Ducati: Naše politika je správná

Carlos Checa (Althea Ducati) vede ve světovém superbikovém šampionátu o 43 bodů před mistrem světa Maxem Biaggim (Aprilia). Díky tomuto úspěchu cítí Ducati správnost své politiky a potvrzení svého rozhodnutí nezúčastňovat se továrně tohoto šampionátu ani v blízké budoucnosti.

Ducati: Naše politika je správná
Když vloni koncem července padlo rozhodnutí, že se továrna Ducati nezúčastní oficiálně s továrním týmem světového šampionátu superbiků 2011, tak to řada odborníků a především fanoušků považovala u Ducati za krok zpět. Ti všichni ale přehlédli jednu historickou skutečnost, že totiž Ducati i v minulosti dokázala vyhrát šampionát právě s privátními týmy.
Stáj Althea Ducati má totiž jednak od továrny v Borgo Panigale letos tu nejlepší možnou podporu, ale už vloni tahal Carlos Checa za tovární tým "horké brambory z ohně", neboť šampionát WSBK 2010 měl tyto konečné výsledky: Privátní pilot Carlos Checa skončil celkově třetí (297 bodů) a oficiální tovární jezdci týmu Xerox Ducati Japonec Nori Haga až šestý (258) a Ital Michel Fabrizio dokonce osmý (195).
Vedoucí superbikového projektu Ducati Ernesto Marinelli, vloni ještě šéf továrního týmu Xerox-Ducati, to vidí jako logické pokračování loňského roku a potvrzení správné teze této italské továrny: "V loňském roce bylo několik důvodů proto, že tovární tým nebyl zrovna přesvědčivý. A já jsem byl opravdu rád, že nám Carlos "vytáhl trn z paty". Už vloni získal tolik potřebnou sebedůvěru, kterou letos převádí do praxe. Nedělá chyby, jezdí každou zatáčku na limitu. Pro mě je to nyní ten opravdový kandidát na titul světového šampiona".
"Navíc se ukázalo toto rozhodnutí nezúčastňovat se šampionátu s továrním týmem jako politicky správné a ani v budoucnu ho nebudeme měnit, tedy ani s novými motocykly Ducati v roce 2012", doplňuje Ital.

Právě tuto novou zbraň Ducati-V2 o objemu 1200 ccm testoval poprvé v uplynulých dnech v Mugellu legendární Troy Bayliss a za úplného utajení - všichni přítomní museli podepsat prohlášení, že se o novém modelu nezmíní ani jedním slovem -  zajel nejlepší čas 1.52.2. Tento motocykl byl vybaven standartní spojkou, tedy bez Anti-Hopping-systému a proto byly jeho největším problémem neustálé vibrace. A k porovnání ještě jiné časy: Alex Hofmann zde ve stejnou dobu jezdil s testovacím motocyklem Aprilia RSV4 a jeho nejrychlejší kolo mělo hodnotu 1.51.9 a nejlepší čas Maxe Biaggiho z minulého roku měl časovou úroveň 1.51.1. 

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist