B&G Racing: Nejlepší privátní tým letošního roku

S jasným cílem, být nejlepším privátním týmem superbiků v roce 2010, jde do sezóny stáj B&G Racing s českým jezdcem Jakubem Smržem.

V tomto týdnu se s představením superbikových týmů doslova roztrhl pytel - jistě, neboť do zahájení MS seriálu WSBK chybí už pouhé dva týdny. Jedním z těch, které měly své oficiální představení, byl i italský tým Pata B&G Racing s českým jezdcem Jakubem Smržem: "Je to skvělá možnost, že jsem od týmu Pata B&G Racing dostal šanci závodit. Oba týmoví manažéři mají dostatek zkušeností, aby se tým už od prvních závodů pohyboval na špici. Jsem přesvědčen, že budeme mít na každém okruhu šanci, jak překvapit protivníky", říká pro Motorsport-magazin český jezdec Jakub Smrž. 


Týmový manažer Marco Borciani se nejdříve poděkoval u hlavního sponzora firmy PATA (jejiž roční obrat je velmi solidní - 35 milionů Euro a která zaměstnává 200 pracujících a ti ročně zpracují 30 000 tun brambor a polovinu z nich na brambůrky) mimo jiné řekl: "S Mirco Guandalinim mám na společné palubě muže, ke kterému mám velký respekt. Dříve jsme bojovali jeden proti druhému, ale v těžkých časech, které momentálně jsou, to není vůbec žádný problém spojit své síly dohromady. Náš cíl je jasný, být v konečné tabulce nejlepším privátním týmem".


Druhý z manažérů, Mirko Guandalini (mimochodem sám bývalý fotbalista), pak jen Borcianiho doplnil, když se vyjádřil velmi pochvalně k Jakubovi Smržovi: "Jakub byl vždy v tréninku velmi rychlý a potřebuje tak jen malý krůček, aby dokázal svůj velký talent realizovat i v závodech. Myslíme si, že naše nová koncepce mu umožní tento krůček provést a navázat tak na dobré výsledky minulého roku". 

Tento cíl je jistě možno splnit, neboť oba dva největší konkurenti na pozici nejlepšího privátního jezdce, Carlos Checa (E) a Shane Byrne (GB) z Althea-Ducati nepatří mezi nejstabilnější jezdce superbikového šampionátu. Na straně druhé, pro Jakuba Smrže nebude jistě jednoduché zopakovat lońské umístění v Top 10, neboť na startu bude 14 továrních pilotů (Yamaha, Honda, Suzuki, Aprilia, Ducati, BMW a Kawasaki) a s výjimkou posledně jmenovaných (Vermeulen a Sykes), to nebude pro Jihočecha žádná "procházka růžovým sadem". 

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (8x):



TOPlist