizde jsem nemel vubec grip a tak jsem zavod radeji vzdal, nebot motocykl byl neriditelny. Ve druhe jizde uz to bylo lepsi, ale ne dobre. A k tomu jsem mel problemy s razenim", byl po zavodech velmi smutny nemecky nadejny jezdec, ktery letos musel tesne pred sezonou odejit od Klaffenböcka a Hondy k Pedercinimu a Ducati.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist