Dozvuky z Misana – WSBK

Mistrovstvi sveta superbiku je presne v polovine. Ta druha cast pak zacne v polovine cervence u nas v Brne.

Dozvuky z Misana – WSBK
Misano je pro vedouciho muze sampionatu Troy Corsera druhou domaci trati. Nejenze dokazal letos vyhrat uz sve 32. “Superpole”, ale v roce 2000 zde na Aprilii zdecimoval soupere na Ducati: “Tehdejsi zavodni vikend v roce 2000 byl nejkrasnejsi, ktery jsem doposud ve sve kariere zazil”, vzpomina si australsky jezdec. A jeste vloni na mokru vybojoval pro Petronas podiove umisteni !
Regis Laconi (1./1.) – Xerox Ducati
“Kdyz jsem predjizdel Corsera, tak jsem udelal chybu a tak jsem to musel zkusit jeste jednou. Ale dnes bezelo vse uplne automaticky a fantasticky ! Neni prece nic hezciho, nez vyhrat dvakrate pred vsemi italskymi fanousky Ducati.”
Chris Vermeulen (2./2.) – Winston Ten Kate Honda
“Prislo mi to jako na zavolanou, ze se jelo v prvni jizde na pouhych 20 kol, jinak bych asi svou pozici pred Corserem sotva uhajil. Ale pro me je hlavne dulezite, ze jsem dvakrate skoncil pred Troyem.”
Troy Corser (3./3.) – Alstare Corona Suzuki
“Souperi jsou stale lepsi a lepsi, ale to jsme ocekavali.
James Toseland (4./4.) – Xerox Ducati
“Na zacatku prvni jizdy jsem hodne ztratil v levotocive zatacce. Ale po urcitem case se pneumatiky “usadili” a ja zacal jezdit konstantne. Skoda, ze se jelo na pouhych 20 kol, jinak bych skoncil na podiu. Jel jsem proti Troyovi hodne agresivne, nebot jsem to byl dluzny italskym fanouskum. Ale zaroven jsem vedel, ze v souctu casu budu stejne na Troyem”.
Noriyuki Haga (6./6.) – Yamaha Sony Italia
“Z 21. startovni pozice jsem skoncil vzdy jako 6., vic nebylo mozne. V Silverstonu je hodne zatacek a tak neni potreba nejakeho extremniho zrychleni. V Misanu naopak je potreba motocykl, ktery dokaze hodne zrychlit a to neni nase R1. A co bude v roce 2006, to opravdu nevim ?” “Hagova smlouva s Yamahou je do konce roku 2005, a v Japonsku se u Yamahy pracuje pouze na motorkach MotoGP pro rok 2006, resp. na projektu MotoGP o obsahu 800 ccm pro rok 2007. Zatimco vyvoj u Yamahy Italia stagnuje. Mame pouze ohraniceny kontingent novych dilu a s tim se moc dal nedostaneme. R1 je vlastne takove nevlastni dite. V kazdem pripade bude eventuelni prestup “Nitriho” brzy jednou ze zhavych novinek”, vysvetluje celou situaci kolem hagy jeho manager Toshi Araki.
Pierfrancesco Chili (7./5.) – Klaffi Honda
“S Ducati jsem zde mohl jezdit na stejny rychlostni stupen v tech uzkych pasazich mezi druhym a tretim sektorem. Zatimco s Hondou jsem musel radit. Ovsem Fireblade je vyborne ovladatelna. Start v prvni jizde, to byla ode me katastrofa. Byl jsem skoro posledni, a tak jsem se jen modlil, abych se tim chaosem dostal dopredu ve zdravi. A jelikoz byl muj uzaver nadrze trochu volny, tak jsem se take nadychal pekne plynu, kdyz jsem zalehl do kapotaze. Skoro jsem nemohl dychat a tak jsem si musel upravit jinou pozici.”
Fonsi Nieto (9./out) – NCR Ducati
“Ujel jsem nekolik opravdu rychlych kol, ale do druhe jizdy jsme museli udelat nejakou zmenu. Bylo to, jako bych sedel na divokych vejcich”.
Karl Muggeridge (10./7.) – Winston Ten Kate Honda
“Kdyby se mi darilo zdravotne lepe, tak bych zde skoncil maximalne do pateho mista. V prvni jizde jsem mel dokonce skoro tmu pred ocima, nastesti jsem dostal potom infuzi. Ovsem v sobotu vecer jsem vubec nevedel, jestli pojedu zitra zavod.”
Steve Martin (11./8.) – Foggy Petronas
“Vloni jsem zde sice vybojoval s DFX – Ducati Pole – Position, ovsem i letos musim byt spokojeny s vysledkem. Motocykl je pro me uz lepe jezdecky prizpusobeny, tim ze ma na zadnim kole vetsi vahu. A tak doufam, ze toto reseni bude dobre pro vsechny nasledujici trate.”
Norick Abe (out/15.) – Yamaha France
“Zavod jsem musel zacit z 25. pozice. Stale nam chybi trakce a tak hledame kompromisy mezi zvysenim trakce a lepsimi jezdeckymi moznostmi v uzkych pasazich trati. A ty velke teploty nam v tom moc nepomohly. A tak jsme zde nas problem vubec nevyresili.”
Garry McCoy (out/out) – Foggy Petronas
“Jel jsem zde s jinym ramem, nez v Silverstonu, nebot na tom puvodnim se objevila prasklina. A s novym sasim jsem se vubec nezzil, proto ty problemy v treninku. Ve druhe jizde jsem mel problemy se spojkou. Najel jsem hodne tvrde do zatacky a dostal klasickeho “Highsidera” a prastil se pekne do hlavy. A jel jsem s nahradnim motocyklem, nebot muj prvni nefungoval dobre, ovsem s tim druhym to nebylo o moc lepsi.”
Max Neukirchner (out/out) – Klaffi Honda
“V treninku jsem byl druhy, ovsem v Superpole jsem mel v prvnim sektoru dvakrate “highsidera” a bylo po rychlem kole. Zrejme to zalezi na specielni pneumatice, ktera mi ale vubec nesedi (Pirelli totiz dodala pro Misano novinku, leva strana je tvrdsi, nez prava – poznamka Bosso). Pri vyveseni cervene vlajky v prvni jizde jsem skoro vrazil do Chiliho a musel vyjet z trati. Takze pri opakovanem startu jsem jel s rezervnim motocyklem. A pak jsem se snazil utahnout behem jizdy brzdovy sroubek a to me vyvedlo z konzeptu a spadl jsem. Ve druhe jizde jsem pouzil ten poskozeny motocykl z prvni casti prvniho zavodu, a z neho kapal olej, na kterem jsem take uklouzl.”

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist