VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SoulTrain21 (753) napsal 03.09.2011 v 22:06

Kdo ji měl jako první na normální ježdění?

Foxx5 (633) napsal 03.09.2011 v 20:09

italšrot (83.208.185.xxx) napsal 03.09.11 v 18:48:

Jéžíš, napsal jsem to jen s ohledem na obsah a počet válců, ses toho chyt jak výkal košile. Moc dobře vím kolik desmosedici stála v krámu, kdo ji měl jako první na normální ježdění, od kdy do kdy se vyráběla a jakej měla výkon a blablabla...ale dík že jsi mě to vysvětlil

italšrot (164) napsal 03.09.2011 v 18:48

Desmosedici stoji v krámu 1.6 miliónu !!! Komu bys se prosím tě vyplatilo jí koupit a upravit reglementu, když rejže stojí do 300tis. Jestli si myslíš, že koupíš Desmosedici sundáš světlo a blinkry a budeš jezdit v SBK bednu tak sni dál.

Marex (2570) napsal 03.09.2011 v 18:08

Příští rok se to s karbonovým rámem možná otočí.

Foxx5 (633) napsal 03.09.2011 v 05:31

Mě by se taky líbilo, kdyby Duca nasadila desmosedici, bylo by po debatách

yamaha30 (0) napsal 02.09.2011 v 12:23

NA RYCHLOSTI 12 KM/HOD! Možná, ale ten krouťák nemají čtyřválce kde vyrovnat!

Arth (0) napsal 02.09.2011 v 12:17

U Hondy je k nepochopení více věcí. Například, že se z nádherné a ultimátní VFR (RC30/45) stal vydechlý cesťák... Asi je pojem "jedinečnost" u vedení Hondy v posledních letech sprostým slovem...

italšrot (164) napsal 02.09.2011 v 11:53

Nikdy jsem nepochopil, že Honda svou vítěznou VTR SP dala k ledu. Když pak šly Ř4 z 750ccm na 1000ccm muselo to být pro dvouválcové litry finančně náročné stíhat Ř4, ale když do zvládla "malá" Ducati -Hondu by to jistě nepoložilo. CBR1000RR taky získala pár titulů, ale asi největší problém je nulová podpora továrny. Ta je fuč, vyjma Kawasaki (která né a né postoupit mezi špičku) BMW (kde dělají chybu?) až po Aprilii, která -jak tady už někdo vzpomenul- asi skřípe zubama, že tu "starou netovární" Ducati nemuže převálcovat.
Je to s tím objemem sporné. Zastánce Ř4 namítne ať si Ducati postaví taky Ř4, ale zastánce V2 namítne ať si postaví rejže V2. "Máte výhodu 200ccm!"... křičí jedni, "ale vy zase máte o dva válce navíc a vyšší výkon!"... oponují druzí. "No jo, ale vy zase vyšší točivý moment!" hadají se dokola. Není jednoduché.

pasolini (260) napsal 02.09.2011 v 11:29

Jasně, Honda může oprášit VTR a posadit na to Colina
Stejně je ten Blade už zastaralá kraksna.

Arth (0) napsal 02.09.2011 v 11:23

Pravidla jsou pro všechny stejná, nikdo nenutí nikoho závodit na čtyřválci a naopak.

Evo (411) napsal 02.09.2011 v 11:05

Nechtel jsem vyvolavat zadne spory a dvouvaly se mi libi moc. Jen si myslim,ze nastolit spravedlive meritko,aby mohli spolu zavodit,je nemozne.

Orgovany (794) napsal 02.09.2011 v 11:00

Jakápak výhoda ? No když je to tak výrazná výhoda, proč neni vidět tak výrazně u Smrže, Guitoliho a Bergera ? Mezi nimi a Carlosem je propastný rozdíl, přesto s objemem a počtem válců jsou na tom stejně. Ha.
Neni to spíš tim, že Carlos+Ducati = trefa do černého aneb že mu Ducárna sedla jako hrnec na prdel ?

martin1 (658) napsal 02.09.2011 v 10:58

v Aprili musí být na mrvici, že jim to rok starej bike dává a jejich projekt ala MGP/včetně šílených peněz/ dostává latu...
za mně, jedeme Carlos !!!

pasolini (260) napsal 02.09.2011 v 10:52

Souhlas s BBaronem. Dvouvály měly tuto "výhodu" od počátku existence WSBK. To není přece pro nikoho žádná novinka.
A pak, proč se kritici porovnávají jen na Altheu. Nejsou jediní, kdo jede Ducati.
Apropos, o to víc je Troy borec, když to dal rejžákům i na stejným objemu

Rado_ (555) napsal 02.09.2011 v 10:44

jasně, pravidla jsou daná, to však neznamená, že jsou dobrá...

4star (219) napsal 02.09.2011 v 10:39

"My můžeme nabídnout sílu našeho týmu, skvělého jezdce a motocykl, který ale nemá zase takové zrychlení. Na každém okruhu ztrácíme v maximální rychlosti minimálně 12 km/h".

Tak zrychleni nebo maximalni rychlost?

BBaron (74) napsal 02.09.2011 v 10:39

opačně, nic ze čtyřválcové produkce se nevyrovná dvouválu na výjezdu, napsal jsem to trochu nesrozumitelně

BBaron (74) napsal 02.09.2011 v 10:37

Jako od začátku, co čtu tydle spory, tak mi není jasné, proč pořád všichni mluví o špatné akceleraci. Kdo někdy jel na litrovým nebo dokonce větším dvouválu, musí vědět, že ten kopanec, co nastává ,při otočení plynem se nevyrovná ničemu ze čtyřválcové produkce. Jasně, pokud má rovinak několi set metrů, potom Ducati doplácí na menší výkonou špičku, ale to je vše. Jinak se ale nestavím k těm, co by Altheu chtěli nějak kritizovat nebo shazovat přesto, že samozřejmě držím pěsti Maxovi. Pravidla jsou pravidla a je to tak od roku 2008 a teď si na to někdo začne stěžovat, když jim to jede. Stejné, jako vloni si všichni mohli vykroutit krky z Aprilie. Carlos má formu a k tomu skvělou mašinu s nejlepším týmem, to je celé.

PityGPX (949) napsal 02.09.2011 v 10:31

Rado: už se na to vykašli, si jak jeden nejmenovaný kolovrátek

Rado_ (555) napsal 02.09.2011 v 10:22

Ano... vyšší krouťák, mnohem lepší výjezdy ze zatáček, díky užší stavbě neporovnatelně lepší obratnost... to vše jsou vaše nevýhody...

Evo (411) napsal 02.09.2011 v 10:21

Chapu,proc tomu tak ve Wsbk je, ale samotny fakt,ze zavodi proti sobe motocykly ruznych objemu se mi zda dost diskutabilni.




TOPlist