Bimota je zpátky v mistrovství světa superbiků

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dejf. (1341) napsal 19.01.2014 v 21:34

nekolikanasobne pouziti "exredaktor" ve spojitosti s Bossem me bavilo

JEFFzx13 (489) napsal 19.01.2014 v 17:28

..ano,petronas..

JEFFzx13 (489) napsal 19.01.2014 v 17:28

dutch:Fogyho modenas mel splnit homologaci 200 kusu,pokud si dobre pamatuju..

JEFFzx13 (489) napsal 19.01.2014 v 17:19

Pacient:dobre jak chces,je to dusledek espezetkovy neschopnosti,spokojenej??a ne snad?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 17.01.2014 v 17:45+1

Takže homologace"dělá" FIM, nevím co"všechno" dělá Dorna,
co IRTA a nedivil bych se, kdyby "do okruhů dělaly" ještě
další instituce a výsledky připomínaly byrokracii českou,
kde každerj druhej je prezident, viceprezident, generální
ředitel, atd, atd, atd

mamba54 (1340) napsal 17.01.2014 v 08:48+1

Myslím si, že nejprve musí Bimota získat pro svůj motocykl BB3 homologaci od FIM.

DTSenior35 (308) napsal 16.01.2014 v 17:32

Dovolím si jen aktuální poznámku pro úplnost: Bimota podle šéfa týmu Alstare zcela určitě nepojede v Austrálii, tým pracuje z plných sil na tom, aby mohl startovat při druhém nebo třetím podniku MS, tedy v Aragonu nebo Assenu

mamba54 (1340) napsal 16.01.2014 v 12:27+2

Já bych si tipnul u Gréče /SK Energy Ducati/ na Káju Peška.

Paťan (361) napsal 16.01.2014 v 07:37

Bude to urcite zajimava sezona...

Bosso17 (105) napsal 15.01.2014 v 20:45+1

Oggu, oggu: Dvě nepřesnosti se Ti vloudily do Tvého zamyšlení: Nejedná se o tým SMS Racing, tam je jezdec jasný (Fraser Rogers z Velké Británie), nýbrž o slovenský tým SK Energy Ducati v MS-STK 1000 Cup. Zde by měl jet celkem určitě ten závodník se slavným příjmením...A možná zde pojede ještě druhý Čech. A druhá nepřesnost, týkající se mé maličkosti: Nepil jsem žádné bahno nebo škopek (na rozdíl od Tebe), Ty jsi jich vypil i za mně docela dost - vzhledem k Tvé váze ale žádný problém, nýbrž přiměřené množství. A já pil pouze minerálku a turka (vše tedy několikrát opakovaně), byl jsem tam autem a v tom případě zásadně nepiji! A když jsem přijížděl, tak mě potkali Pity a Desmo, kteří mně to mohou dosvědčit a s těmi dvěma a s Jardou jsem také přišel a s Jardou a se dvěma fanynkami také odjel do štatlu

Marex (2570) napsal 15.01.2014 v 16:03

Oggi. Já Te znám taky osobně. Ale nebyl jsem tam. Kolidoval mi termín odjezdu na dovcu.

Marex (2570) napsal 15.01.2014 v 16:01

Kubát. Tohle mi nepřijde jako něco, co proti předchozím sezónám působí nějak pozitivně. Takto to mely všechny týmy do teto sezony. Takže pokud jel někdo vloni wsbk se Stockem, tak to pro nej není zadna změna,ani sleva.
Já opravdu nevidím nic pozitivního na kategorii Evo, když ji nejedou všichni.

PRESLY (340) napsal 15.01.2014 v 11:54

..., že by za SMS racing jel Pešek ?! Kde je mu konec...

Nuvolari (2329) napsal 15.01.2014 v 10:53+1

Ogg: pane komisař, dezinformujete lidi! Na Kaťáku se nečepuje žádné brněnské škopek, ale Dalešice!!!

Kubát (1404) napsal 15.01.2014 v 10:45

marex: myslím, že můžou mít větší počet motorů, jinak ten stroj nákladově o moc levnější než klasický superbike asi není

Marex (2570) napsal 15.01.2014 v 09:25

Rad bych se zeptal. Jak je zvyhodnena kategorie Evo, ze je tak výhodné ji jet? Dostanou víc peněz? Dostanou slevu na gumy? Neznám důvod, proc by kdokoliv nemohl jet třeba se Stockem! ? Vcem to tkví?

gresini (4459) napsal 14.01.2014 v 21:42

Chtěl jsem se tam jet za tím Kájou podívat,ale z rodinných důvodů z toho sešlo-škoda- možná příště.

Ogg (387) napsal 14.01.2014 v 21:06-1+1

Tak pan Ex-Redaktor to tady načal a má pravdu. Ano, v sobotu jsem se zúčastnil setkání s Abajaou v Brně, kde byli přítomni i vedení z Hradu. A pan Ex-redaktor je opravdu asi jediný, kdo mě totiž zná osobně. Já jsem totiž za ním přišel a řekl jsem mu, že jsem ten slavný 100% traťový komisař !

Můžu potvrdit, že s panem ex-redaktorem se dobře kecá u brněnského škopku. A opravdu jsem potkal i další tváře. Už konečně vím, jak vypadá zdejší Desmo69, protože, když byla tombola a Desmo vyhrál dvě ceny, volali si ho kluci k sobě jako Desmo na základě nicku ze zdejší stránky. Další koho jsem potkal je Brzda123. Toho jsem poznal z vlákna Masarykův okruh a okolí, které založil Josef58! Ten tam chyběl, a to jsem si myslel, že řizečkům neodolá!

Brněnský suzukista, tedy Ivan Dvoutakťák na akci nebyl, nebo aspoň o tom nevím, vy jo, pane Ex-Redaktore?

Další, koho jsem viděl ze zdejší diskuze byl dnes již neaktivní Pity, který byl zahlédnut, jak si pěkně povídá s Abajou a nebo i s Ex-rdaktorem Bossem17, jak řeší nějaké plány na letošní Grand Prix!

Je možné, že byl přitomen na Abaja fans i někdo další, o kterém nevíme, ale ta špička která Abajovi fandí a píše zde do diskuzí, tam byla a to potěšilo mě, i celé vedení okruhu, tedy paní ředitelku Ulmanovou a pana Abrahama, i samotného Dědu Abaje, který seděl vedle ex redaktora!

Večírek byl hodně zajímavý, dozvěděli jsme se něco o tom, jak to chodilo s italama ve spolupráci s Ducati resp. s Aprilií. To spolupráce se šikmookýma, to bude úplně jiné kafe, pard. Effenbert!

Howgh

Malá hádanka pro zdejší tipaře: Kdo pojede za SMS racing ? Objeví se tam jedno slavné české příjmení z dob Grand Prix.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.01.2014 v 21:05+1

Jinak ale potvrzuji, že Bimota vždycky vyráběla jen (skvělé!)
šasi, do kterých montovala motory řady značek.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.01.2014 v 21:03+2

A ještě bych se rád zeptal, kdo teď "ty bany" dává, když
náš oblíbenec Bosso/Bosso17 sem píše už jen jako jeden
z nás ...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.01.2014 v 21:02+1

Pokud "náš" AKRO dostal zákaz psát ty jeho negativismy
na základě "požadavku" několika z nás, tak potom tedy
Komu by to nepřipomělo petice pracujících, aby rozvraceči
poúnorového(1948)lidovědemokratického zřízení dostali trest
smrti

DutchTT (846) napsal 14.01.2014 v 18:44

to Ibedrich...dík za upozrnění, nějak jsem si to popletl, takže správně Fogy a Petronas..

gresini (4459) napsal 14.01.2014 v 12:42-6+4

Pokud Akro dostal ban,tak je to špatně,každý má právo alespoň v rámci nějakých pravidel říct co si myslí a on nic sprostého nepsal!! Palec dolů!! Zdar chlape.

pedro37 (70) napsal 14.01.2014 v 12:18-3+2

Krok směrem k EVO bajkům zdá se správným Ale kde je konec zdejším Ezpeletobijcům?

lbedrich (15) napsal 14.01.2014 v 11:48+2

Ad DutchTT v 08:08 - Fogartyho stáj jezdila motocykly Petronas - motocykly Modenas jezdila Robertsova stáj v GP. A mimochodem - byly to valice zajímavé stroje - technicky i vzhledem. Jen ten úspěch se nedostavil
Hezký den

jan26 (3624) napsal 14.01.2014 v 10:23-1+4

Ke clanku Bimota ve WSBK muzu dat palec .
Tema Akro neverim tomu,ze je on takova skodna na strankach motorkari,ze potreba se ho zbavit.
Nikdy jsem se tu nepoustel do vetsich akci i kdyz je tu spousta prispevku se kteryma nesouhlasim,tak to prece neni duvod abych,zde nekoho urazel.
Podle meho je to umele vyvolany ban,ktery vyradil Akra mimo tyto stranky.
SKODA

Bosso17 (105) napsal 14.01.2014 v 10:13-3+3

Ačkoliv hodně překvapivá novinka o závodění Badoviniho a Iddona byla uveřejněna v oficiální tiskové zprávě Alstare Racing, tak je nutno zohlednit otázku homologace a ta není ještě určitě vyřešena. Bimota by během dvou let měla přivést na trh celkem 2000 kusů motocyklů, aby mohla závodit v MS-Superbike. Schéma je jasné: 125 motocyklů je nutno mít už nyní na skladě, 500 kusů do 30. června 2014, 1000 kusů do 31. prosince 2014 a 2000 kusů do 31. prosince 2015. Interní smlouva mezi BMW a Bimotou ovšem určuje, že během jednoho roku smí Bimota vyprodukovat pouze 150 kusů motocyklů Bimota BB3 vybavených motorem BMW S1000RR. Proto se už včera Dorna ozvala s tím, že tuto TZ Alstare Racing je nutno brát s rezervou minimálně do té doby, než se k počtu nových motocyklů a tedy ke změně pravidel homologace vyjádří oficiálně FIM.

Bosso17 (105) napsal 14.01.2014 v 10:10-2+1

To ST21: A komu jinému? Podařilo se mu zavést paragraf o snížení nákladů, třeba o max. počtu motorů

PacienT.cz (687) napsal 14.01.2014 v 09:36+3

No AKRO nám tady žádný příspěvěk nenapíše, protože jak mě napsal, tak na žádost "několika uživatelů", dostal ban. Dokonce si myslel, že jsem o to také žádal, ale ujistil jsem ho, že nikoliv, protože jsem kdykoliv připraven s jeho názory(provokacemi) prostřednictvím argumentů "bojovat", což se mě ostatně zdá v rámci té demokracie sice poněkud složitější, ale přeci jen vhodnější, než ban.
@Nuvolari: To je pravda, ovšem něco se s tím dělat muselo a bude to jistě chtít nějaký čas, než si to sedne. Směr je ale nepochybně správný.

Nuvolari (2329) napsal 14.01.2014 v 08:22-1+3

Hoši, nechci tady dělat Akrovi advokáta, ale nepřijde Vám to nadšení nad úasnými kroky velkého Carmela poněkud přehnané? Rád bych se pletl, ale ono to vypadá tak, že o bednu budou bojovat čtyři motorky a rošt je rozdělený na dvě třídy. To neslibuje pro rok 2014 dobrou podívanou. A v SSP zatím dvacet motorek...
Může to být dobré v roce 2015, ale to mohlo být i kdyby byl ohlášen povinný nový reglement od r. 2015 a ne tyhle přechodné nesmysly. A to by ještě mohla začít diskuze o tom, jestli EVO reglement je nastavený rozumně atd. Takže bych byl s hodnocením Dorny zatím opatrný, uvidíme za dva roky, jestli to jde dobrým směrem nebo ne.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist