VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 23:37

PityGPX - Chris asi zítra nepojede!

PityGPX (949) napsal 26.03.2011 v 22:28

Já si myslím že ta nova kawa není tak špatna jako předešlé modely, až si to Tom nastaví a povyladí tak bude na dobré úrovni. Ale libi se mi, že kawa slibila to co kdysi řela: Už nás nebaví že jsme všem pro srandu a jezdíme na chvostu, uděláme novej bajk a uvidíte jak budeme ve předeu. Ja su zvědav zda Chris odstartuje do závodů.

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 22:04

Pity GPX - Asi opravdu nedlidský výkon, osTatní KAWY se seřadili na HANEBNÝCH POSLEDNÍCH MÍSTECH!

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 21:43

PityGPX - Zřejmě nadlidský výkon!

PityGPX (949) napsal 26.03.2011 v 20:11

AKRO: ted je (kawa) třetí! Sykes = borec, dávám mi titul "clověk co odvedl pro továrnu kawasaski za posledncíh deset let nejvíce práce, at uz se jedna o sampionat mgp či wsbk". ten by měl zustat u kawy na dosmrti.

Rado_ (555) napsal 26.03.2011 v 11:42

11:40 davaji na LA7 posledni trenink pred Superpole

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 10:39

KAWASAKI jsou v SBK neuvěřitelně pro legraci!

Rado_ (555) napsal 26.03.2011 v 10:07

ve čtyři našeho času

gorkin (4444) napsal 26.03.2011 v 09:13

V kolik se jede Superpole ??? dík

Rado_ (555) napsal 26.03.2011 v 07:48

Jak nazvat po kvalde Schumiho...?? Je to krouzil? ))

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 00:35

PityGPX - To bude zase fraška! Ty stejné 4Válcové motory u F1, povedou akorát k vyšším otáčkám motorů, větší drahotě a předjíždění bude ještě méně i když to bude mít stejný výkon a pojede to stejně jako současné atmosférické motory!

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 22:44

Pity: Jestli jim ty motory do cíle vydrží.

PityGPX (949) napsal 25.03.2011 v 22:37

Hm, toš ono zase začina ve f1 nějaká nová éra tak prý se očekava, že ke konci závodů bude hodně předjíždění...! toš do atraktivity wsbk to ma hodně daleko ale uvidíme možná to bude aspon na úrovni mgp!

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 22:35

Pity 21:22: To byl jenom rýpanec. Stejně jsem tvrdá hlava a ty taky, tak tohle téma opouštím do chvíle, než ty sám o něm zase začneš.
Ps: Na ty F1 se koukat nepotřebuji, pže většinou potřebuji nějakou ukolébavku k usínání. Když vstávám, tak se podobným uspávačkám radši vyhýbám,ale závod bude ještě nudnější, takže tohle možná smysl má.

PityGPX (949) napsal 25.03.2011 v 22:11

To jsou :oD tam je to ještě víc jak v mgp, tam jdou mladí talenti do nejhorších tymů asi opravdu jen kvůli penězům... každopádně, my v melbourne jeli v zimě závod a nic moc! Trat se mi libi ale na motorky není ta trat stavěna, viz mé časy!

//www.motogp500online.com/Season/Other/ASBK2011/Results/Rnd01.htm

Rado_ (555) napsal 25.03.2011 v 21:51

i v F1 jsou kroužilové )))

Rado_ (555) napsal 25.03.2011 v 21:51

jj, na F1 mrknu taky... navíc Austrálie super trať

PityGPX (949) napsal 25.03.2011 v 21:46

Rado & SL21: tak v sobotu rano, v 6-55 kvalda F1 živě z austrálie, tak si teda přivstanu a zapnu nova sport :))))

PityGPX (949) napsal 25.03.2011 v 21:22

Marex: no, ja se bavil ted o začatku sezony. Ano, na zač. sezony ten matroš je podobný (když tedy ne identicky), to že marco byl demotivovat někdy v průběhu sezony, kdy San Carlo kupovalo resp. dostavalo updaty pro Simoncelliho je jina vec. Jasně, v průběhu sezony je mezi priv. hodnou a tov. hodnou vetsi. Ale jak jsme řešili min. tyden Eliase, tak jsem se celou dobu bavil o tom že na zač. sezony se prostě nemůže nikdo vymlouvat na matroš, když všechny tovarny (ducati, yamaha, honda) jasně říka že na zač. sezony jsou motorky identicke :) pokud si marco stěžoval loni že jeho honda prostě není tak dobra jako hodna jeho tym. kolegy, tak prostě měl pravdu ale zminoval to, až sezona trošku popoběhla a rozdíl se začal natahovat. Bohužel - jak víme - nejsou na to prochay aby kazda motorka byla updatovana během sezony.

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 21:13

Pity 20:24: Ale to né. Tomu přece nevěříš. Honda přece dává všem jezdcům včetně Eliase stejně dobrý, nebo alespoň konkurenceschopný materiál. Sám mi to často píšeš.

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 21:12

Jinak u konkurence se píše, že se má WSBK vysílat ve 175 zemích světa. Supeeeeer!!!

AKRO (-498) napsal 25.03.2011 v 21:03

Derny - Pánové piloti budou muset zabrat! Ten termín je parádní! Absolutní Král Rádoby Odborníků! Krásně to Bosso sestavil! To beru!!!

Rado_ (555) napsal 25.03.2011 v 20:59

No nic, mrknem ny ten fotbálek... ti naši kopálisti, to jsou vlastně taky kroužilové ))

Derny (2) napsal 25.03.2011 v 20:54

Pro Absolutního Krále Rádoby Odborníků: Že by i trapně vyčichlý kroužil mohl být ve WSBK králem? To je BLBOST!!! A to si Pánové Piloti z této kubatury rozhodně nezaslouží!!!

AKRO (-498) napsal 25.03.2011 v 20:42

Díky Rado!

Rado_ (555) napsal 25.03.2011 v 20:27

je fakt, že díky AKROvi máme o jeden nezapomenutelný Terminus Technicus víc

PityGPX (949) napsal 25.03.2011 v 20:24

AKRO: nemyslím že by byl v mgp kroužil několik let. Než začal éru na ducatce tak byl pořád favorit na bednu co závod. (05 - 07), pak byl 08 a tragédie, 09 byl překvapení na hayate a bojoval na to, jakou mel techniku, dost dobře, no a loni byl demotivovany a nemel motivaci když měl techniku kt. stačila na 8 a výš. kvůli tomu, že ztratil motivaci přijal vyzvu v sbk protože je to ten typ jezdce kt. chce jezdit a vyhrávat.

AKRO (-498) napsal 25.03.2011 v 20:22

Bosso - Nebyl snad Marco v MGP trapně vyčichlý kroužil na SPZ-satelitu? A hodně let! Je jeden z mála kroužilů, kteří se možná nakonec chytnou v SBK! Dříve jsem mu fandil a držím mu palce!

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 20:16

Tak na to, že Moto2 mělo podle některých místních ukončit SSP, tak je to celkem slušné.
Co se týče Akra, ať chcete, nebo nechcete, zanechal tu stopu. Minimálně je zažitý pojem kroužil...což je sice možná urážlivé,ale někdy o to více výstižné.

Rado_ (555) napsal 25.03.2011 v 19:45

vypadá to, že kroužilům to pěkně krouží

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist