Ciabatti: Musíme být pomalejší

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike99 (322) napsal 20.04.2012 v 21:36

Marex: no uvidime ako nam to dopadne vo WSBK. Ak vyhra titul Ducati, tak vsetci budu hovorit, ze im malo zvysili hmotnost a budu chciet dalsie zvysenie. Ak nevyhraju titul, tak snad budu vsetci spokojni
Tak asi ako ktory jazdec v MotoGP, Lorenzo zvysenie vahy neciti, ale za to Stoner ano.

Marex (2570) napsal 20.04.2012 v 09:55

Mike: Ta 4 kila jsou k zamyšlení. Ve WSBK se zdálo podobné dovážení Ducati všem málo (Checa pochopitelně nadával) a v MGP jsou ta 4 kila asi více cítit. Ono je to přitom procentuálně ke hmotnosti strojů asi stejné číslo.

AKRO (-498) napsal 20.04.2012 v 01:59

Mike99 -

mike99 (322) napsal 20.04.2012 v 00:43

Ten jeden zavod v Magny Cours a v Imole. Tam sa to vyskusa, ze ako to bude fungovat a potom sa to zavedie do kazdeho zavodu v sezone alebo sa tak bude jazdit len na tych spominach okruhoch?

Marex 17.04.12 v 22:47: si zabil "průkopník CRT"

Fast17 18.04.12 v 08:24 a v 11:37:

AKRO 18.04.12 v 10:22: len, aby SBK motorkam nezobrali predne koleso, aby neboli take rychle

Nuvolari: ono sa porovnanie robilo v roku 2010 v Silverstone a rozdiel medzi SBK a MotoGP nebol ani jednu sec.

MotoGP – motocykl v ceně 25 milionů dolarů, včetně základního vývoje
Superbike – motocykl v základní verzi za 15 tisíc Eur, v závodní bez vývoje cca 80 tisíc Eur

Nejlepší čas stroje MotoGP – 2:03,308 (Jorge Lorenzo)
Nejlepší čas stroje WSBK – 2:04,091 (Cal Crutchlow)

Cal byl ale rozčilen, že v tomto kole udělal chybu, jinak by se prý na 2:03 dostal

saci_ventil v 13:53: nie zla myslienka

Fast17 19.04.12 v 16:53: myslis Hondu v MotoGP? Nie, vsetci museli zvysit min. hmotnost motorky o 4 kg. Ale rozhodnutie prislo tusim az v lednu 2012 a to Honda mala uz bike hotovy a teraz sa s tym musia vysporiadat.

AKRO (-498) napsal 19.04.2012 v 18:30

Fast17 - 16:55 - Ono to k tomu stejně směřuje, ale finančně to stejně moc dolů nepůjde, protože všichni kolem motrek budou chtít své peníze a ne malé! Je to stejné jako v našem státě, už moc není co privatizovat a rozkrádat, ale finanční žraloci chtějí peníze, na které jsou zvyklí a tak se to dře z obyčejných lidí! V obou případech je otázka času, kdy to "bouchne"!

Marex (2570) napsal 19.04.2012 v 17:05

Fast: Panigale je zatím trošku v očekávání. Asi se od ní chtělo víc. Mělo to být kladivo na řaďáky,ale zatím si tím vůbec nejsem jistý. Z MGP vychází elektronika.

Fast17 (431) napsal 19.04.2012 v 16:56

Panigale z motogp vychází jenom na papíře marketingovýho oddělení...

Fast17 (431) napsal 19.04.2012 v 16:55

nechci bejt kacíř - ale nemůžu si to vodpustit - co byste řikali na to, kdy posunuli ty reglenty tak, že pravidla pro wsbk by byly motogp, stocky wsbk a místo stocků by jezdilo to, co je v národních šampionátech. To by bylo veselo

Fast17 (431) napsal 19.04.2012 v 16:53

Desmo já teda jako nechci moc rejpat, ale když dřív v WSBK byly továrny, tak mi přijde, že ty vylepšení mohli líp testovat tam. Motogp je přecejenom moc daleko napřed v tom vývoji. Akorát se ukazuje, že jak se přibližuješ k fyzikálním hranicím toho, co si na motorce na okruhu můžeš dovolit (což se momentálně bezpochyby děje) tak už ani za opravdu velkou haldu peněz nemáš šanci moc zrychlit. Takže to asi budou muset nějak narovnat celkově, aby byl zase možněj posun ve všech třídách. Třeba jiným směrem než jen přes výkon. Mimochodem, co sem teda na těch jejich rozhodnutích nepochopil bylo to, že Honda musela přidávat nějaký kila na váze - proč? Dostali trest za to, že sou šikovnější a najdou úsporu tam, kde ji jinej nevidí? Snižováním váhy se přece taky nechá slušně zrychlovat, nepotřebuješ jeno CML na každýám stroji, co šéfuje všemu. Řídit by měl jezdec, ne elektronika...

Marex (2570) napsal 19.04.2012 v 16:08

Desmo: Zpomalovat MGP? Nech si to od někoho přečíst. Evidentně na to sám nestačíš.
Srandy kopec tady fakt je.

desmo69 (638) napsal 19.04.2012 v 15:46

To je srandy kopec Nevidím důvod proč zpomalovat motogp. Ty ale jistě svoje důvody máš...ale jako vždy těžce morbidní.
A motogp začalo ztrácet smysl? Jezdit na 2T 500ccm by mělo v r. 2012 velký smysl. Možná tak pro konstruktéry pil. Z čeho myslíš že vychází R1? Panigale?

AKRO (-498) napsal 19.04.2012 v 15:34

Desmo - Smysl ztrácí spíš MGP od té doby, co ji SPZka začal zdražovat! SBK je vynikající třída, která jde nahoru! Na rozdíl od MGP kde jede 12 jezdců a 9 šrotů!

AKRO (-498) napsal 19.04.2012 v 15:32

Ta SPZkova šaškárna by se měla zpomalit! Nakonec pro to dělá dědek svými CRT-SPZ co může! Jo a těch šest vteřin před sedmi lety bylo jen někde, většinou tak 3-4 vteřiny!

desmo69 (638) napsal 19.04.2012 v 15:26

Marex, o ceně se dá spekulovat. Kdo ví kolik mohl stát vývoj třeba CBR1000RR. Rozdíl tam samozřejmě velký bude, ale určitě né jak tady mnohokrát zazněly stonásobky atd. SBK by měly být upraveny jen v rámci nutnosti závodění. Prostě Stocky. To je perfektní třída. U SBK mě uchází jejich smysl. O vývoji pro budoucí modely do série apod. nemůže být řeč, a o porovnání modelů jako takových taky nemže být řeč. O tom víc vypovídají pravděpodobně Stocky...

Marex (2570) napsal 19.04.2012 v 15:08

Ale souhlasím s tebou. Mělo by to tak být. GP stroje by měly být rychlejší. Možná by stačilo použít jiné pneu. I přesto jsou však časy neuvěřitelně podobné s ohledem na ceny strojů.

Marex (2570) napsal 19.04.2012 v 15:06

Desmo: WSBK jsou mišmaš? Mišmaš jinde milá máš. WSBK je mišmaš co se týče značek a koncepcí. A to je dobře.

desmo69 (638) napsal 19.04.2012 v 14:57

Fast17
SBK Brno 2005: 2:03.747
MotoGP Brno 2005: 1:57.504
SBK Assen 2005: 2:04.799
MotoGP Assen 2005: 1:58.936

Takže kolem šesti sekund Tak by to mělo být i teď.

desmo69 (638) napsal 19.04.2012 v 14:46

sbk by měli přejít na stockový pravidla, nebo aspoň takový který jsou v národních šampionátech. Né tenhle miš maš bůh ví čeho

pasolini (260) napsal 19.04.2012 v 14:40

Fast17: přesně neřeknu, nehledal jsem to, ale cca 3sec

saci_ventil (292) napsal 19.04.2012 v 13:53

podla mňa by v SBK mali mať spolujazdca nejakú riadnu ženskú v bondage

Fast17 (431) napsal 19.04.2012 v 12:01

teď se vás tu zeptám, jako zkušenějších kolegů (to bez ironie) - vzhledem k tomu, že sem to dřív moc nesledoval, jaký byly tak rozdíly na 1 kolo me wsbk a motogp tak řekněme 7 let zpátky?

AKRO (-498) napsal 19.04.2012 v 11:34

Mmlmike - Je to smutné, ale Ciabatti tím svým hloupým výrokem že rozdíl mezi MGP a SBK má být jako F1 a GT1, dokázal, že závodům ani motorkám vůbec nerozumí a chápe jen pojem peníze, podobně jako SPZka!

Marex (2570) napsal 19.04.2012 v 11:05

Desmo: Díky takovým, jako jsi zde- v této diskuzi ty. Přirovnávat se s těmi horšími není dobrá cesta ke kvalitě.

mmlmike (120) napsal 19.04.2012 v 10:58

Slušně řečeno, naprostý blábol. Mezi SBK a MGP má být rozdíl jako mezi, řekněme, GT1 a F1? To snad jedině že by SBK měli omezovač někde v půlce dnešních otáček nebo vozily 50kg závaží.

desmo69 (638) napsal 19.04.2012 v 10:44

Marex, bez se podivat do komentaru pod Rossim a najdi pro to lepsi slovo. Nebo do komentaru pod Cardion...aha, ony jsou zruseny, asi nahoda.

Marex (2570) napsal 19.04.2012 v 10:27

Desmo: Napsal jsem, že mi za odpověď nestojíš. Nedá se s tebou diskutovat. Je to zbytečné. Ale nedá mi to, abych sem nenapsal myšlenku.
Cituji: "Tolik s*aček co se objeví tady není ani v kanalizaci Mexico city."
Nechápu, jak můžeš vědět, jak vypadají kanály v Mexico City? I když... jako sedlák to zdravým selským rozumem rozlousknu. Třeba jsi tam zaměstnán, jako kanálník... soudě podle tvého vyjadřování.

Fast17 (431) napsal 19.04.2012 v 09:59

někde tady někdo psal o tom, že Ducati je vlastně prcek, akorát sem netušil, že rozdíl je tak velkej - citace: Dosavadní majitel, investiční fond Investindustrial, převzal Ducati v roce 2008 a pomohl firmě vrátit se k zisku poté, co se v roce 2005 ocitla v hluboké krizi. Ducati má nyní 1 100 zaměstnanců. Loni firma prodala 42 000 motocyklů a její příjmy činily 480 milionů eur. Pro srovnání, Honda, která je největším výrobcem motocyklů na světě, loni prodala více než 16 milionů motorek.

- to je pak jasný, že na vývoj nejsou prachy

Fast17 (431) napsal 19.04.2012 v 09:05

já vam do toho kluci nechci zasahovat - vulgárně možná ne, ale hrubý to bylo...a zbytečně...

desmo69 (638) napsal 18.04.2012 v 22:42

Vulgárně? Tak to máš teda slabě položený limity vulgárnosti. Co kdybys tak raději odpověděl na CRT alá kopie SBK, nebo limity a omezení objemu, válců atd. na který jsem reagoval? To nic? Škoda

Marex (2570) napsal 18.04.2012 v 18:07

předchozí příspěvek adresuji Desmovi. Nějak mi shift sjel na "a".

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist