Blamáž Ducati na pokračování

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JollyJoker (1004) napsal 29.05.2013 v 21:21

To Marex: Myslel jsem to tak,že koncept V4 je vhodný na závodní úpravy v SBK, ale ve stockách je průměrná. Kdežto Panigale má ve Stockách strop a v SBK zatím hledají cestu,nebo úlevu,jak porychlit.
Asi pomalu začínám souhlasit s tím, že SBK budou Stocky,nebo úpravy jen jako v BSB.

opic26 (457) napsal 29.05.2013 v 00:33+3

JollyJoker to napsal přesně - omezení vahou a restr.je reakcí na předchozí výsledky ad pravidla FIM str.52 odkaz 2.4.2 až str.60 odkaz 2.4.8.1.3 kde se dočtete, že V2 jsou ve výše uvedené souvislosti 2x +3kg omezeny vahou (limit je 165kg)až na 171kg a celkem 4x restriktory (povol.průměr 46,48,50 a 52), kdy musí navíc dodat 10 sad kalibrů pro restrikce, jež jsou používány. Pokud je "průměr z průměrů" tabulkových výsledků pro jezdce 4válce vyšší o 5 bodů a ten vede pohár, sahá se postupně po jednom z každých omezení až do úplného odstranění(nevím na čem se z kraje sezony začínalo).Není mně tedy jasné o jaké váhové výhodě Fast17 píše, pokud teda nemyslel tu 4-válců .Vypadá to tedy, že dle nových pravidel a po předchozí dlouholeté úspěšnosti Ducati za obsah solidně "platí". 200cm3 je samozř.stále k diskuzi, ale hnát se dneska za lídry s 250 koňmi s tlamou řízlou ze sériových 67,5mm !!! snad až na 46mm?! Se nedivím že Checu "bolí rameno" , a to ho rozhodně nežeru. Mne mrzí že to musím napsat, ale protože jim už dlouho fandím a nemůžu se na to dívat, už aby z toho ten dědek ty Stocky udělal aby bylo fakt jasné, který sériový superbike je nej.

Marex (2570) napsal 28.05.2013 v 22:38

Jolly: Ale to není tak úplně pravda. Pro stock to vlastně vůbec neplatí. Aprilia ve stockách propadá. Naopak Ducati. Ono je to hodně o penězích a Aprilia netlačí prachy do MGP, tak jí zůstává čas a peníze na WSBK.

PityGPX (949) napsal 28.05.2013 v 18:41

Blby...

JollyJoker (1004) napsal 28.05.2013 v 17:09

Nemyslím si, že je Ducati zvýhodňována, ale že srovnání 2V a 4Ř je téměř nemožné. Když byly Duc hodně vepředu, tak se mluvilo o výhodě, když vzadu tak o nevýhodě. Omezení sání a váhy už je pouze reakce na aktuální výsledky, nic jiného.
Aprilia nakonec udělala 4V a udělala ze všech nejlépe. Tento koncept se jeví na závodní motor jako nejlepší a nejpružnější.

Fast17 (431) napsal 28.05.2013 v 15:21-1

no já myslim, že problém není v tom, že omezujete nebo zvýhodňujou jednu nebo druhou koncepci. Myslim, že největší zlo sou váhový omezení. Podle mýho by měl bejt danej objem (třeba litr), pokud se na tom všichni shodli tak třeba +100ccm pro dvouválce +60ccm pro tříválce (ale to mi nepřijde nutný, měli by těžit z váhový výhody) a vidělo by se. Taliáni by pořád šli s objemem nahoru a kde to skončí, nikdo neví. Restrikce nemaj, protože maj dvouvál, ale proto, že přidali dalších 100ccm (a doufali, že jim to projde jen tak)...

IGOR3 (63) napsal 28.05.2013 v 13:39+3

Biker, hezké video. Možná se v budoucnosti dočkáme toho, že jezdci budou mít namontovány on board kamery na na bajku, vpředu i vzadu. My diváci u bedny budeme mít možnost volby si na ně přepnout, nebo na stacionární kamery. Pak by jsme viděli jak bojuje třeba Smrž, Ježek, Svitok nebo ten, komu fandíme. Někdy se odehrávají dobré souboje i vzadu, kde to kamery moc neberou.

Marex (2570) napsal 28.05.2013 v 12:48-1+2

Přijde mi děsně k posmání, jak to něteří nechápete.
Pořád se tu melou nesmysly, že je zvýhodňována Ducati,ale to je prostě BLBOST. Zvýhodňována objemem (a následně škrcena na restriktorech) je KONCEPCE- TWIN.
Už přestaňte plácat nesmysly a vzpomeňte si, že o WSBK twin se pokoušela Suza s jejím TL, pak jej výborně udělala Honda (SP1 a SP2), Aprilia měla RSV- 2V a všichni tito výrobci ustoupili od koncepce TWIN. Asi jim to připadalo nefér vůči ostatním.

SPV (816) napsal 28.05.2013 v 12:08

Vždycky bude těžké najít v pravidlech kompromis mezi 4V a 2V. Ale omezovat sérivou motorku je zvláštní. Letos je vidět pokles jezdců (i kvůli zraněním), pravidel a hlavně investic továrny. Ale Ducati není radno podceňovat...

Kubát (1404) napsal 28.05.2013 v 11:34

opic: snad si nemyslíš, že jede bez tlumiče řízení?
k těm videím - super záběry. oproti těm gyroskopickým nesmyslům tady člověk opravdu vidí, jak ti blázni v zatáčkách "leží"

opic26 (457) napsal 28.05.2013 v 10:35

Biker xx: moc pěkné. Zvláštní jak je ze všech 1199 ON BOARD videí viditelná přemíra agility při zatížení pod plynem. Tlumiče řízení nevidím. Proti Troy's toy 998 tohle šeptá, škoda .

Biker_xx (2319) napsal 28.05.2013 v 00:23+2

Canepa je řezník, jeho jízdní styl je hodně podobnej Giuglianimu, já tohle prasení s motorkou žeru:
//www.onboard-video.com/cz/Video/view/niccolo-canepa-ducati-1199-panigale-imola/782/search onboard z imoly
//www.onboard-video.com/cz/Video/view/niccolo-canepa-ducati-1199-panigale-jerez/775/search onboard z Jerezu

opic26 (457) napsal 27.05.2013 v 23:17+2

IGOR3: máš recht stejně jak je jasné, že 4 roztočené hrníčky na 5x uložené klice při stejném objemu vždycky ty kýble v bloku V2 "smažou", nemluvě o kilech tam, kde mají být. Nevím jestli má dnes V2 ještě vůbec nějakou výhodu koncepce (trakci čtyřválců řeší elektronika, krouťák má Panigale nalepenej o 1500 ot.níž než špici výkonu v místě, kde pomalu 888 bila na poplach , a je jí myslím na 2 věci). Ale zaplať pánbůh za ně. Mně už stačí ty monopoly v Moto2 a 3.Škoda že se nám vytratily 3-válce.

ludanek (66) napsal 27.05.2013 v 23:06-2

igor3
MS superbiků nemá být o kompromisu, ale o porovnání koncepcí!!

AdosR (254) napsal 27.05.2013 v 23:02

Já si osobně myslím že Ducati ta restrikce výkonu v sání ubírá tak cca 10-12 koní. A to je hodně znát

IGOR3 (63) napsal 27.05.2013 v 22:50+5

Kočkopes to bude vždy, díky rozdílnému objemu a koncepci motoru. Jde o to najít vyvážený kompromis a to není lehké. Když byli 4válce 750 tak Ducati začínala na 888 a skončila na 999. Argumentovali tim, že technicky namají kam jít. Za Fogyho a Fallapy to již byl Ducati pohár. Tak se to řešilo za pochodu restrikcí sání. Ideální by bylo srovnat objem a počet válců. Osobně si ale SBK nedovedu představit bez dvouválcové ducny, jako ostatně asi většina fandů.

ludanek (66) napsal 27.05.2013 v 22:22+1

opic26
konečně názor

ludanek (66) napsal 27.05.2013 v 22:18-1+2

JollyJoker:
Jakou chce Ducati výhodu??? Ducati chce jen závodit s tím, co skutečně vyrábí!!!

ludanek (66) napsal 27.05.2013 v 22:14+2

bobus
Konec by byl tam, kde by to ještě fungovalo jako sportovní motorka a kterou by si lidi mohli koupit v krámu.. A tak je to v pořádku ne??

opic26 (457) napsal 27.05.2013 v 22:14-2+5

Chtěl bych slyšet Canepův názor na rozdíly mezi oběma biky. Jestli Superbike se zavřenou hubou jede jako STK jen na echt závěsech, tak to ať kluci klidně sedjá na pérdeli a počkají, až nám tu SBK zruší úplně. Chtěl bych se také dožít toho kdy lidé pochopí, že V2 1200 má z techn.hlediska vůči 4-válcovým motorům své opodstatnění. Jediný co je tu kočkopes jsou ty vyj... pravidla upravující pouze V2, a to směrem dolů za určitých podmínek např.počet vyhraných závodů v pěti rundách po sobě, počet podij.umístění v urč.počtu závodů, atd. Měl jsem tu možnost se pobavit a přeju to i vám. Nevím na jaký výkon odstranění restrikce V2 pustí, ale je na čase to udělat. Že se Ducati drží koncepce je pouze dobře.

JollyJoker (1004) napsal 27.05.2013 v 21:53-2+2

Ducati se snaží pořád držet svého konceptu a když se jí nedaří, tak chce výhody. To nejsou jasná pravidla, toto je kočkopes.

bobus (255) napsal 27.05.2013 v 21:17-3+2

ludanek: Kdyby to bylo podle tebe, tak by se jistě objevily 4 válce 1200 ccm a potom Ducati 1600 ccm atak dále, kde by byl konec

ludanek (66) napsal 27.05.2013 v 21:10+2

Jak už jsem jednou psal. Je to stejný, jako kdyby se všichni sprinteři světa dohodli, že Usian Bolt bude závodit s roubíkem a dýchat může jenom nosem, protože jinak to namá žádnou cenu...

ludanek (66) napsal 27.05.2013 v 21:07-1+5

Když se řekne A, musí se říct i B !!! Vyndejte ji ucpávky, nechte jí nadechnout tak, jak jí pánbůh strvořil a bude po problému!! Že nemá problém s rychlostí bylo krásně vidět v Monze ve stockách kde tohle debililní pravidlo o restriktorech neplatí!! Stačí si pustit YouTube! A že má větší objem?! No a co?? Ducati chce závodit jen s tím, co skutečně vyrábí, žádnej podvod! Na stejný motorky jsou MotoGP! WSBK má závodit s tím co kdo má kdo v krámu a porovnat která koncepce je lepší! Mín válců a větší objem, nebo naopak! Takhle je to kočkopes!

IGOR3 (63) napsal 27.05.2013 v 20:56+1

Pokud to ducna nevyladí, tak to vypadá že se bude hejbat s restriktory a váhou. Jako za Flamminiho.

martasjRSV (508) napsal 27.05.2013 v 20:21-1+2

Canepa se mi při závodech moc líbil. Bylo na něm vidět, že do toho dává fakt všechno ... zato oba tovární piloti na mě působí dojmem, že už ty závody odjedou jen tak z povinosti.

PityGPX (949) napsal 27.05.2013 v 20:07-5+2

Je potřeba být fit, pak se může začít dal bojovat.
Na druhou stranu je potřeba si říct že v první jízdě skončli ty tři ducati za sebou takže ono i to 8. místo v druhé jízdě N. Canepy je výsledek, který stejně neuspokojí fandy Ducati

Holt vývoj 4V Baw, Kaw, Aprilií je někde jinde no.

Checa sliboval včera že v Portimau bude ok!




TOPlist