Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hele. Draku. Tahle diskuze nikam nevede. Ty nic nechceš chápat, tak nemá smysl se s tebou bavit. Nic konstruktivního jsme tu stejně nevymysleli. Já ti neuhnu, ty neuhneš mně, tak ti dávám pápá lálá a jdu dělat něco, co má smysl ty jeden Desmo.
Desmo: Pořád opakuješ: Co je moc, to je moc." "Nechápu." "Neuvěřitelný." "Fakt nevím..."
Ty asi nevycházíš z úžasu ani v pekárně, nad vystaveným zbožím.
Marex, prostě a jednoduše, vůbec nevím o co se tady marně snažíš. Od začátku toté "diskuze" tu je určitýma jedincama propagováno, že motogp motorka (asi obecně) je stavěná na malý postavy. A to ikdyž jsou prototypy, tzn. motorky maximálně přizpůsoblivý daným jezdců, a ještě k tomu o rozměrech o pár mm menší jak obyč motorky. A to tihle jedinci stačili s určitostí posoudit samozřejmě jen dle tv záznamů a obrázků...
A teď jen tak na okraj..kam zapdá ten "tvůj" Stock? Mazec
Desmo: Co to kecáš? Přečti si tu diskuzi ať si připomeneš, o čem se tu bavíme a pak mě nazývej závodním inženýrem, nebo snad ještě odborníkem na nastavování biku. Ty prostě nemůžeš chápat,protože evidentně zapomínáš na to, oč tu šlo a tak to posíláš do autu. Prostě jsi MIMO!
Marex, a tys sedel na motogp motorce? Ze mas tak jasno v tom co a jak na co je na co staveny...btw. co s tim ma vubec spolecny nejakej stock? Nechapu...
Tak to je pan šéf Aprilie opravdu optimista. Jistě, Leon Camier je hodně kvalitní superbiker, ale pokud tohle je řečeno o Camierovi, tak si myslím, že pořekladlo "budoucí mistr" bude platit i o dalších jezdcíh, např. o Lavertym, Sykeseovi, či např. o Kubovi Smržovi.
Ti všichni jsou zhruba na stejné úrovni, a upřímně řečeno, Leon Camier je zatím dost ve stínu Velkého (byť postavou malého) Maxe! Nezapomínejte, že loni sedlal Leon Camier nejlepší motorku v poli ale nedokázal Maxovi stíhat a dojíždět v těsném kontaktu za ním, jako např. letos duo Repsol Hondy, kde Andrea Dovizioso jako stájová dvojka zdatně sekunduje Klokanovi Stonerovi!
Marex, kdo mele?
16:01: "Takže srovnávat to se sériovkou, kde si v některých případech taky něco posuneš (ale v omezeným rozmezí) je trošku mimo, ne?" Neuvěřitelný
Marex, však říkám že si je můžeš posunout i na sériovkách Ale asi to tam bude o něčem jiným než na prototypové motorce, která je dělaná na míru jezdci, kterýmu fabrika ještě platí, nemyslíš? Nebo si snad myslíš, že Simoncelliho a Pedrosova Honda je co se týče pozice jezdce naprosto stejná? Fakt nevím co se mě tady snažíš říct
Desmo 16:01: Posunout stupačky si můžeš dnes už i na sériovkách. Se sériovkami jsi to začal srovnávat ty- viz ty údaje o rozměrech
Desmo 16:07: Ale "Františku". Ty nemáš oči? Já seděl na Aprilce V4 a byla veliká asi jako R6 (soudím podle stěsnané jízdní pozice, s metrem jsem tam fakt nepobíhal). Takže až začneš plácat nesmysly o technických ředitelích, zkus se nejdříve zamyslet nad tím, jestli jsi se náhodou jednou nemohl zmýlit.?
Desmo a ty válečná léta myslíš, jak letos bombardují Lybii? Ty bys mohl dělat poradce SPZkovi! Aspoň by věděl jak ty motorky v MGP mají vypadat! Posez bys mohl zkoušet na sádrovém trpaslíkovi ze zahrádky!
a "Jednoduše bike MGP (a Aprilka ve WSBK) je postavený tak, aby vyhovoval malým postavám".. To je tak přesvědčivý a rázný tvrzení, jak kdyby jsi byl přímo technickým ředitelem. Přitom ruku na srdce, absolutně jediný podle čeho tohle "usuzuješ" jsou přenosy v tv a obrázky
Akro, no ale od válečných let se motorismus trošku změnil víš?
Marex, to je sice moc pěkný , ale motogp motorky jsou tak jaksi prototypy, takže posunout stupačku a podobný hovadiny, je asi ta nejmenší banalita, kterou můžou udělat. Kórt pro továrního jezdce, kterej si podle sebe dělá i rám. Takže srovnávat to se sériovkou, kde si v některých případech taky něco posuneš (ale v omezeným rozmezí) je trošku mimo, ne?
Desmo: Mno. Tak je vidět, že jsi nic nepochopil. Jednoduše bike MGP (a Aprilka ve WSBK) je postavený tak, aby vyhovoval malým postavám. Mě se například sedí líp na mým raptorovi, než na cebru-F, které je delší, širší a má i delší rozvor. Prostě se na to neposkládám, aniž bych netrčel ven. A teď to tajemství, o kterém jsem prvně psal,ale ty jsi jej neprohlédl. Můj bike je vyšší.
Už? Jestli ee, tak mi brnkni a já ti o tom zkusím něco povědět i s obrázkama- znáš skype, ne?
Marex -
//www.youtube.com/watch?v=hLsjfoT_sSw&feature=related
Marex, nad tím cos předvedl vyjít z úžasu opravdu nejde Ale vykroutit se z toho umíš profesorsky
Hele. Draku. Tahle diskuze nikam nevede. Ty nic nechceš chápat, tak nemá smysl se s tebou bavit. Nic konstruktivního jsme tu stejně nevymysleli. Já ti neuhnu, ty neuhneš mně, tak ti dávám pápá lálá a jdu dělat něco, co má smysl ty jeden Desmo.
Desmo: Pořád opakuješ: Co je moc, to je moc." "Nechápu." "Neuvěřitelný." "Fakt nevím..."
Ty asi nevycházíš z úžasu ani v pekárně, nad vystaveným zbožím.
Marex, jakej omyl proboha? Nemáš ještě zbytkáč ze včerejška? Protože co je moc, to je moc.
Desmo: Kecy, prdy, blafy. Neuznáš svůj OMYL, ani kdyby tě chtěli vykoupat.
Marex, prostě a jednoduše, vůbec nevím o co se tady marně snažíš. Od začátku toté "diskuze" tu je určitýma jedincama propagováno, že motogp motorka (asi obecně) je stavěná na malý postavy. A to ikdyž jsou prototypy, tzn. motorky maximálně přizpůsoblivý daným jezdců, a ještě k tomu o rozměrech o pár mm menší jak obyč motorky. A to tihle jedinci stačili s určitostí posoudit samozřejmě jen dle tv záznamů a obrázků...
A teď jen tak na okraj..kam zapdá ten "tvůj" Stock? Mazec
Jedinej mimo me tu pripadad ty Marexi...Tys rozjel co je na co staveny...proste trapas.
Desmo: Co to kecáš? Přečti si tu diskuzi ať si připomeneš, o čem se tu bavíme a pak mě nazývej závodním inženýrem, nebo snad ještě odborníkem na nastavování biku. Ty prostě nemůžeš chápat,protože evidentně zapomínáš na to, oč tu šlo a tak to posíláš do autu. Prostě jsi MIMO!
Víš Desmo, Stock je svým způsobem taky závodní motorka a taky se tam musí ten posez upravit!
Marex, a tys sedel na motogp motorce? Ze mas tak jasno v tom co a jak na co je na co staveny...btw. co s tim ma vubec spolecny nejakej stock? Nechapu...
Ogg: Tak tak.
Tak to je pan šéf Aprilie opravdu optimista. Jistě, Leon Camier je hodně kvalitní superbiker, ale pokud tohle je řečeno o Camierovi, tak si myslím, že pořekladlo "budoucí mistr" bude platit i o dalších jezdcíh, např. o Lavertym, Sykeseovi, či např. o Kubovi Smržovi.
Ti všichni jsou zhruba na stejné úrovni, a upřímně řečeno, Leon Camier je zatím dost ve stínu Velkého (byť postavou malého) Maxe! Nezapomínejte, že loni sedlal Leon Camier nejlepší motorku v poli ale nedokázal Maxovi stíhat a dojíždět v těsném kontaktu za ním, jako např. letos duo Repsol Hondy, kde Andrea Dovizioso jako stájová dvojka zdatně sekunduje Klokanovi Stonerovi!
Na tom Stocku jsem se ale svezl.
desmo: Honda 500 2T. Vzhledem k tomu, že odpovídáš otázkou, což dělají většinou holky, tak jsi Stock asi ani neviděl.
Marex, seděl jsi na nějakém ostrém motogp biku?
Desmo: Seděl jsi na nějakém ostrém Stocku?
Marex, kdo mele?
16:01: "Takže srovnávat to se sériovkou, kde si v některých případech taky něco posuneš (ale v omezeným rozmezí) je trošku mimo, ne?" Neuvěřitelný
Desmo: Tak to jsi asi psal na jiné fórum. Psal jsi to o GP Bikách. Takže teď nemel.
Marex, však říkám že si je můžeš posunout i na sériovkách Ale asi to tam bude o něčem jiným než na prototypové motorce, která je dělaná na míru jezdci, kterýmu fabrika ještě platí, nemyslíš? Nebo si snad myslíš, že Simoncelliho a Pedrosova Honda je co se týče pozice jezdce naprosto stejná? Fakt nevím co se mě tady snažíš říct
Desmo 16:01: Posunout stupačky si můžeš dnes už i na sériovkách. Se sériovkami jsi to začal srovnávat ty- viz ty údaje o rozměrech
Desmo 16:07: Ale "Františku". Ty nemáš oči? Já seděl na Aprilce V4 a byla veliká asi jako R6 (soudím podle stěsnané jízdní pozice, s metrem jsem tam fakt nepobíhal). Takže až začneš plácat nesmysly o technických ředitelích, zkus se nejdříve zamyslet nad tím, jestli jsi se náhodou jednou nemohl zmýlit.?
Desmo a ty válečná léta myslíš, jak letos bombardují Lybii? Ty bys mohl dělat poradce SPZkovi! Aspoň by věděl jak ty motorky v MGP mají vypadat! Posez bys mohl zkoušet na sádrovém trpaslíkovi ze zahrádky!
Desmo69 - Za to ty jsi ty motorky přímo kreslil, podle tvých řečí! No jo, délka a šířka!
a "Jednoduše bike MGP (a Aprilka ve WSBK) je postavený tak, aby vyhovoval malým postavám".. To je tak přesvědčivý a rázný tvrzení, jak kdyby jsi byl přímo technickým ředitelem. Přitom ruku na srdce, absolutně jediný podle čeho tohle "usuzuješ" jsou přenosy v tv a obrázky
Akro, no ale od válečných let se motorismus trošku změnil víš?
Marex, to je sice moc pěkný , ale motogp motorky jsou tak jaksi prototypy, takže posunout stupačku a podobný hovadiny, je asi ta nejmenší banalita, kterou můžou udělat. Kórt pro továrního jezdce, kterej si podle sebe dělá i rám. Takže srovnávat to se sériovkou, kde si v některých případech taky něco posuneš (ale v omezeným rozmezí) je trošku mimo, ne?
Desmo: Mno. Tak je vidět, že jsi nic nepochopil. Jednoduše bike MGP (a Aprilka ve WSBK) je postavený tak, aby vyhovoval malým postavám. Mě se například sedí líp na mým raptorovi, než na cebru-F, které je delší, širší a má i delší rozvor. Prostě se na to neposkládám, aniž bych netrčel ven. A teď to tajemství, o kterém jsem prvně psal,ale ty jsi jej neprohlédl. Můj bike je vyšší.
Už? Jestli ee, tak mi brnkni a já ti o tom zkusím něco povědět i s obrázkama- znáš skype, ne?
Desmo69 - Budeš muset ještě pár desítek let po závodech pojezdit, než mě dotáhneš! A pokud budeš jezdit jen do Brna, tak pak asi nikdy!
Jojo,s tímhle souhlasím.to jsem tvrdil už když šel do WSBK