Guintoli chápe, jak moc chce Honda vyhrát titul

Úřadující mistr světa třídy Superbike Sylvan Guintoli přestoupil z italské Aprilie na japonskou Hondu, která naposledy vyhrála mistrovský titul v soutěži jednotlivců v roce 2007 s Jamesem Toselandem. Dvaatřicetiletý Francouz má nyní za sebou první třídenní test a už se těší na další, protože potřebuje s CBR najet důležité kilometry.

Guintoli chápe, jak moc chce Honda vyhrát titul
Titul mistra světa bude Sylvain Guintoli obhajovat v sedle Hondy CBR1000RR Fireblade SP a k tomu, aby byl úspěšný potřebuje nový stroj co nejdřív poznat. První test byl především na mokrém povrchu, takže alespoň v tomto směru byl francouzský závodník spokojený. „Motorka je opravdu příjemná a dobře se s ní jezdí,“ řekl Francouz.

„Neměl jsem možnost zajet víc kol na suchém povrchu, takže je těžké komentovat chování motorky za těchto podmínek, ale na mokru jsem se okamžitě cítil v pohodě. Pocit je samozřejmě jiný, protože je jiný motor a taktéž motorka. Musím si na to teprve zvyknout a přijít na to, jak vše funguje, takže je teď na nějaké hodnocení zatím příliš brzy.“
V mistrovství světa superbikových motocyklů získala značka Honda naposledy titul před sedmi lety a Guintolimu je jasné, jak moc po něm všichni touží. „Naposledy vyhrála Honda titul WSBK v roce 2007, takže by bylo skvělé dostat motorku znovu na vrchol šampionátu. Myslím, že nové technické předpisy srovnají úroveň výkonů motocyklů, které závodí v této sérii. Myslím, že to Hondě může sednout a doufejme, že to fanouškům umožní sledovat ještě vyrovnanější závodění.“

Francouz získal svůj první titul po poměrně dlouhé době, kterou aktivně strávil ve světě závodních motocyklů. Guintoli má pocit, že se nikdy předtím necítil tak jistý, silný a soustředěný, jako právě teď. „Věřím, že všechno má svůj čas. Když jsem začal závodit na mezinárodní úrovni, nikdy jsem neměl motorku nebo technický komplet s nímž bych dokázal usilovat o titul nebo dokonce o vítězství v závodě.
„Také si myslím, že jsem na to možná nebyl ještě dostatečně připraven, protože jsem byl trošku divoký, když jsem byl mladší. Nebyl jsem příliš kompatibilní s profesionálním závoděním. Nelituji toho, protože tak to bylo a já si to užíval. Nyní jsem ale skutečně rád profesionálem přinášejíc oběti, abych byl v neděli ještě rychlejší. To mě nyní dělá šťastným.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist