Bautista zajel nejrychleji také druhý den testu v Austrálii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KARING (245) napsal 22.02.2019 v 00:56

Takže nějaká firma si vyrobí potřebný počet motorek, aby dostala homologaci a mohla jezdit SBK roztočí je na 17 000 ot/min a nastoupí do SBK s tříprocentním nárůstem 17 500 otáček? To je fakt hodně férové proti ostatním!

Jirikh75 (947) napsal 21.02.2019 v 09:53

Já vám nevím kluci. Na jednu stranu nadáváme, že SBK jsou nuda a na druhou stranu...
Jasně - nejlepší by bylo pravidla zrušit a dát jen pár základních ve smyslu " motocykly ve wsbk mohou točit o 3% více otáček, než sériovky" a tak podobně. Ale co když potom pro změnu ujede Bautista s Davisem a my budeme zase nadávat. Vemte si, kolikrát se změnily pravidla v MotoGP, ale nakonec se většina z nás shodne, že je super vidět bojovat o vítězství 4 značky. Ono to není tak úplně jednoduché a hlavně - nic není jen černé nebo jen bílé

KARING (245) napsal 21.02.2019 v 00:43

Prostě a jasně, Dorna je stádo neférových idiotů!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 20.02.2019 v 21:00+1

Pro "zkrácení chvíle" než to na PI začne - trocha Classic závodění tamtéž ...
**********************************************************************************************

The hour-long Part One episode can be viewed here: //speedweek.com.au/speedweek-ep-1239-february...

The hour-long Part Two episode can be viewed here: //speedweek.com.au/speedweek-ep-1239-february...

martin_ducati (1) napsal 20.02.2019 v 19:44

https://gallery.mailchimp.com/828d05dc5f4c88573aeb98365/files/55d9c1d1-de0a-4d47-88c7-71724c641a3c/Rev_limits_for_2019_Superbike_models.pdf

blackblues (1507) napsal 20.02.2019 v 19:07

Romanko :diky za vysvetleni
To lecos vysvetluje muj nazor ,ze je to hovadina to nezmenilo ba naopak

kawafil (1096) napsal 20.02.2019 v 18:53

Hm kawasaki v sérii točí +- 13000, podle toho vzorce by musela chodit 14200, tak je něco špatně a ostatní Japonci krom yamahy 13500 jsou na tom podobně

Romanko (1206) napsal 20.02.2019 v 18:15

A kdo umíte německy, přečtěte si tento článek. Kdo ne, zkuste to přes překladač. Je fakt dobrý.
//www.speedweek.com/sbk/news/134089/Die-Superbike-WM-begraben-Dorna-ist-auf-gutem-Weg.html

Romanko (1206) napsal 20.02.2019 v 18:14+2

Se tu mnozí diví, že dukna může točit o tolik víc. Na tom není nic divného. V základu může motor SBK točit max o 3% více než série a tak u dukny udělali sériový motor z motoru pro MotoGP. Fertig. Ta další omezení úspěšnosti jsou až následná. Po třech závodních víkendech přijde na řadu srovnání úspěch/neúspěch a odebrání či přidání o 250 ot/min. Je to relativně složitý algoritmus založený na:
1) časy na kolo v porovnání se všemi účastníky
2) max speed
3) počet jezdců výrobce
4) očekávaný vákon jezdce: a) na trati, b) srovnání s předcházejícími závody
5) výsledky závodů
6) počet kol ve vedení
7) celkový čas v závodě
8) změny v povolených max otáčkách
9) náchylnost k výsledkům, které odrážejí současný výkon
10) Povolené užívání koncesních dílů
A je to jasné, ne?
A kdyby někdo zapomněl, zde je tabulka otáček pro první tři víkendy:
Ducati 16.350/min
MV Agusta 14.950/min
BMW 14.900/min
Suzuki 14.900/min
Aprilia 14.700/min
Yamaha 14.700/min
Kawasaki 14.600/min
Honda 14.550/min
A jen pro dokreslení schopností Dorny, zveřejnili ji 190 minut před začátkem ofic testů...

blackblues (1507) napsal 20.02.2019 v 14:32

Jinak Chaz naznacoval,ze adaptace na V4 zatim nic moc navic mel nedavno nejake zdravotni problemy atp.+zhorsene vetrne podminky na okruhu.
To neni moc meritko

blackblues (1507) napsal 20.02.2019 v 14:00+1

Martin_ducati:pokud ma byt omezeni nemuzu si pomoci melo by byt pro vsechny stejne a vyrobce se ma narizenim ridit a prizbusobit ,kdy brat ohled a udelat kompromis.Neni proste ready ,aby tam byl az takovy rozdil.
Pokud by omezeni max.povolenych otacek prichazelo na max.vykon motoru podle daneho vyrobce moc nedava smysl vubec skrceni,ktere by prichazelo na max.vykonu motoru,tudiz by to defacto nemelo ridici efekt pro zpomaleni(tzv z atraktivnit zavody)
A k otackam Ducati :soudim ,ze v Ducati maji spesl materialy navic Italove vysokootackove motory umi viz F1 apod. ,muze tam probihat i ticha vymena informaci a jisteho know how,motor jim to vydrzi dle meho soudu ,spise bych se bal italske elektroniky

SLEEPER (1002) napsal 20.02.2019 v 12:31

kawafil> Ono se neda rict, ze V4 je ucinejsi jak R4. Kazdy motor ma svoje, ale uznavam, ze Veckovy se do motocyklu hodi lepe pro citelnejsi grip na zadnim kole.

Kazdopadne nepamatuju dobu, pokud vubec takova byla, kdy v ducati nemeli nejake zvyhodneni v tech. pravidlech.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 20.02.2019 v 11:17

Tak ať, Martine, Dorna (nebo kdo techniku WSBK reguluje) jde do nějakýho
R+D ústavu , protože promotéra MS si, aspoň já, teda představuju jinak !

martin_ducati (1) napsal 20.02.2019 v 09:56

Podle mne jsou omezeny otáčky u každého výrobce jinak podle toho v jakých otáčkách dosáhne max.výkonu.Pokud omezení otáček sjednotí bude i omezen vývoj motorů.Vyšši otáčky nemusí být vždy výhoda může se snížit životnost motoru a spolehlivost.Ale to se uvidi až v závodech.Pokud by to byla taková výhoda pak by musel dominovat i Chaz a ten se zatím spíš trápí.

dejf. (1341) napsal 20.02.2019 v 08:06

V cili budou este ducati na dvakrat vracet casomiru, jak rusaci pri finale basketballu s amikama. To by bylo, aby nebylo!

kawafil (1096) napsal 20.02.2019 v 07:45+1

Sbk byl vždy pro ducati, když to jeli s V2 ok 200ccm se dalo pochopit, ale teď je vše 4v jenže V4 je účinnější motor než R4 a ještě k dobru skoro 2t ot to by bylo aby ten titul někdy nedali,

IvanDvoutakťák (5065) napsal 20.02.2019 v 06:15

Nejen ty otáčky jsou "podezřelý", Johnny , taky počet jezdců ,
prostě komplet "vývoj" ve WSBK, nebo lépe řečeno komplet řízení tohoto MS
Dornou , který ale netrvá jediný rok ! I já , laik , jsem se bláhově domníval ,
že když jsou všechny stroje WSBK čtyřválce , tak skončí všechny dosavadní
hokus-pokusy o vyrovnání V2 s řadovými čtyřkami , ale toto Ducati na renomé
spíš ubere , bude-li "z nějakých důvodů" administrativně podporována ...

blackblues (1507) napsal 20.02.2019 v 01:17+1

14600 vs 16350 to uz bude hodne znat na danem typu okruhu.
To uplne zabijej smysl vyvoje a fair play,platilo od nepameti ,ze vzdy mel nekdo proste lepsi techniku a tak je to spravne a tak to ma platit v motosportu neda se to takto na zaklade neceho umele ridit -omezovat konkretne ne timto nerovnym zpusobem.
Ostuda!!! ,ze jim neni hanba.
Dalsim fiaskem je ta rosada best jezdcu ze soboty stavet to od zadu,opatreni hodne tupejch demokomousu.
Totalne a ucelove nicej wsbk zavodeni,ti lide tam nemaji co delat

Johnny83 (228) napsal 20.02.2019 v 00:10+2

Ty otáčky jsou divný, měl jsem za to, že loni kvůli tomu zařízli Kawu, a teď najednou takovej rozdíl... Čert aby se v tom vyznal, konečně se srovnal počet a objem válců a teď se bude pro změnu špekulovat s otáčkama

KARING (245) napsal 19.02.2019 v 23:51+1

Takže Ducati mohou točit o 1500 otáček víc než ostatní! Ať jde Dorna s těmi svými pravidly do prdele! Je to hnus a svinstvo! Dost se divím, že se jim ostatní firmy na ty závody SBK nevykašlou!

blackblues (1507) napsal 19.02.2019 v 23:12

Panigale pres 16k jo ...pfuj ,jdu blejt
To je pekne rovny pravidlo,se nedivim ,ze jich tam jezdi tak malo ne kazdej ma na tohle zaludek.

Lech (57) napsal 19.02.2019 v 23:01

No myslel jsem si to že Ducati to nemá omezeno. Jinak jsem si nedovedl vysvětlit že je Bautista na špici.
No v závodech mu ale asi ten motor nevydrží do konců závodů. Teda občas. Tipuju tak 3x že odstoupí pro poruchu v sezoně. A Kawasaki s Reem si pojede tou svojí "cestovní" rychlostí pro další titul.

Vaan (39) napsal 19.02.2019 v 20:48+3

Předevčírem byly zveřejněny otáčky

Max otáčky:

BMW - 14900
Kawa - 14600
Panigale V4 - 16350

https://gallery.mailchimp.com/828d05dc5f4c88573aeb98365/files/55d9c1d1-de0a-4d47-88c7-71724c641a3c/Rev_limits_for_2019_Superbike_models.pdf

Johnny83 (228) napsal 19.02.2019 v 19:46+1

Kéž by to měl letos Johny o něco těžší a pro diváka to bylo konečně trochu napínavý... Alváro dá titul, vrátí se do motoGP místo Doviho nebo Petruxe, dá titul i tam, v Johnym to začne hlodat, že wsbk je evidentně druhá liga, a bude chtít taky do motoGP a... Né tvl, to už by byl moc divokej scénář ale Autista začal moc dobře, fakt mu to letos přeju, ani jako patriotovi mi nepřišlo moc fér, že rider jeho kvalit byl odejit a Abája zůstal, i když už dávno nejsem naivní a vim, že pouhý talent a rychlost už dneska prostě nestačí...

KARING (245) napsal 19.02.2019 v 19:41+1

DOCELA ZAJÍMAVÉ! TEĎ TO JEŠTĚ POTVRDIT V ZÁVODECH!

Majki (672) napsal 19.02.2019 v 19:27

Lech: tak to by mě taky sakra zajímalo. Ducati jede až na 17, Kawa má "rychlejší" ovládání ventilů a Bawor taky nebude žáden louda. Přeji si aby se letos na to dementní pravidlo vys...ali.

Lech (57) napsal 19.02.2019 v 18:36

Nevíte někdo jak je to letos s těma otáčkama motorů?

s.a.v.a.g.e. (14) napsal 19.02.2019 v 18:03

Hrozně bych si přál, aby to bylo vyrovnané a bojovali mezi sebou až do konce, ale mám pocit, že to zase Jonathan s přehledem vyhraje:(

Brukev (850) napsal 19.02.2019 v 16:53

No, zajímavě nám to začíná... o vikendu budeme chytřejší

peytl (216) napsal 19.02.2019 v 16:01+1

A prosim pěkně, to je to nemehlo Alvaro, který byl odejit, protože v GP museli zůstat jen ti nejlepší...jako náš váš Kadel?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist