Ducati potvrdila v Brně své setrvání ve WSBK

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 19.08.2010 v 17:55

To máš Kooljo pravdu, ta úvaha byla moje! A ty jsi na ni odpovídal! Jinak proč se zbytečně hádat? Já jsem měl nějaký názor a docela by mě zajímalo, jaký je tvůj a na kolik koní by se teoreticky za nějakých podmínek podle tebe ta Ducati dostala? Ty jako člověk od fochu to určitě víš lip než já! Tak co myslíš?

koolja (134) napsal 19.08.2010 v 13:38

AKRO:ne psalo se tu,ALE TY JSI JEDINÝ co tu píše o zvýšení o 50-100ccm.Nebo už nepoznáš ani svůj nick?

AKRO (-498) napsal 19.08.2010 v 13:24

Koolja - Pokud si to zpětně přečteš, psalo se tady, že si třeba Ducati vypláče 100 kubíků navíc. Byl jsem názoru, že by se mohl zvýšit výkon o zhruba 20 koní plus krouťák. Co je na tom k nepochopení? Že je zvyšování otáček na úkor životnosti, ví asi každý! Jestli chce Ducati zase vyhrávat, tak budou muset cestou zvýšení otáček jít i přes to, že motory vydrží míň a bude to dražší! POCHOPIL?

Ducatimaniak (1) napsal 19.08.2010 v 11:30

akrovi komntáře jsou více a více přínosnější, kvalitnější a to po všech stránkách, ty si opravdu ...

koolja (134) napsal 18.08.2010 v 22:33

AKRO:furt tu meleš 100ccm navíc.To jsi si zase vycucal z prstu?Zvětšení objemu z 1200 na 1300ccm?Plácáš pátý přes devátý-v tom jsi opravdu nejlepší .Se zvyšováním otáček,bohužel na úkor životnosti,ale NÁSLEDUJE PRODRAŽENÍ který neustále kritizuješ.Jak by jsi to řešil ty?

AKRO (-498) napsal 18.08.2010 v 21:56

Koolja - Á pan mechanik! Tak snad u nové motorky i se 100 ccm navíc ty otáčky udrží! Pokud chtějí stačit, tak jim nezbyde nic jiného, než to roztočit i na úkor výdrže motoru! Samozřejmě nesouhlasíš viď??!!

Majki (672) napsal 18.08.2010 v 20:53

Když si stěžovali, jak je možné že 4válce jedou o 15 km/h rychleji , bylo to myslím v monze, koktalo to až na 12 200 tuším

Venda (33) napsal 18.08.2010 v 20:35

Není to tak jednoduchý... Každopádně ta živodnost 996 musela být hoodně na hraně. Když sme u toho . Tušíš kolik točí ve finále současná 1098 ?

Majki (672) napsal 18.08.2010 v 20:30

Vycházím z faktů Původní 996 co jezdil fogarty měla 98x66mm, cca 160 koní a točila do 12 000. Aby zvýšili výkon, potřebovali zvýšit otáčky, proto udělali 998 se 100x63mm a motor snesl až 13 100 a měl cca 170 koní. A ve finále to znásilnili až na 104x58!!! Motor při kompresním poměru šílených 15:1 točil až 13 800 a dal max 194 koní. Životnost byla asi víte kde Když zvedli objem o 200 kubíků, otáčky se právě snížily a výkon stoupl jen o 6 koní. A další koně se bez zvýšení otáček těžko dolují... Možná zase postaví ještě více podčtvercový motor

Venda (33) napsal 18.08.2010 v 18:30

Majki:Pokud vím tak výkon je závyslej na otáčkách a kroutícím momentě a ten se se změnou objemu mění taky pokud vím ne ?

Marex (2570) napsal 18.08.2010 v 17:30

kolja: Já neříkám ani popel,ale šťoura občas něco i vyšťourá.

koolja (134) napsal 18.08.2010 v 16:57

Majki:to je zbytečný,AKRO to stejně nepochopí .On stejně nemá šajnu o tom co se musí všechno upravit po zvětšení objemu.Už jenom AKROVO přepočítání koní je velmi úsměvné.Je to jen šťoura,kterej je převážně mimo realitu

Majki (672) napsal 18.08.2010 v 16:31

Větší objem nezvětší otáčky, k vyššímu výkonu jsou ale zapotřebí Proto stará 999 točila 13 800, aby měla cca 194 koní. Zvedli objem o celých 200 a koně stouply jen o 4, posléze o 6 na rovnou dvoustovku, jak uvádí na svých stránkách...

AKRO (-498) napsal 18.08.2010 v 14:40

Koolja - Tak vzhledem k tomu, že při objemu 1200 ccm a výkonu tovární Ducati kde je udáván výkon 215 koní a objem motoru, děleno 215 se rovná 5,58 ccm na 1 koně a když přidáš 100 ccm, které vydělíš těmi 5,58 tak tam máš 18 koní navíc. Tak promiň, je to jenom 18 koní!

koolja (134) napsal 18.08.2010 v 10:37

AKRO 17,08,10 v21.27:zvednout u Ducati objem o 100ccm a mít 20 koníků navíc,tak jestli těmto svým údajům věříš už nemá cenu k tvým výrokům,kde se objeví číslice,cokoliv dodávat.Máš ještě nějáký prsty?Jestli už je nemáš vycucaný

DaliboRR (1) napsal 18.08.2010 v 08:33

Super! Na to aby mohli čtyřválům konkurovat by museli dostat zase nějakou tu výhodičku+povést se jim nový model 2011.Ať tak či tak je to super,že Ducati jede dál.

Kevin34 (255) napsal 18.08.2010 v 02:06

Rado:nechápu proč???vždyť mě to tak chutná...
ale co jsem četl článek ve Sportu tak mě moc nepotěšil..bylo tam psáno že aby zachovali v Brně MotoGP musí někde ušetřit,proto vypustí Superbiky,MS cestovních vozů a tuším že GT...takže tak
a jdu si teď zapálit

Rado_ (555) napsal 17.08.2010 v 23:38

Kevin > už nehul

Marex (2570) napsal 17.08.2010 v 22:59

Pity: Škoda, že jsi se neozval. Kolja a JV se zlobili kvůli malé účasti.

PityGPX (949) napsal 17.08.2010 v 22:36

Marex: jj prostě fotka parádní. Mám i s Housewortem (jeho šéfmechanik). Prostě mám zas na rok s čím měnit avatary, muhehehe.

Marex (2570) napsal 17.08.2010 v 22:30

Jolly: Tohle není o počtu válců. Je to o elektronice a ta je stejně chytrá u twinu, jako u čtyřválce. Možná by se po svezení na desmo-twinu už do "první ligy" nevrátil.

JollyJoker (1004) napsal 17.08.2010 v 22:24

Vale se svezl v Brně na SupeBiKu Yamaha a malým přenastavením jí zrychlil (tvrdí Cal Crutchlow,že proto vyhrál naposledy double). Ale jestli bude vědět,jak zrychlit dvouvál,to si nejsem jistý

Marex (2570) napsal 17.08.2010 v 22:10

Pity: Jsem netušil, že Ben ti na GP drží "deštník".

PityGPX (949) napsal 17.08.2010 v 21:33

Tak nakonec Carlos bude mít na čem jezdit, jo? :))

//www.crash.net/world+superbikes/news/162358/1/checa_its_just_the_colours_really.html

Marex (2570) napsal 17.08.2010 v 21:28

Třeba to nebude tak zlý. Ony se mají upravit pravidla a nebude možný tolik uhnout z cesty k sérii, takže příští rok může být vše při starém. Ale musím uznat, že představa Rossiho brousícího slidery na 1198... to by nebylo zlý!!!

AKRO (-498) napsal 17.08.2010 v 21:27

Majki - Ty kubíky, třeba 100 ccm navíc, by u Ducati význam měly, dalo by to takových 20 koníků navíc a větší kroutíci moment...

AKRO (-498) napsal 17.08.2010 v 21:25

Majki - Já myslím, že dvouválce ještě šanci mají! To by musela Dukna pomakat na nové motorce. To že najednou nestačí, je tím, že usnuli na vavřínech. Asi to s těmi penězi bude všelijaké, Ducati bude teď asi většinu peněz cpát do Rossíka a MGP.

Majki (672) napsal 17.08.2010 v 18:15

Kubíky navíc by asi nepomohly, kdyby tak udělali 4válec pro lidi, nějakou levnější desmosedici Ve WSBK si nedovedu představit, že by ještě někdy kraloval 2 válec...

Kevin34 (255) napsal 17.08.2010 v 15:55

Hm.Tak to je paráda...škoda jen že je v Brně příští rok asi neuvidíme a bůhví jak to bude další roky

AKRO (-498) napsal 17.08.2010 v 14:22

Třeba jim 50-100 kubíků přidají!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist