Diskuze o maximálním limitu benzínu v superbicích

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2569) napsal 15.09.2010 v 22:14

Desmo: Tvůj příspěvek je jasná první liga.

Georgik (76) napsal 15.09.2010 v 11:22

No tak už nám chybí jen omezit maximálku, taky max. náklon v zatáčkách bych omezil, protože by se tím pošetřili gumy, zakázal bych všechny materiály kromě železa a PVC a olej, soudruzi, olej se bude měnit pěkně po 6 tisících, ku.va a už jsem řek

AKRO (-498) napsal 14.09.2010 v 21:25

Desmo69 - Budeš se možná divit, ale máš podle mě úplnou pravdu! /S tím Stonerem a Rossim/!

desmo69 (638) napsal 14.09.2010 v 02:13

SoulTrain, to jo ...a proto není nic konstruktivnějšího než říkat, že Casey, jakožto jen jednonásobnej mistr světa, což je každej vídlák z Vidlákova u Vidlákovic, by si měl své názory radši nechat pro sebe, držet hubu a klanit se před někým, kdo jich má devět (něříkám že to říkáš ty, to jen taková vsuvka, kterou díky panu "21" budu používat asi dost často ... )

SoulTrain21 (753) napsal 13.09.2010 v 17:23

desmo taky mě nebaví číst tyhle příspěvky otom,co je jaká liga.Každý hodnotí různé championáty jinak Ale stejně tak má každy právo na svůj názor.

Frki (0) napsal 13.09.2010 v 09:39

desmo69> To sou náruživí fotbalisti, co po takových chceš...

desmo69 (638) napsal 12.09.2010 v 23:29

Nepřipadáte si ještě trapně s těma ligama? Kecy o tom jsou pod každým druhým článkem

Marex (2569) napsal 11.09.2010 v 22:42

mamba: Takže dokonce třetí liga?

mamba54 (1340) napsal 11.09.2010 v 22:35

No já se tedy bavím nejvíc u MOTO 2

Marex (2569) napsal 11.09.2010 v 22:29

Pity: Pokud se budu bavit u sledování druhé ligy víc, než u sledování ligy první, hádej kterou si bez ohledu na prestiž, ceny strojů a výplaty jezdců vyberu?

PityGPX (949) napsal 11.09.2010 v 21:58

Ať to pořád směřuje kamkoliv, tak nic to nemění na tom, že to byly, jsou, a budou druhá liga, tedy druhý nejprestižnější šampionat po MOTO GP Aj kdyby tam Biaggi jezdil sám tak je to pořád na krásné druhé příčce, muhehehe.

mamba54 (1340) napsal 11.09.2010 v 21:48

WSBK směřuje nezadržitelně do kopru.Co takhle z úsporných důvodů omezit počet kol na motocyklu.

AKRO (-498) napsal 11.09.2010 v 20:26

Zase blbnou!

Marex (2569) napsal 11.09.2010 v 18:11

Co do toho lijou? Roztavený eura? Podle mě je to hra směrem k Ducati, pže jejich motor žere nejmíň. Ale estlivá sa pletu, tak ňa nebijte za moje laické názory.

memphis.unv (17) napsal 11.09.2010 v 17:31

pasolini (260) napsal 11.09.2010 v 13:53

Infront je totiž natolik v pohodě a budoucnost a úroveň SBK ja zajištěna, že můžou mít čas řešit takové p-č-v-n-!

Roman.Le (-1) napsal 11.09.2010 v 13:34

super napad,usetrime na benalu,ale do elekroniky najebeme 100x tolik to ma logiku hosi

Frki (0) napsal 11.09.2010 v 10:11

To je děsná hovadina. Ušetřit na celém seriálů tím, že budou mít motorky miň benzínu?? WTF?
Dyť to za víkend ušetří maximálně tak 6000 eček se zahrnutím WSBK, WSS, SS1000, SS600. A to když krutě přeháním.
Jestli to půjde dál tímdle způsobem, tak budou mít továrny časem akorát možnost zvolení výšky plexi

Rado_ (555) napsal 11.09.2010 v 09:40

V závodech se bude jezdit na spotřebu... ten svět se v prdel obrací...

Pawka (79) napsal 11.09.2010 v 07:32

hlavne tu kawu co vypada na umisteni o 4 mista hore timhle nepotopte vocasové




TOPlist