Byrne: Nikdo z Britů si místo nekoupil
Text: Jiří Mikšík | Foto: Althea Ducati | Zveřejněno: 8.3.2010 | Zobrazeno: 1 882x
Během testů to vypadalo, že Shane Byrne, bude jedním z kandidátů na podiová umístění. A také se dočtete, jaké varianty motocyklů Ducati jedou letos světový šampionát.
Jarní testy jsou vždy doménou britského jezdce Shane Byrneho, bylo tomu tak již vloni a nejinak tomu bylo i letos. Ještě během první kvalifikace na Phillip Islandu (4. místo) to vypadalo pro tohoto zkušeného jezdce z britských ostrovů opravdu nadějně.
Ovšem pak následoval pád, anglický jezdec si při něm přivodil podmožděniny a ...Zatímco jeho týmový kolega ze stáje Althea-Ducati Carlos Checa vyhrál druhou jízdu a v průběžném pořadí je celkově třetí, tak Byrne má na svém kontě pouze hodně hubených 6 bodů a je 14.
Že je tedy "Shakey" zatím nejhorší ze sedmičky britských jezdců, to mu vůbec nevadí: "Nejsem v MS proto, být nejlepším Angličanem. Chci porážet všechny soupeře a dělat poctivě svou práci. Pokud se mi podaří dokončit nějaký závod na podiovém umístění, tak bych ale byl rád, kdyby kolem mě stáli mí krajani", říká jasně 33-letý jezdec.
"Jsem si jistý, že několik z nás sedmi Angličanů pojede skvěle některé závody, a jiné zase třeba ne. Ovšem každý z nás si světový šampionát zasloužil a nikoliv, že by si to místo koupil, nebo kroužil v závodě někde vzadu", je si jistý Byrne.
V souvislosti s otázkou, jak je to vlastně s tovární podporou od Ducati a jaké typy motocyklů této značky v MS superbiků letos startují, tak zde je vyjádření přímo od Ducati: "Momentálně jede 6 jezdců tři různé specifikace motocyklů. Stroje týmu Althea Ducati (Checa a Byrne) se příliš neliší od těch továrních (Haga a Fabrizio). Tento tým používá "ride-by-wire" systém a u týmu Althea jsou tři tovární technici. Další je tým DFX (Lanzi), ten má k dispozici letošní prodejní model. A konečně třetí variantu má k dispozici tým B&G (Smrž), ten jezdí loňský model motocyklu.", říká týmový šéf Ducati Ernesto Marinelli a dodává: "Že Althea může být rychlejší než my, mně nedělá vůbec žádné starosti. Jen to dokazuje, že naše stroje jsou dobré."
Ovšem pak následoval pád, anglický jezdec si při něm přivodil podmožděniny a ...Zatímco jeho týmový kolega ze stáje Althea-Ducati Carlos Checa vyhrál druhou jízdu a v průběžném pořadí je celkově třetí, tak Byrne má na svém kontě pouze hodně hubených 6 bodů a je 14.
Že je tedy "Shakey" zatím nejhorší ze sedmičky britských jezdců, to mu vůbec nevadí: "Nejsem v MS proto, být nejlepším Angličanem. Chci porážet všechny soupeře a dělat poctivě svou práci. Pokud se mi podaří dokončit nějaký závod na podiovém umístění, tak bych ale byl rád, kdyby kolem mě stáli mí krajani", říká jasně 33-letý jezdec.
"Jsem si jistý, že několik z nás sedmi Angličanů pojede skvěle některé závody, a jiné zase třeba ne. Ovšem každý z nás si světový šampionát zasloužil a nikoliv, že by si to místo koupil, nebo kroužil v závodě někde vzadu", je si jistý Byrne.
V souvislosti s otázkou, jak je to vlastně s tovární podporou od Ducati a jaké typy motocyklů této značky v MS superbiků letos startují, tak zde je vyjádření přímo od Ducati: "Momentálně jede 6 jezdců tři různé specifikace motocyklů. Stroje týmu Althea Ducati (Checa a Byrne) se příliš neliší od těch továrních (Haga a Fabrizio). Tento tým používá "ride-by-wire" systém a u týmu Althea jsou tři tovární technici. Další je tým DFX (Lanzi), ten má k dispozici letošní prodejní model. A konečně třetí variantu má k dispozici tým B&G (Smrž), ten jezdí loňský model motocyklu.", říká týmový šéf Ducati Ernesto Marinelli a dodává: "Že Althea může být rychlejší než my, mně nedělá vůbec žádné starosti. Jen to dokazuje, že naše stroje jsou dobré."
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?