Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Baron: Tak ono není tak těžký si to takhle přeložit. Stačilo mu říct, že nebude týmová jednička a ostatní z toho plyne. Je málo týmů, kde to funguje jinak. Bylo by dost s podivem, kdyby udělali 1 z Camiera, když Max je svým způsobem jedinečný... na co ten protiva sedne, to jede na bednu. Styl má technicky dokonalej, čistej. Moc mne nebaví na to koukat,ale je rychlej "jak čůrací zastávka na území chřestýšů".
Frki: jo ale je to tak. Max je v týmu jednička a určitě tam má nějaké podmínky, které mohou být i mírně diskriminační pro jeho stájové kolegy - tak to ale bývá všude, kde je jednička stanovena. Marex: to je vše, co jsem tím v podstatě chtěl říct už minule. Ale určitě Leonovi nikdo z Aprilie neřekl - "jasně panáčku, jezdi za nás, ale vždycky ti dáme horší mašinu, než má Max", to je celé.
P.S.: Myslím si, že Camier může být na Suzuki opravdu rychlejší, než na Aprilii, líp se na to poskládá a bude se lépe cítit v britském týmu, takže by opravdu mohl jít nahoru.
Jolly: Jasný. Podělat se může i osvědčený díl,ale na testech se často simuluje závod...
Superbiker: Zajel kulové,ale bude mít šanci ukázat, jestli v jiném týmu, kde nebude týmovou dvojkou, nebude opravdu lepší (i když předpokládám, že Aprilia je lepší stroj a tím pádem si proti letošku nepolepší- i to by ale bylo dobré umístění).
Camier brečí. S tovární aprilií zajel velké kulové, to že si věří na Moto GP je k smíchu. Samozřejmě že jezdci jako devítinásobný šampión Rossi nebo pětinásobný šampión Biaggi mají v týmu jiné postavení než Camier, který vyhrál jeden národní šampionát. Biaggi má 40 takže by ho mladík jako Camier měl pojezdit i na vratech od stodoly a ne brečet nad tím jak je stařík zvýhodňovaný
Ale o tom píšu.Zatížení při závodech na testech nezjistíš.Většinou se dává díl lepší,takže se zlepšení vždy očekává.U Reovy Hondy to letos párkrát nevyšlo a to je to riziko ostrého nasazení
JollyJoker> možná, ale tenhle postup je hazard. Nasadit díl, který by ve výsledku nefungoval tak jak měl, a tím "jedničce" v týmu ubrat na bodech šampionátu výsledným umístěním v jednom závodě? To ne, to mi prostě nejde do hlavy, obzvlášť u Italů, i když sou horké hlavy, tohle by žádným managmantem neprošlo.
BBaron: Něco podobného slýcháme od žluťáků. Hele. Je jasný, že týmová jednička ... je týmová jednička, tak proč se jeho tvrzení bránit. Je všeobecně známo, že Max měl techniku modernější, protože (jak prohlásil boss od Aprilie) nejsou schopni v tak krátkém čase vyrobit těchto komponentů více.
Denninga ted ,podle mě,často uvidíme v paddocku WSBK,když v MGP už nebude dělat manažera týmu Rizla.Asi bude cestovat se svým týmem.Jestli sním bude cestovat i současný manažer Jack?Jsem zvědav.
Určitě mu Aprilie neřekla, že dostane vždy horší motorku, než Max, to by byli sami proti sobě. Co mu asi řekli a s čím ho seznámili hned bylo to, že Max má ve smlouvě zakoponováno to, že je v týmu number 1, tudíž ve vývoji měl rozhodující slovo a je pravděpodobné, že měl tedy některé fungující díly dřív, než Camier.
superbiker
max
podle mě kemier zas nic nepředvede pže v crescentu bude mít hlavní slovo pro změnu Hopr
Marex: jo ten tam je taky
Baron: Koukám, že máš v avataru největšího borce jednostopé historie... Troye Baylisse.
Jasně, mluvíme o tom stejným, já se akorát rejpu v interpretaci
...jak "zastávka na močení na území chřestýšů"... jsem nevědel, že slovo čůrací- od slova čůrat je ilegální.
Baron: Tak ono není tak těžký si to takhle přeložit. Stačilo mu říct, že nebude týmová jednička a ostatní z toho plyne. Je málo týmů, kde to funguje jinak. Bylo by dost s podivem, kdyby udělali 1 z Camiera, když Max je svým způsobem jedinečný... na co ten protiva sedne, to jede na bednu. Styl má technicky dokonalej, čistej. Moc mne nebaví na to koukat,ale je rychlej "jak čůrací zastávka na území chřestýšů".
On max tu si tu poyici vyjezdil,nevyplakal přes noviny.Až Camier dokáže to co MadMax,tak bude mít podobnou pozici.
Frki: jo ale je to tak. Max je v týmu jednička a určitě tam má nějaké podmínky, které mohou být i mírně diskriminační pro jeho stájové kolegy - tak to ale bývá všude, kde je jednička stanovena. Marex: to je vše, co jsem tím v podstatě chtěl říct už minule. Ale určitě Leonovi nikdo z Aprilie neřekl - "jasně panáčku, jezdi za nás, ale vždycky ti dáme horší mašinu, než má Max", to je celé.
P.S.: Myslím si, že Camier může být na Suzuki opravdu rychlejší, než na Aprilii, líp se na to poskládá a bude se lépe cítit v britském týmu, takže by opravdu mohl jít nahoru.
superbiker: Tento článek si dávám do záložek.
Jolly: Jasný. Podělat se může i osvědčený díl,ale na testech se často simuluje závod...
Superbiker: Zajel kulové,ale bude mít šanci ukázat, jestli v jiném týmu, kde nebude týmovou dvojkou, nebude opravdu lepší (i když předpokládám, že Aprilia je lepší stroj a tím pádem si proti letošku nepolepší- i to by ale bylo dobré umístění).
Camier brečí. S tovární aprilií zajel velké kulové, to že si věří na Moto GP je k smíchu. Samozřejmě že jezdci jako devítinásobný šampión Rossi nebo pětinásobný šampión Biaggi mají v týmu jiné postavení než Camier, který vyhrál jeden národní šampionát. Biaggi má 40 takže by ho mladík jako Camier měl pojezdit i na vratech od stodoly a ne brečet nad tím jak je stařík zvýhodňovaný
Ale o tom píšu.Zatížení při závodech na testech nezjistíš.Většinou se dává díl lepší,takže se zlepšení vždy očekává.U Reovy Hondy to letos párkrát nevyšlo a to je to riziko ostrého nasazení
Jolly: Testuje se, když to funguje dobře... pak se to teprve dá do závodů...nejsi-li Rossi.
JollyJoker> možná, ale tenhle postup je hazard. Nasadit díl, který by ve výsledku nefungoval tak jak měl, a tím "jedničce" v týmu ubrat na bodech šampionátu výsledným umístěním v jednom závodě? To ne, to mi prostě nejde do hlavy, obzvlášť u Italů, i když sou horké hlavy, tohle by žádným managmantem neprošlo.
Spíše šlo o to,že na Biaggiho motorce to zkoušeli a když se to osvědčilo,tak to dali i do Camierovy mašiny...
Tak to chodí všude
BBaron: Něco podobného slýcháme od žluťáků. Hele. Je jasný, že týmová jednička ... je týmová jednička, tak proč se jeho tvrzení bránit. Je všeobecně známo, že Max měl techniku modernější, protože (jak prohlásil boss od Aprilie) nejsou schopni v tak krátkém čase vyrobit těchto komponentů více.
Denninga ted ,podle mě,často uvidíme v paddocku WSBK,když v MGP už nebude dělat manažera týmu Rizla.Asi bude cestovat se svým týmem.Jestli sním bude cestovat i současný manažer Jack?Jsem zvědav.
Určitě mu Aprilie neřekla, že dostane vždy horší motorku, než Max, to by byli sami proti sobě. Co mu asi řekli a s čím ho seznámili hned bylo to, že Max má ve smlouvě zakoponováno to, že je v týmu number 1, tudíž ve vývoji měl rozhodující slovo a je pravděpodobné, že měl tedy některé fungující díly dřív, než Camier.