Druhý den v Jerezu zajel z jezdců WSBK nejrychleji Rea
Text: Petr Czyž | Zdroj: Jerez Circuit | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media | Zveřejněno: 24.1.2019 | Zobrazeno: 5 983x
Text: Petr Czyž | Zdroj: Jerez Circuit | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media | Zveřejněno: 24.1.2019 | Zobrazeno: 5 983x
Kawafil: mas pravdu, ale stejny je to v GP. Dobre jedou 4 motorky, ktery se tam stridaj sem tam vystrci rohy cca 2 jezdci a zbytek je stejne do počtu a to sjednotili gumy, elektroniku atd.. Kdyz by omezili pocet motoru, tak uz by si museli inženýři lamat hlavu hlavu se zivotnosti a s otackama... Ja bych to videl tak, ze Wsbk vychazi z motorek pro prodej a pokud to maji na bajku v prodejne, tak at to pouzivaj. Napr razrni bez spojky je uz dneska standart a uz zacina byt standart i podrazovani... Napr Bmw kupujes motorove zavodni bajk a staci pripichnout komp a odblokovat jednotku a nastavit mapy. U yamahy misis kupovat YEC kit za nesmysl a neni v zakladu a to same u Hondy kupujes za ránu HRC a u Kawy taky... Myslenka SBK je seriova motorka, tak at si s tim lamou hlavu kluci u kompu
To by zase rozhodoval rozpočet týmu a byl by z toho nezajímavý podnik, otáčky =výkon =životnost
Špička by jezdila časy motogp a zbytek by byl do počtu a to nechceš, aspoň já bych radši trochu pomalejší (stejně to nikdo nepozná) zato vyrovnanější =zajímavější závody, jen můj pohled na věc
Yamaha 99: u tohohle tématu by se dalo vypít hodně piv No, Ducati vypíná až na 17ti (prozatím) což je mazec A ani další značky nemají problém dát přes 15. Tak jsem fakt zvědav, jestli to opět utnou tím cocotským nařízením..
Majki (277) napsal Dnes v 17:42 Další pravidlo k hovnu prostě když to tak vyrobej, tak ať totočí klidně 30tisíc/minutu... Nevím jestli mají už omezený počet motorů, ale když dal M. Biaggi titul, tak to bylo s okolo 50 motorama za sezónu... Když daj limit motorů, tak je na továrně udělat ten motor tak aby vydržel 3 víkendy s 13 tisícema a nebo 2 s 14500ot/min. a nebo 1 víkend s 16t/min... Ale at neěťouraj v tom kolik mu totočí a jiná fabrika to neumí asere třebana vývoj s tím, že si řekne no a tak oni to těm rychlejm přiškrtěj... To samé se blbost startovat v 2. závodě podle pořadí prvního závodu ... Někdy mi příjde, že jim ty pravidla vymyšlej naši zákonodárci za pomoci Angeliky od sousedů
Ví už někdo jak to bude letos s otáčkami motorů?
No a kdepák by ten dědeček byl, kdyby seděl jako mlaďoši na Ducati, KTM, Aprilii a nebo Suzuki? Nebo v privátním týmu? Bezesporu je to značka a tu továrna potřebuje kvuli sponzorům atd... Ale kdyby šel z Ducaty do výše zmiňovaných týmů, tak by byl dědeček po další sezóně v důchodu ... Je pravda že občas zatopit umí, ale je jako Jágr, měli odejít navrcholu ... Na druho stranu jsem rád, že tam pořád je. Aspon ochutnává to co vařil on jiným pilotům...Každopádně WSBK upadá a jejich debilní změny k přilákání diváků a vyrovnání šampionátu jsou spíš k ničemu!! Měli by závodit na komplet sérii a byl by to závod motorek pro obyčejný smrtelníky, ale tohle je vlastně stejně speciál a jak tu byl rozhovor s mechanikem WSBK, tak tyhle motorky mají se sérií stejný jen kapoty a rám... Když všechny tyhle změny povolej, tak je to vlastně speciál a podle Rey výsledků už nemá problém stačit modelům GP... Je ho škoda mohla jít kawa do GP s Reou a pak mohl jít do SBK, ale ted už je na to starej, aby si zvykal na nové gumy a okruhy cca rok pak rok jezdil a pak důchod Je to velká škoda, že se mu to nikdy nepovedlo jet tam v továrně aspon 2 sezony... Viděl bych to, že by byl i lepší než Cal
S vyjímkou Valentína, ten by mohl být už dědek a pořád v Moto GP válí jak za mlada a ty mlaďochy většinou pojíždí
Šéfy týmů už zajímají pouze borci v Moto2. We Wé eS Bé Ká, i když jezdí na špici, jsou to už tatínkové, okolo 30tky a to je moc. Prostě Wé eS Bé Ká je šampionát tatínků: Všichni od 2012 co se stali mistr světa už byli otcové.
Do MOTO GP jdou borci ve 21 letech a hned do továrních týmů.
zdenyrr: Rea musí být fakt dobrý řezník Co ztratí na maximálce musí dohnat v zatáčkách. A SBK bude nejspíš o cosi těžší než MotoGP, používá ocelové kotouče proti karbonovým... Škoda, že pro něj žádná továrna nenašla v MotoGP místo.
Pro zajímavost srovnání Vmax (km/h) Bradl 283, Rea 268.
|Máma-RM - je potřeba dodat, že Chaz najel málo kol
Maria trošku nestíhá a na bawce jsem zvědavej
Rea je prostě borec!
Jasne testy , ale ten odstup Marusky je hrozivy.
Hah AB o vteřinu před welšanem
A Jonathan též
No tak vida, Bradl tam, kde by měl být.
Dle corse di moto: Sykes e la BMW sempe piú veloci 1"39,9... Tvl Tom dobre
//www.corsedimoto.com/in-pista/mondiale-sbk/superbike-test-jerez-tom-sykes-bmw-che-tempo-1399/?fbclid=IwAR0saJz_v1sOCaR4n3fU8Bd4FEFgQcKRWRzshBrfy_GRaFJVvpxZfM1HxA4
Plastky-to vim,jen jsem po vcerejsku nepredpokladal takovej posun oproti ostatnim.Tim ze tam je jedina motoGP,tak si myslim,ze nema takovej servis na Pneu jak WSBK nebo SSP.Taky je na druhou stranu mozny,ze ma na vyzkouseni vic ruznych smesi oproti zbytku jezdcu.To ale nepredpokladam.
PETARDAK (60) napsal Dnes v 14:25 - Davies jede! Jen nemá čip stejne jako BMW
Koolja - tak Štefan má trošku jinou techniku než ostatní... A nemyslím letadlo Čmelák :D
Maria se zatim nechyta,oproti vcerejsku je pomalejsi.Pockam na konec testu,treba se zvedne.Zatim ma i malo kol.Sakra co to ten Stefan obul za papuce,ze mu to tak jde?
Autista už dal dole 1.8 sec oproti včerajšku
LT stejně jako včera bando //live.crono-jerez.com/livetiming/#/livetiming
Sykes (BMW) 1’40.8 (neoficiálně)byl 1. den testování rychlejší než oba tovární piloti týmu Aruba.it Racing huuu
Aktuálně SBK 1.-JR1 a druhý o 0,3 už je AB19! Neví někdo proč dnes nejede Davies???
A je po spekulacích, Štefan je první