Dall´Igna: Víc testů není nutných

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 09.01.2011 v 23:41

Rado: V tom případě ale bude Jawa 125 Dakar před Aprilií Scarabeo 200.

Rado_ (555) napsal 09.01.2011 v 00:06

marex > souhlas, ale nové Dorsoduro 1200 V4 bude před BMW K1300R

Marex (2570) napsal 08.01.2011 v 23:29

Rado: BMW mnohem víc kladlo důraz na použitelnost na silnici,ale v podstatě to časově bylo stejné s Aprilií. Aprilka je však čistě závoďák. BMW tě doveze k moři a pak se i vykoupeš. Z Aprilky tě odnesou na nosítkách. V sérii (Stock) je BMW daleko před Aprilií.

Rado_ (555) napsal 08.01.2011 v 13:02

marex > to udělala i BMW ale nebylo to z vychcanosti ale tlačil je čas... holt ty motorky nemají žádnou minulost, nebyla to evoluce něčeho, ale uvařeno z čisté vody... A to je i vysvětlení rozdílů mezi nimi a japonci, kteří jsou jen evoluce 10 let koncepčně stejného stroje.. I proto mimo Aprilii a BMW nejvíce sázím na Kawu, která starý koncept prakticky od základu překopala...

JV (68) napsal 08.01.2011 v 12:55

To Marex: Tady to nebudeš mít lehký! Já jen přihodím BMW. V základu váží přes 200 kg, výkon cca 190! To si koupíš! Corserův "seriový" speciál má 162 kg, přes 210 koní! Osmikilo Gp má 150 kg, cca přes 220 kobylek (jenže to všichni tají, a pouštěj do světa přes 210 a jen Suzuki hrdě hlásí 225)

Marex (2570) napsal 07.01.2011 v 21:14

Rado: No. Já to myslel hlavně tak, že postavili Superbike a až potom, podle něj udělali homologovanou mašinu. (zní to možná naivně,ale v podstatě to tak je)

Rado_ (555) napsal 07.01.2011 v 20:34

Marex > Aprilia je pouze a jen koncepčně nejmodernější bajk, ale je to v rámci regulí sériová motorka. Dokonce i ty kontraverzní ozubené rozvody si můžeš v krámě objednat...

Marex (2570) napsal 07.01.2011 v 15:39

Jinak Pity:

Marex (2570) napsal 07.01.2011 v 15:38

Aprilka si titul koupila... zajímavý názor. Určitě je to o penězích, ale hlavní chybu WSBK vidím v tom, že jsou to speciály, takže ladiči ala Ten Kate nemají proti speciálům v hodnotě strojů netovární mašiny GP žádnou šanci. Myslím, že BMW dalo do loňského biku víc, než Aprilia,ale závodní kořeny rozhodly. Podobné je to v MGP, kdy Yamaha porazila Hondu. Honda je přeci gigant nejgigantičtější.

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 11:02

Tak aprilie nebyla sama kdo to loni bral vážně, aj BMW a letos už to bere vážně i Kawa když má tři tov. jezdce a ještě bude mít zálohu v pederečini a poprvé tam budou mít i známé a vítězné jezdce.
BMW to bere taky vážně, když učí své 4 jezdce mluvit německy. není žádným tajemstvím že rozpočet bmw a aprilky byl největší. Naopak Suza, Yamaha SBK nějak moc nehrotí, Ducati a Honda maj podporu ale není to uplně 100% podpora a je to spíš o tom, co ten tým si sám vyvine. Uvidí se dle výsledků která továrna WSBK žere všema deseti a kt. na to kašle a zaměřuje se hlavně na MGP.

Frki (0) napsal 07.01.2011 v 10:41

MM> jediný kdo tady v těchhle commentech bere do huby nr. 46 seš ty, jinak tady o něm snad nepadlo ani slovo. A pokud vím, tak už jezdí jiný šampionát, to je skoro jako bys do diskuze o změně ředitele školy v Hornídolní zatahoval méno Paroubka.

Sám sem zvědav jak se Haga předvede, na to jaké má roky tak je to pořád drak a loni mi bylo líto že se "propad". Konkurence ve WSBK letos bude snad docela zdravá, a sám sem hodně zvědav, jak se prosadí ostatní fabriky, když Aprilia neudělala nijak velké změny.

Mad_Max (71) napsal 07.01.2011 v 10:27

Jasně, tak nakonec si ten titul Aprilka koupila

Je velmi zajímavé, že když udělá titul žlutka 46, tak je to jen díky jeho zásluhám, protože on sám vyvinul vítězný stroj díky svým zřejmě nadpřirozeným schopnostem...
Když udělá titul Biaggi, tak je to jen protože Aprilia si to koupila a mají o několik tříd lepší stroj než ostatní

lynx (98) napsal 07.01.2011 v 10:01

Testování všech stájí v jednom místě je sice internetově zajímavé, ale stejně není moc vypovídající. U WSBK je bohužel moc velký problém ve financích a proto také výsledky moc nevypovídají o kvalitách jezdců a bohužel ani mašin (teda těch z kterých se vychází). Už v loňském roce byla Aprilia jediná, kdo bral tento seriál vážně. A to jenom proto, že se prakticky nikde jinde neangažuje (momo mladších žáků v GP). Bohužel letošní rok bude ještě horší.

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 09:52

//www.crash.net/world+superbikes/news/165760/1/revealed_your_wsbk_rider_of_the_decade.html

tady jsou výsledky čtenářů nej jezdci wsbk, zajímavé, že Haga skončil před Biaggim, asi víc titulů vicemistrů je víc jak Titul Mistra Světa.

Jinak souhlasím s tím, že pokud Haga bude ve předu a tov. duu aprilie (malo pravděpodobné) se nebude dařit, že dají přednosta hagovi, v mgp to tak bylo jak píše kdosi gibernau s maxem vs repsol 04. Dokonce to došlo tak daleko, že na Maxovou Camelku dali nálepku repsol aby viděli že jezdec repsolu je vepředu

Jinak si myslim, a vlastně to tam píše, že na úvod sezony Hagova aprilie bude stejná jako tovární, takže min. v austrálii to bude o jezdcích a né o motorkách :)

Jinak, to, že dal Ben hned titul na první pokus tak to pro něj znamená druhá příčka v celé historii nej. jezdců za poslední dekádu ve wsbk pro čtenáře, což asi sedí, protože dát titul v nováčkovském roku se jen tak nevidí. Hodně blízko tomu byl Hamilton v 07 ve F1, ale zmáčkl při poslendím závodě tlačítko pro omezení rychlosti v boxech a z prvních míst se propad dozadu a tak titul vyhrál jeho konkurent taky způsob jak přijít o titul.

Marex (2570) napsal 07.01.2011 v 09:21

Yoyo! Dík. To jsem celej já. Odborník jak sviňa.

Mad_Max (71) napsal 07.01.2011 v 09:06

no vida, jak nám hned onen "odborník" vystoupil z anonymity

Marex (2570) napsal 07.01.2011 v 08:37

Poblili Rossiho i Hagu a to všechno pod článkem o Aprilii a počtu jejích testů.

Mad_Max (71) napsal 07.01.2011 v 07:32

Chudák rýžák, Ducati mu dala přednost před Biaggim, když to Bayliss zabalil a on na tom nejlepším bajku dokázal velký kulový, navíc vývoj bajku vedl tak dokonale, že se Ducati raději stáhla ze scény... A teď chudáček dostal jen satelitní verzi toho o 10 tříd lepšího stroje (jak tady prezentuje jeden velkej odborník) a to se nám Haganovcům jaksi néé zalíbit, co? Měli byste děkovat bohu, že vaše hvězda nebude skákat na zeleným šerblu někde v závěru pole!!! Myslím, že by Biaggi měl dobrovolně přenechat svou pozici Hagovi, když on si to tak hrozně zaslouží...

Mad_Max (71) napsal 07.01.2011 v 07:22

martin1: "to by Max nedal, kdyby ho Nori pojel a fabrika by ho začla více podporovat-beztak to má i ve smlouvě, že je NO1 "

To si asi pleteš s vychcaným žluťáskem v motogp, kterej musí mít vždy a všude z každýho hovna vrch

Rado_ (555) napsal 06.01.2011 v 23:17

K tomu pláči, že Haga bude určitě jezdit vyjetý moped... Je dobře si udělat alibi před sezonou, která pokud nedopadne tak víme proč, že ano?

Superbiker (245) napsal 06.01.2011 v 22:53

Haha, já se vám směju jak se vaše nenávist k Biaggimu promítá do vaší "objektivnosti". Prvořadým cílem každé továrny je aby vyhrál jezdec továrního týmu. Tak to je. Biaggi byl v podobné pozici do jaké by se teoreticky Haga mohl dostat v roce 98, kdy tak trochu dojel na to že jel na rozdíl od Doohana na satelitu. Pokud ale bude Biaggi někde vzadu a Haga šampionát povede klidně se může Haga dočkat větší podpory továrny na úkor Biaggiho (viz Gibernau na úkor dua repsolu v roce 04). Je to úplně běžná politika, nevím proč kvůli tomu nadáváte na Biaggiho. Kdyby Haga vloni nepropadl, mohl jezdit za nějaký tovární tým. Může být rád že mu Infront zaplatil alespoň satelit, jinak by se na závody díval akorát tak v bedně Ale jak píše Marex, rozhodně Hagu neodepisujme, loni se mu nedařilo, a přesto skončil pátý...co by za to jiní dali?

martin1 (658) napsal 06.01.2011 v 22:14

to by Max nedal, kdyby ho Nori pojel a fabrika by ho začla více podporovat-beztak to má i ve smlouvě, že je NO1

PityGPX (949) napsal 06.01.2011 v 22:13

josef: ukáže se až po prvních testech jak na tom kluci budou, věříme že to bude ok.

josef58 (823) napsal 06.01.2011 v 22:08

HAGA? ten má asi narýsovaný, kde je jeho strop Viz.: článek

josef58 (823) napsal 06.01.2011 v 22:05

Pity? a co Liberty? těm nevěříš?
Já sám nevím. Zatím jsem četl jen superlativy,ale...no snad to bude dobrý.

Marex (2570) napsal 06.01.2011 v 22:02

Haga může překvapit. Klidně ale i negativně. Podle mě bude hodně rychlej.

PityGPX (949) napsal 06.01.2011 v 21:35

První odhady na korunu můžeme udělat až budou všichni tov. borci testovat spolem na jedné trati. Díky "geniálnímu" systému zimního testování to ale hned nebude. Nicméně je jasné, že favorit č. 1 je vždy obhájce, tedy Max. Leonovi na BMW na titul nevěřím, BMW ještě nevyhrálo Chce to společné testování at vidíme jak je silná aprilka, yamaha s marcem, leon s bmw, ducati alteha, rea s xausem na hondách, fabrizio na suze, a hlavně trojička zelených. Třeba bude Vermeulen o sekundu rychlejší než ostatní borci na kawách. dlouho odpočíval, má motivaci, je plný síly, atd...

Kubát (1404) napsal 06.01.2011 v 19:56

už aby bylo 27/2 ať nemusíme spekulovat a je prostě jasno
myslím, že začátek sezony bude hodně vyrovnaný jako loni a pak se v průběhu roku bude zase lámat chleba. myslím, že nori ukáže, že ještě není zralý na důchod. minimálně v pár závodech

SoulTrain21 (753) napsal 06.01.2011 v 19:47

JOsef:nech si tu ironii
Z jezdců na Aprilii bude letos nejlepší Camier,takže veškeré diskuze jsou zbytečne

josef58 (823) napsal 06.01.2011 v 19:26

PityGPX- tady si myslím,že tipovat je těžší, než v motogp. Mohl by někdo dát anketu na vítěze wsbk jako Janička u motogp
SL21- odborník to na wsbk tady zatím není,škoda

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist