Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já taky nevím proč rušili 1000cc, když chtěli aby to bylo bezpečnější a zmenšily se náklady. Místo těch slibů tady máme 17 jezdců, bezpečnost se nezvýšila a výrobci se nehrnou..Bravo
To Saarinen: Jednak zdravím, protože jsi se už dlouho v diskuzi "neprojevil". A za druhé, myslím si, že čistokrevných dvěstěpadesátek bude v příštím roce - ačkoliv je nazýván přechodným (tedy mohou jet jak 250 ccm tak i Moto2) - jako šafránu. Co vím, tak ani jedna ze současných stájí vůbec neuvažuje o tom, že by se zúčastnila s dvoutakty o obsahu 250 ccm. Pěkný večer.
Hlavně si přestat vymýšlet s elektronikou, kontrolou trakce atd. Je to pěkná věc, která charakterizuje evoluci v technologii. Já se ale ptám kdo tyhle všechny nesmysly zaplatí? A jakou roli bude mít za pár let jezdec v téhle šaškárně? Jako v F1 - nemyslící robot, který poslouchá týmové radio a orientuje je podle strategie. Nikoliv však podle sebe. Elektronika mu určí jak projíždět zatáčkou, elektronika ho podrží na trati. Má tohle ještě něco společného se sportem?
Nakonec to dopadne tak že si všichni budou muset utáhnout opasky a nesmyslnej drahej provoz a náklady vrátit tam kde už byly-do rozumných mezí. Sloučení obou šampionátů je jen otázkou času podle mě. Stejně 250cc zanikne a místo toho budou jezdit silnější motocykly. Navíc MotoGP se dostalo do slepé uličky, kdy jezdí jen pár motocyklů a není zde návaznost na zaniklé mistrovství Evropy. Logicky mi z toho vychází sloučení. Udělejte 5 tříd s jinými obsahy tak jak tomu bylo někdy v 80.letech. Tedy místo 50cc,125cc,250cc,500cc zavést limity vyšší!! Ale nedělat v tom bordel, aby jeli v Moto2: 250cc s šestistovkama - to je úplná blbost a paskvil. Stejně jako možnost jednotných motorů.
Mě by se dva šampionáty taky líbily,pokud by byly pod vedením někoho jiného než IRTY a Dorny,kteří se na MS snaží pouze napakovat a nějaký výhled do budoucna je nezajímá.Z hlediska financí by to měly být motocykly typu WSBK.
Žádná serie nezanikne. ALe bylo by dobré kdyby MotoGP zkrachovalo, byla chvíli pauza a pak vyrobci přišli s vlastníma navrhama jake pojedou prototypy atd a udelali si vlastni šampionat atd atd kde si angažuji své jezdce a zas třeba budou 990cc atd he.
Pasteli> podle mě si staví do Moto2 stroje jako zadní vrátka, aby měly ty stáje aspoň někde zastoupení, když neutáhnou MotoGP. A BMW to táhne nejspíš právě proto, že předtím nejezdili (mají naspořeno?).
Každopádně "zánik" MotoGP by nebyla taková katastrofa, jako zánik WSBK, pro díváky teda.
Feri: asi to nebude tak strašné když vstopili dvě nové značky a jedou lepe než tady zmíněná Suzuki pana Batty a tak začíná hledat kde je chyba. A nezlob se na mě všichni brečí jak v motogp nejsou peníze a skoro každý soukromý tým si staví motorku pro Moto2 a pojedou dvě kubatury
Pan Batta do toho asi vidí víc než já a zřejmě to tam není dobré..Ale budu doufat, že WSBK zůstane tak jak je protože základ v produkčních motorkách je to co pro mě dělá tento seriál tak atraktivní.
Mám za to, že MotoGP už je zcela mimo. Ano je to nejlepší materiál, ale jako soutěžení tj.sport za moc nestojí.
Superbiky jsou blíž realitě, téměř se to dá koupit na krámě
a proto to také víc lidí přitahuje. Podíl stroj vs.jezdec je v WSBK bližší než v MotoGP a proto je to také zajímavější. Ať žije WSBK!
to Pastell: A ty si myslíš, že když letos přišlo na sbk víc lidí než loni, tak je vše ok?? Prober se... Moto gp má problémy už dlouho a Sbk na tom nebude o moc lépe, jen se o tom nemluví, krom toho to není o tom kolik lidí příjde, ale o finanční nákladnosti celých šampionátů pro jednotlivé týmy.Myslím, že pán ví o čem mluví.
Až na to, že to sloučení se nikdy nestane. Těch lidí přišlo víc letos na SBK ale i letos přijde víc lidi na GP pokud nebude chcát jak loni, to už si myslím že je teď jisté. Kor když maj madaři maďara v MGP.
no nevím na SBK přišlo letos dobrna více lidí než loni takže bych to videl spíše na vzestup než pád Jo a ten pán si asi neuvědomuje,že kdyby se to stalo tak je bez práce
Já taky nevím proč rušili 1000cc, když chtěli aby to bylo bezpečnější a zmenšily se náklady. Místo těch slibů tady máme 17 jezdců, bezpečnost se nezvýšila a výrobci se nehrnou..Bravo
Tak to je pak jednoduchý: MotoGP s nesmyslnou kubaturou 800 zrušit, HondaCup 600 zrušit
To Saarinen: Jednak zdravím, protože jsi se už dlouho v diskuzi "neprojevil". A za druhé, myslím si, že čistokrevných dvěstěpadesátek bude v příštím roce - ačkoliv je nazýván přechodným (tedy mohou jet jak 250 ccm tak i Moto2) - jako šafránu. Co vím, tak ani jedna ze současných stájí vůbec neuvažuje o tom, že by se zúčastnila s dvoutakty o obsahu 250 ccm. Pěkný večer.
Sarrinen - Souhlas!!!
Hlavně si přestat vymýšlet s elektronikou, kontrolou trakce atd. Je to pěkná věc, která charakterizuje evoluci v technologii. Já se ale ptám kdo tyhle všechny nesmysly zaplatí? A jakou roli bude mít za pár let jezdec v téhle šaškárně? Jako v F1 - nemyslící robot, který poslouchá týmové radio a orientuje je podle strategie. Nikoliv však podle sebe. Elektronika mu určí jak projíždět zatáčkou, elektronika ho podrží na trati. Má tohle ještě něco společného se sportem?
Nakonec to dopadne tak že si všichni budou muset utáhnout opasky a nesmyslnej drahej provoz a náklady vrátit tam kde už byly-do rozumných mezí. Sloučení obou šampionátů je jen otázkou času podle mě. Stejně 250cc zanikne a místo toho budou jezdit silnější motocykly. Navíc MotoGP se dostalo do slepé uličky, kdy jezdí jen pár motocyklů a není zde návaznost na zaniklé mistrovství Evropy. Logicky mi z toho vychází sloučení. Udělejte 5 tříd s jinými obsahy tak jak tomu bylo někdy v 80.letech. Tedy místo 50cc,125cc,250cc,500cc zavést limity vyšší!! Ale nedělat v tom bordel, aby jeli v Moto2: 250cc s šestistovkama - to je úplná blbost a paskvil. Stejně jako možnost jednotných motorů.
at se treba podelaj klidně at zrušej motogp ale at nechajWSBK
Batta nebo Baťa jeden byl chytrý a dopadl špatně se dřevákama ať se do toho nemíchá
Pan Batta má v obecné rovině zřejmě velký kus pravdy, avšak stejně tak si myslím, že kdyby na tom byl jeho tým lépe, tak že by byl zticha.
Mě by se dva šampionáty taky líbily,pokud by byly pod vedením někoho jiného než IRTY a Dorny,kteří se na MS snaží pouze napakovat a nějaký výhled do budoucna je nezajímá.Z hlediska financí by to měly být motocykly typu WSBK.
Žádná serie nezanikne. ALe bylo by dobré kdyby MotoGP zkrachovalo, byla chvíli pauza a pak vyrobci přišli s vlastníma navrhama jake pojedou prototypy atd a udelali si vlastni šampionat atd atd kde si angažuji své jezdce a zas třeba budou 990cc atd he.
Pasteli> podle mě si staví do Moto2 stroje jako zadní vrátka, aby měly ty stáje aspoň někde zastoupení, když neutáhnou MotoGP. A BMW to táhne nejspíš právě proto, že předtím nejezdili (mají naspořeno?).
Každopádně "zánik" MotoGP by nebyla taková katastrofa, jako zánik WSBK, pro díváky teda.
Rozhodně neslučovat, jen ať je každej na svým písečku...
ledaže by chtěli, aby Vale vyhrál novou třídu
Feri: asi to nebude tak strašné když vstopili dvě nové značky a jedou lepe než tady zmíněná Suzuki pana Batty a tak začíná hledat kde je chyba. A nezlob se na mě všichni brečí jak v motogp nejsou peníze a skoro každý soukromý tým si staví motorku pro Moto2 a pojedou dvě kubatury
Pan Batta do toho asi vidí víc než já a zřejmě to tam není dobré..Ale budu doufat, že WSBK zůstane tak jak je protože základ v produkčních motorkách je to co pro mě dělá tento seriál tak atraktivní.
Mám za to, že MotoGP už je zcela mimo. Ano je to nejlepší materiál, ale jako soutěžení tj.sport za moc nestojí.
Superbiky jsou blíž realitě, téměř se to dá koupit na krámě
a proto to také víc lidí přitahuje. Podíl stroj vs.jezdec je v WSBK bližší než v MotoGP a proto je to také zajímavější. Ať žije WSBK!
Je to jednoduché... Zrušit motoGP a nechat WSBK. Hlavně ať se do toho nemotaj lidi z vedení motoGP !!!
to Pastell: A ty si myslíš, že když letos přišlo na sbk víc lidí než loni, tak je vše ok?? Prober se... Moto gp má problémy už dlouho a Sbk na tom nebude o moc lépe, jen se o tom nemluví, krom toho to není o tom kolik lidí příjde, ale o finanční nákladnosti celých šampionátů pro jednotlivé týmy.Myslím, že pán ví o čem mluví.
Já myslím, že moc dobře ví, o čem mluví. Navíc správně říká, že pro veřejnost vypadá vše dobře, ale uvnitř to vůbec tak není. A veřejnost jsme my...
Až na to, že to sloučení se nikdy nestane. Těch lidí přišlo víc letos na SBK ale i letos přijde víc lidi na GP pokud nebude chcát jak loni, to už si myslím že je teď jisté. Kor když maj madaři maďara v MGP.
no nevím na SBK přišlo letos dobrna více lidí než loni takže bych to videl spíše na vzestup než pád Jo a ten pán si asi neuvědomuje,že kdyby se to stalo tak je bez práce
To řekl on jo ?