VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
opic26 (457) napsal 05.05.2013 v 22:10

Bosso: díky, prohrabu se tím

Marex (2570) napsal 05.05.2013 v 13:12

Tak můžeme ještě omezit šířku všech motorů na 30 cm. Nebo twiny donutiti jezdit na diesel. Každému dle jeho vyznání (4vál, 2vál).

ludanek (66) napsal 05.05.2013 v 08:46+2

To je stejný, jako kdyby si všichni sprinteři světa odhlasovali, že Usain Bolt musí závodit s přelepenou hubou a dýchat jenom nosem, protože jinak to nemá cenu!!

Uvědomte si všichni, že Ducati nepodvádí, chce jen závodit s tím, co skutečně vyrábí!!! Na rozdíl od ostatních, kteří raději vydělávají peníze na motorových centrálách a pak si dodatečně za svoje peníze upravujou pravidla!!

2.4.8.1.2 Air restrictors for 1200cc 2 cylinders
Application: Only the 1200cc 2 cylinders will be fitted with air restrictors. The initial air restrictor size to be installed is equivalent to a Ø 50 mm circular area (1963,5 mm2). Air restrictor size will be adjusted (in steps equivalent to a change of 2 mm in diameter or equivalent circular area, upwards to Ø 52 mm and then to no restrictor at all, downwards to a minimum of Ø 46 mm), if needed during the Championship, as described below in Art. 2.4.8.1.4
Definition: An air restrictor is a metallic device with a tract of constant controlled section and which is placed in the induction tract between the throttle body and the cylinder head. The length of the controlled tract must be at least 3 mm. No air and/or air-fuel mixture to the engine must by-pass the restrictor. No part of the fuel injection system (injector, needle, slide, etc) shall extend through the restrictor.
The Manufacturer must supply the FIM with 10 sets of plug-calibres (-gauges) to check the diameter of the air restrictor when using one of the prescribed sizes (Ø 52, Ø 50, Ø 48, Ø 46 mm).
A Manufacturer may have a non-circular air restrictor, provided that the area of this restrictor is equivalent to the area of a nominal circular restrictor. In this case, the Manufacturer must supply the FIM with 10 sets of plug-calibres (-gauges) for measuring the restrictor during the technical verifications.

Bosso (344) napsal 05.05.2013 v 06:55

To Opic26: Zde najdeš, co potřebuješ: //www.fim-live.com/en/sport/official-documents-ccr/codes-and-regulations/

ludanek (66) napsal 04.05.2013 v 16:16-4+3

Každej hňup má plnou hubu keců o tom jak Ducati nejede, jak je slabá, jak těží z většího objemu a td...
Až na to, že jediná Panigale v sériovém stavu vlastně nesplnuje podmínky, protože má MOC veliký sání... (Proč se teda nepostihuje i větší počet válců??)

Takže aby si TenKate, Dalligna a ti ostatní taky zazalvodili, rovnou Panigale přidusí už z krámu!!

Ve Stockách jede jako s praku!!

Romanko (1206) napsal 04.05.2013 v 14:41-1+2

To máš tak Dejvide17, tady se rychle zapomíná, za jakých podmínek Duc "vybojovala" ty své tituly. A u Duc se taky namlsali a nějak si nemohou zvyknout, že nejsou nejlepěí, když se podmínky trochu srovnají.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 04.05.2013 v 13:22+2

A co treba zvysit objem motoru V2, tak na 1500cc, to by uz fungovalo ne?

opic26 (457) napsal 04.05.2013 v 11:29+1

Nemáte náhodou někdo odkaz na přesná pravidla WSBK 2013? Má tedy V2 nebo čtyřvál restrikce sání? (že se má 1199 o 3mm více "otevírat tlama") Pokud ano, tak proč, když je Stocky nemají? Počítám ale, že 1199 nemá více jak 225HP, což je oproti cca 250HP BMW, Kwaka a Aprilky, které byly deklarovány v testech min.let celkem deficit. Možná se pletu a parametry by mne zajímály. Nějaké info?

Dejvid17 (1088) napsal 04.05.2013 v 10:42-1+8

zase berličky pro dukatku... ach jo...

honza108 (319) napsal 04.05.2013 v 10:20+2

Taky me napadlo, v prvnim zavode v Australii to jeste slo a ted... zvlastni, ale bude to ted kazdopadne poprava, kdyz nezaprsi..

martasjRSV (508) napsal 04.05.2013 v 10:11-2+3

Ve stockách Panigalka jede, protože zde nemá omezený přívod vzduchu. Ale v SBK tohle omezení pořád je a Ducati je tak neustále "přidušená"

BlackSabbath (434) napsal 04.05.2013 v 09:57-1+3

Asi je čas opět na nějaký ústupek v pravidlech, aby stíhali...

Majki (672) napsal 04.05.2013 v 09:43-2+5

Je snad jeden závod kdy si tihle šašci nestěžovali??? To už je trapné

gresini (4459) napsal 04.05.2013 v 09:37-1+3

přijde mi to trochu divný,ta panigale přece nemůže být tak slabá-to by měli rozchodit!

PityGPX (949) napsal 04.05.2013 v 09:36-1+1

By mě zajímalo, zda by zmínil i Brno, když by zůstalo v kalendáři

PityGPX (949) napsal 04.05.2013 v 09:36+2

Šance by byla, když by v neděli pršelo jako loni :)

JP (206) napsal 04.05.2013 v 09:26-4+3

Je dobře, že řekne na rovinu jak na tom Panigale je a neschovává se za trapné PR řeči . On jako jeden z mála si to může dovolit, něco dokázal, tak to určitě není fňukání. Myslel jsem, že když si Audi koupilo Ducati jako hračku, tak se to projeví rychle, ale jak je vidět spíš to je jako nechtěné dítko, ke kterému se nikdo nechce hlásit

Vladimirator (106) napsal 04.05.2013 v 08:41+4

V Superstockách to zase tak hrozný není ty Ducatky

Alfonc (147) napsal 04.05.2013 v 08:37-1+3

Zdá se mi to, nebo ten Karel Čech je už opravdu jako Čech a stále jenom hudruje a nadává, jak je všechno špatně a lepší by bylo nic nedělat...když si tady čtu, jak je s letošní Ducati nespokojený a všechno je na nic a než jezdit a jezdit a hledat zlepšení je lepší to zabalit, připadám si jako v práci, když chci od kolegů nějakou činnost! Chápu, že je frustrující, když motorka nemá na konkurenci, ale fňukáním a neježděním se to asi nezlepší... no nic... držím Ducati palce, ať se podaří co nejdřív dostat zpět na přední místa




TOPlist