Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To máš Kooljo pravdu, ta úvaha byla moje! A ty jsi na ni odpovídal! Jinak proč se zbytečně hádat? Já jsem měl nějaký názor a docela by mě zajímalo, jaký je tvůj a na kolik koní by se teoreticky za nějakých podmínek podle tebe ta Ducati dostala? Ty jako člověk od fochu to určitě víš lip než já! Tak co myslíš?
Koolja - Pokud si to zpětně přečteš, psalo se tady, že si třeba Ducati vypláče 100 kubíků navíc. Byl jsem názoru, že by se mohl zvýšit výkon o zhruba 20 koní plus krouťák. Co je na tom k nepochopení? Že je zvyšování otáček na úkor životnosti, ví asi každý! Jestli chce Ducati zase vyhrávat, tak budou muset cestou zvýšení otáček jít i přes to, že motory vydrží míň a bude to dražší! POCHOPIL?
AKRO:furt tu meleš 100ccm navíc.To jsi si zase vycucal z prstu?Zvětšení objemu z 1200 na 1300ccm?Plácáš pátý přes devátý-v tom jsi opravdu nejlepší .Se zvyšováním otáček,bohužel na úkor životnosti,ale NÁSLEDUJE PRODRAŽENÍ který neustále kritizuješ.Jak by jsi to řešil ty?
Koolja - Á pan mechanik! Tak snad u nové motorky i se 100 ccm navíc ty otáčky udrží! Pokud chtějí stačit, tak jim nezbyde nic jiného, než to roztočit i na úkor výdrže motoru! Samozřejmě nesouhlasíš viď??!!
Vycházím z faktů Původní 996 co jezdil fogarty měla 98x66mm, cca 160 koní a točila do 12 000. Aby zvýšili výkon, potřebovali zvýšit otáčky, proto udělali 998 se 100x63mm a motor snesl až 13 100 a měl cca 170 koní. A ve finále to znásilnili až na 104x58!!! Motor při kompresním poměru šílených 15:1 točil až 13 800 a dal max 194 koní. Životnost byla asi víte kde Když zvedli objem o 200 kubíků, otáčky se právě snížily a výkon stoupl jen o 6 koní. A další koně se bez zvýšení otáček těžko dolují... Možná zase postaví ještě více podčtvercový motor
Majki:to je zbytečný,AKRO to stejně nepochopí .On stejně nemá šajnu o tom co se musí všechno upravit po zvětšení objemu.Už jenom AKROVO přepočítání koní je velmi úsměvné.Je to jen šťoura,kterej je převážně mimo realitu
Větší objem nezvětší otáčky, k vyššímu výkonu jsou ale zapotřebí Proto stará 999 točila 13 800, aby měla cca 194 koní. Zvedli objem o celých 200 a koně stouply jen o 4, posléze o 6 na rovnou dvoustovku, jak uvádí na svých stránkách...
Koolja - Tak vzhledem k tomu, že při objemu 1200 ccm a výkonu tovární Ducati kde je udáván výkon 215 koní a objem motoru, děleno 215 se rovná 5,58 ccm na 1 koně a když přidáš 100 ccm, které vydělíš těmi 5,58 tak tam máš 18 koní navíc. Tak promiň, je to jenom 18 koní!
AKRO 17,08,10 v21.27:zvednout u Ducati objem o 100ccm a mít 20 koníků navíc,tak jestli těmto svým údajům věříš už nemá cenu k tvým výrokům,kde se objeví číslice,cokoliv dodávat.Máš ještě nějáký prsty?Jestli už je nemáš vycucaný
Super! Na to aby mohli čtyřválům konkurovat by museli dostat zase nějakou tu výhodičku+povést se jim nový model 2011.Ať tak či tak je to super,že Ducati jede dál.
Rado:nechápu proč???vždyť mě to tak chutná...
ale co jsem četl článek ve Sportu tak mě moc nepotěšil..bylo tam psáno že aby zachovali v Brně MotoGP musí někde ušetřit,proto vypustí Superbiky,MS cestovních vozů a tuším že GT...takže tak
a jdu si teď zapálit
Jolly: Tohle není o počtu válců. Je to o elektronice a ta je stejně chytrá u twinu, jako u čtyřválce. Možná by se po svezení na desmo-twinu už do "první ligy" nevrátil.
Vale se svezl v Brně na SupeBiKu Yamaha a malým přenastavením jí zrychlil (tvrdí Cal Crutchlow,že proto vyhrál naposledy double). Ale jestli bude vědět,jak zrychlit dvouvál,to si nejsem jistý
Třeba to nebude tak zlý. Ony se mají upravit pravidla a nebude možný tolik uhnout z cesty k sérii, takže příští rok může být vše při starém. Ale musím uznat, že představa Rossiho brousícího slidery na 1198... to by nebylo zlý!!!
Majki - Já myslím, že dvouválce ještě šanci mají! To by musela Dukna pomakat na nové motorce. To že najednou nestačí, je tím, že usnuli na vavřínech. Asi to s těmi penězi bude všelijaké, Ducati bude teď asi většinu peněz cpát do Rossíka a MGP.
Kubíky navíc by asi nepomohly, kdyby tak udělali 4válec pro lidi, nějakou levnější desmosedici Ve WSBK si nedovedu představit, že by ještě někdy kraloval 2 válec...
To máš Kooljo pravdu, ta úvaha byla moje! A ty jsi na ni odpovídal! Jinak proč se zbytečně hádat? Já jsem měl nějaký názor a docela by mě zajímalo, jaký je tvůj a na kolik koní by se teoreticky za nějakých podmínek podle tebe ta Ducati dostala? Ty jako člověk od fochu to určitě víš lip než já! Tak co myslíš?
AKRO:ne psalo se tu,ALE TY JSI JEDINÝ co tu píše o zvýšení o 50-100ccm.Nebo už nepoznáš ani svůj nick?
Koolja - Pokud si to zpětně přečteš, psalo se tady, že si třeba Ducati vypláče 100 kubíků navíc. Byl jsem názoru, že by se mohl zvýšit výkon o zhruba 20 koní plus krouťák. Co je na tom k nepochopení? Že je zvyšování otáček na úkor životnosti, ví asi každý! Jestli chce Ducati zase vyhrávat, tak budou muset cestou zvýšení otáček jít i přes to, že motory vydrží míň a bude to dražší! POCHOPIL?
akrovi komntáře jsou více a více přínosnější, kvalitnější a to po všech stránkách, ty si opravdu ...
AKRO:furt tu meleš 100ccm navíc.To jsi si zase vycucal z prstu?Zvětšení objemu z 1200 na 1300ccm?Plácáš pátý přes devátý-v tom jsi opravdu nejlepší .Se zvyšováním otáček,bohužel na úkor životnosti,ale NÁSLEDUJE PRODRAŽENÍ který neustále kritizuješ.Jak by jsi to řešil ty?
Koolja - Á pan mechanik! Tak snad u nové motorky i se 100 ccm navíc ty otáčky udrží! Pokud chtějí stačit, tak jim nezbyde nic jiného, než to roztočit i na úkor výdrže motoru! Samozřejmě nesouhlasíš viď??!!
Když si stěžovali, jak je možné že 4válce jedou o 15 km/h rychleji , bylo to myslím v monze, koktalo to až na 12 200 tuším
Není to tak jednoduchý... Každopádně ta živodnost 996 musela být hoodně na hraně. Když sme u toho . Tušíš kolik točí ve finále současná 1098 ?
Vycházím z faktů Původní 996 co jezdil fogarty měla 98x66mm, cca 160 koní a točila do 12 000. Aby zvýšili výkon, potřebovali zvýšit otáčky, proto udělali 998 se 100x63mm a motor snesl až 13 100 a měl cca 170 koní. A ve finále to znásilnili až na 104x58!!! Motor při kompresním poměru šílených 15:1 točil až 13 800 a dal max 194 koní. Životnost byla asi víte kde Když zvedli objem o 200 kubíků, otáčky se právě snížily a výkon stoupl jen o 6 koní. A další koně se bez zvýšení otáček těžko dolují... Možná zase postaví ještě více podčtvercový motor
Majki:Pokud vím tak výkon je závyslej na otáčkách a kroutícím momentě a ten se se změnou objemu mění taky pokud vím ne ?
kolja: Já neříkám ani popel,ale šťoura občas něco i vyšťourá.
Majki:to je zbytečný,AKRO to stejně nepochopí .On stejně nemá šajnu o tom co se musí všechno upravit po zvětšení objemu.Už jenom AKROVO přepočítání koní je velmi úsměvné.Je to jen šťoura,kterej je převážně mimo realitu
Větší objem nezvětší otáčky, k vyššímu výkonu jsou ale zapotřebí Proto stará 999 točila 13 800, aby měla cca 194 koní. Zvedli objem o celých 200 a koně stouply jen o 4, posléze o 6 na rovnou dvoustovku, jak uvádí na svých stránkách...
Koolja - Tak vzhledem k tomu, že při objemu 1200 ccm a výkonu tovární Ducati kde je udáván výkon 215 koní a objem motoru, děleno 215 se rovná 5,58 ccm na 1 koně a když přidáš 100 ccm, které vydělíš těmi 5,58 tak tam máš 18 koní navíc. Tak promiň, je to jenom 18 koní!
AKRO 17,08,10 v21.27:zvednout u Ducati objem o 100ccm a mít 20 koníků navíc,tak jestli těmto svým údajům věříš už nemá cenu k tvým výrokům,kde se objeví číslice,cokoliv dodávat.Máš ještě nějáký prsty?Jestli už je nemáš vycucaný
Super! Na to aby mohli čtyřválům konkurovat by museli dostat zase nějakou tu výhodičku+povést se jim nový model 2011.Ať tak či tak je to super,že Ducati jede dál.
Rado:nechápu proč???vždyť mě to tak chutná...
ale co jsem četl článek ve Sportu tak mě moc nepotěšil..bylo tam psáno že aby zachovali v Brně MotoGP musí někde ušetřit,proto vypustí Superbiky,MS cestovních vozů a tuším že GT...takže tak
a jdu si teď zapálit
Kevin > už nehul
Pity: Škoda, že jsi se neozval. Kolja a JV se zlobili kvůli malé účasti.
Marex: jj prostě fotka parádní. Mám i s Housewortem (jeho šéfmechanik). Prostě mám zas na rok s čím měnit avatary, muhehehe.
Jolly: Tohle není o počtu válců. Je to o elektronice a ta je stejně chytrá u twinu, jako u čtyřválce. Možná by se po svezení na desmo-twinu už do "první ligy" nevrátil.
Vale se svezl v Brně na SupeBiKu Yamaha a malým přenastavením jí zrychlil (tvrdí Cal Crutchlow,že proto vyhrál naposledy double). Ale jestli bude vědět,jak zrychlit dvouvál,to si nejsem jistý
Pity: Jsem netušil, že Ben ti na GP drží "deštník".
Tak nakonec Carlos bude mít na čem jezdit, jo? :))
//www.crash.net/world+superbikes/news/162358/1/checa_its_just_the_colours_really.html
Třeba to nebude tak zlý. Ony se mají upravit pravidla a nebude možný tolik uhnout z cesty k sérii, takže příští rok může být vše při starém. Ale musím uznat, že představa Rossiho brousícího slidery na 1198... to by nebylo zlý!!!
Majki - Ty kubíky, třeba 100 ccm navíc, by u Ducati význam měly, dalo by to takových 20 koníků navíc a větší kroutíci moment...
Majki - Já myslím, že dvouválce ještě šanci mají! To by musela Dukna pomakat na nové motorce. To že najednou nestačí, je tím, že usnuli na vavřínech. Asi to s těmi penězi bude všelijaké, Ducati bude teď asi většinu peněz cpát do Rossíka a MGP.
Kubíky navíc by asi nepomohly, kdyby tak udělali 4válec pro lidi, nějakou levnější desmosedici Ve WSBK si nedovedu představit, že by ještě někdy kraloval 2 válec...
Hm.Tak to je paráda...škoda jen že je v Brně příští rok asi neuvidíme a bůhví jak to bude další roky
Třeba jim 50-100 kubíků přidají!