Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
4kg má prd význam, je to jen čeření vody. Stačilo aby Checa ty 4 kg shodil a jsou na tom stejně jako loni. S Panigala mají obavu, ale myslím, že o moc lepší jak 1198 nebude. Jsou nějaké zákony fyziky a ten V2 je prostě už nadoraz. Můj názor.
V tom to asi nebude. A ten úhel válců je už opravdu to poslední, co Vám zbývá, ale je to opět plácnutí do tmy. Stejně jako si kdysi psal, že Rossi je jako vývojář pro Lorenza příliš drahý, pamatuješ?
SPV: Tak ono jde i o zmíněné pneu,ale je to twin s 1200ccm a mašiny ve WSBK jsou taky o dost těžší, takže jednak je to ouplnejško jiná koncepce a navíc co funguje tam, nebude/nemusí fungovat jinde. Ono se nakonec stejně zjistí, že problémem Ducati je úhel válců. Karbon asi takový problém nebude... ten je prý jen zdlouhavé vyrobit.
Doufám, že Checův pocit je správný.
Až začne ale Panigale vyhrávat s hliníkovým monocoque rámem, jsme zvědav, co na to bude říkat Rossi a jeho fanoušci, když podle nich jediné řešení je Deltabox...
Tak holt ten Checa asi kecal, no.
Nadoraz to ale není 100%. Vždycky to jde vylepšovat.
4kg má prd význam, je to jen čeření vody. Stačilo aby Checa ty 4 kg shodil a jsou na tom stejně jako loni. S Panigala mají obavu, ale myslím, že o moc lepší jak 1198 nebude. Jsou nějaké zákony fyziky a ten V2 je prostě už nadoraz. Můj názor.
Derny: Kuba a Kawa?
A když Ducati ve WSBK naložili 4 Kg, tak se z toho Checa mohl zbláznit, jak je to špatný. Takže vliv to má řádný!
SPV: Pamatuji. Jenom jestli jsi to správně pochopil?!
SPV> a proč si myslíš, že už ji dávno nenasadili?
Kawasaki pojede třeba příští rok ještě lépe...
stejně jsem více zvědavý na názor Kuby , jinak motorka vypadá opravdu famózně, ještě aby tak i jela
SPV: bla bla bla...
Marex:
SBK 165kg
MotoGP 157kg
V tom to asi nebude. A ten úhel válců je už opravdu to poslední, co Vám zbývá, ale je to opět plácnutí do tmy. Stejně jako si kdysi psal, že Rossi je jako vývojář pro Lorenza příliš drahý, pamatuješ?
Seriozní týmy staví novou motorku a testují, ostatní se baví :)))
SPV: Tak ono jde i o zmíněné pneu,ale je to twin s 1200ccm a mašiny ve WSBK jsou taky o dost těžší, takže jednak je to ouplnejško jiná koncepce a navíc co funguje tam, nebude/nemusí fungovat jinde. Ono se nakonec stejně zjistí, že problémem Ducati je úhel válců. Karbon asi takový problém nebude... ten je prý jen zdlouhavé vyrobit.
st21: ále, pan neil se došel ukázat jezdí ještě, nebo už jen komentuje?
SPV: Bridgestone/Pirelli
"Mám na motocyklu dobrý pocit".
Doufám, že Checův pocit je správný.
Až začne ale Panigale vyhrávat s hliníkovým monocoque rámem, jsme zvědav, co na to bude říkat Rossi a jeho fanoušci, když podle nich jediné řešení je Deltabox...
//postimage.org/image/6x9agk0d9/
Mimochodem. Checa na tom sedí stejně, jako hoši v MGP. Na druhou stranu ve WSBK by tohle fungovat mohlo.
Díky za luxusní info!!!
Strašně krásná motorka
je známo jestli testovali specifikaci superbike nebo superstock? v tom závodním kabátě to vypadá super