Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AYOAMA I REA BUDOU DOBRI,ALE NA VRCHOL NEDOSAHNOU,TEN SI KONECNE LETOS VYJEDE LEON HASLAM ,HODNE BLIZKO BUDE I MARCO A MAXIK,SNAD SE BUDE DARIT LEPE I KUBOVI ,MOC MU TO PREJI !!!GO 91 GOOOOOOOOOOOO
Honda myslí na zadní kolečka a už se prostřednictvím WSBK už připravuje na CRT. Ve finále dědka občůrají
Zato s Yamahou to do budoucna nevidím růžově
No a Ducati aby oprášila Desmosedici
AKRO: nj...ale tak ze zač. sezony jsou bajky všechny stejné a i tak by měli všichni na zač. sezonu min. něco předvést. Bossové říkaj že v kataru maj všichni stejné motorky.
AKRO: hele, ale ti někteří novačci, o kt. se vědělo že maj budoucnost v GP tak ti na těch satelitech zajeli! Dovi šel do MGP se svým stavajícím týmem z 250 tech copron scot honda a jako satelit fungoval tak, že skončil 5. celkově! :) Ben šel do satelitu a vyjel v první sezoně podia! Takže takhle: i na satelitech se dá hned v první sezoně poznat, zda má jezdec budoucnost a je talentovaný a pokud ano, dostane šanci v továrně (oba jmenovaí - začali v satelitu, skončili v továrně). (i když dovi zase z továrny loni odešel ale tu šanci dostal, tj hlavní).
Pity:No k příkladu LCR:tam šlo o to,že oni chtěli mladého jezdce a né starého,proto odmítli Hoppera Pokud se nepletu tak to říkal Suppo.Tam to nemělo nic společného s tím,že je Hopper "superbiker".Ostatně oni nechtěli ani De Punieta a ten přece "superbiker" není.No ale jinak s tebou nesouhlasím i celkově.Ted po zavedení CRT si naopak myslím,že takovej Laverty budu zanedlouho v MGP žádaným zbožím
PityGPX - Vždyť se to tady už tolikrát probíralo! Jak mají jezdci SBK něco zajet, když jim nikdo nedá pořádnou motorku? Na satelitech nezajede nikdo! Dále je tady váhový problém, protože nikdo z nich nemá do 60 kilo, což je pro úspěch v MGP rozhodující!
Ja už moc nevěřím že superbikeři budou chodvíat do MGP jako v minulosti. Jediný Ben dokazal ve wsbk na první sezonu vyjet titul a teď už je továrním jezdcem v MGP.
Ostatní superbikeři vícemeně zklamali ať už se jedna o mistry světa či jiní. Hodgson, Toseland, Crutchlow. Každý manager už vidí že je lepší vzít mladou naději z moto2 než superbikera. Viz prohlášeni Lucia v LCR: Raději mladého Bradla než (superbikera) Hopkinse!
A tak to bude i nadále. Tech3 už potvrdil že si zamlouvá Bradlyho Smitha do svého tymu na rok 2013 do mgp. Takže nejspíš Cal odejde zpět do wsbk...(těžko budou dva britové v jednom tymu).
Myslím, že Rea bude muset nejdřív dokázat, že umí vyhrávat pravidelně závody v WSBK, pak může uvažovat o MotoGP. Proč by ale chodil někam, kde je zamtek nad zmatek, kde nemá šanci na tovární podporu, kterou mu teď Honda díky Ayoamovi dává? Jak je vidět, pokud se Honda rozhodne, tak peníze nejsou problém, a pak že je nejsou
No nemyslím si, že by Aoyama "nedosáhnul na řidítka". Vždyť 165 cm je na motocyklového závodníka vcelku normální výška. A Rea má 175, vskutku "podstatný" rozdíl. No nic, doufám, že letos Honda konečně pojede jak se sluší a patří.
Těžko říct, počkáme až na ty testy co budou týden před závodem. Honda říká před každou sezonou že spokojeni budou jen s titulem :) ale fakt, je, že jako továrna samotná do toho celkem dává. Jinak, v 08 byl ve wsbk Hirův brácha, tak by mu mohl dát nějaké rady co se týče wsbk.
V bílé to z profilu nevypadá zase tak špatně. Co se týče časů Hira, tak P.I. je tuším jeden z okruhů, kde velcí jezdci nemají potíže s POWEREM oproti prďolkům, takže v Reově kožichu je asi pořádná veška! Dost mne ale překvapilo, že 165 cm je na tenhle stroj málo.
AYOAMA I REA BUDOU DOBRI,ALE NA VRCHOL NEDOSAHNOU,TEN SI KONECNE LETOS VYJEDE LEON HASLAM ,HODNE BLIZKO BUDE I MARCO A MAXIK,SNAD SE BUDE DARIT LEPE I KUBOVI ,MOC MU TO PREJI !!!GO 91 GOOOOOOOOOOOO
Honda myslí na zadní kolečka a už se prostřednictvím WSBK už připravuje na CRT. Ve finále dědka občůrají
Zato s Yamahou to do budoucna nevidím růžově
No a Ducati aby oprášila Desmosedici
Reovi popř Hondě bych letos titul moc přál, novej fároš vypadá fakt "Motogpově"
PityGPX - To sice říkají, ale ta vyrovnanost v prvních závodech nějak chybí!
Badovini na kvalitnom stroji by dokazal konkuraovať v MGp
AKRO:
Přesně tak, není satelit, jako satelit, některý "satelity" mají více méně tovární paket...
AKRO: nj...ale tak ze zač. sezony jsou bajky všechny stejné a i tak by měli všichni na zač. sezonu min. něco předvést. Bossové říkaj že v kataru maj všichni stejné motorky.
PityGPX - Dobře víš, že ty jejich tzv. satelity měly tovární podporu! Na tovární motorce se potom předvádí talent velice lehce!
AKRO: hele, ale ti někteří novačci, o kt. se vědělo že maj budoucnost v GP tak ti na těch satelitech zajeli! Dovi šel do MGP se svým stavajícím týmem z 250 tech copron scot honda a jako satelit fungoval tak, že skončil 5. celkově! :) Ben šel do satelitu a vyjel v první sezoně podia! Takže takhle: i na satelitech se dá hned v první sezoně poznat, zda má jezdec budoucnost a je talentovaný a pokud ano, dostane šanci v továrně (oba jmenovaí - začali v satelitu, skončili v továrně). (i když dovi zase z továrny loni odešel ale tu šanci dostal, tj hlavní).
Maxiobr, ST: ok :)
PityGPX: Co takhle soudit Crutchlowa až po jeho druhé sezoně v MotoGP? Jasně, že loni neoslnil, ale až letos se bude lámat chleba...
Jinak řečeno,nechtěl to Lucio,ale chtělo to HRC..
Pity:No k příkladu LCR:tam šlo o to,že oni chtěli mladého jezdce a né starého,proto odmítli Hoppera Pokud se nepletu tak to říkal Suppo.Tam to nemělo nic společného s tím,že je Hopper "superbiker".Ostatně oni nechtěli ani De Punieta a ten přece "superbiker" není.No ale jinak s tebou nesouhlasím i celkově.Ted po zavedení CRT si naopak myslím,že takovej Laverty budu zanedlouho v MGP žádaným zbožím
PityGPX - Vždyť se to tady už tolikrát probíralo! Jak mají jezdci SBK něco zajet, když jim nikdo nedá pořádnou motorku? Na satelitech nezajede nikdo! Dále je tady váhový problém, protože nikdo z nich nemá do 60 kilo, což je pro úspěch v MGP rozhodující!
Ja už moc nevěřím že superbikeři budou chodvíat do MGP jako v minulosti. Jediný Ben dokazal ve wsbk na první sezonu vyjet titul a teď už je továrním jezdcem v MGP.
Ostatní superbikeři vícemeně zklamali ať už se jedna o mistry světa či jiní. Hodgson, Toseland, Crutchlow. Každý manager už vidí že je lepší vzít mladou naději z moto2 než superbikera. Viz prohlášeni Lucia v LCR: Raději mladého Bradla než (superbikera) Hopkinse!
A tak to bude i nadále. Tech3 už potvrdil že si zamlouvá Bradlyho Smitha do svého tymu na rok 2013 do mgp. Takže nejspíš Cal odejde zpět do wsbk...(těžko budou dva britové v jednom tymu).
Myslím, že Rea bude muset nejdřív dokázat, že umí vyhrávat pravidelně závody v WSBK, pak může uvažovat o MotoGP. Proč by ale chodil někam, kde je zamtek nad zmatek, kde nemá šanci na tovární podporu, kterou mu teď Honda díky Ayoamovi dává? Jak je vidět, pokud se Honda rozhodne, tak peníze nejsou problém, a pak že je nejsou
tak snad tady zase někdo nebude psat že motorky motogp jsou větší
myslím že se upsal a myslel Jonathana
Larry: Co?
pro Gina tohle je jen přestupní stanice
přeju mu úspěch a brzo nástup do MotoGP
No nemyslím si, že by Aoyama "nedosáhnul na řidítka". Vždyť 165 cm je na motocyklového závodníka vcelku normální výška. A Rea má 175, vskutku "podstatný" rozdíl. No nic, doufám, že letos Honda konečně pojede jak se sluší a patří.
Tak kyvka vypadá na první pohled fakt "sériově"
Těžko říct, počkáme až na ty testy co budou týden před závodem. Honda říká před každou sezonou že spokojeni budou jen s titulem :) ale fakt, je, že jako továrna samotná do toho celkem dává. Jinak, v 08 byl ve wsbk Hirův brácha, tak by mu mohl dát nějaké rady co se týče wsbk.
Tak nejvíc mě na tom článku asi překvapilo,že Aoyamovi už je 30 let.
o tom,že budou bojovat o výhry nepochynuju.Pro mě je ale největším kandidátem na titul Laverty...
a propos,kdy se jede prvni runda?
na to že"nedosahne na řiditka"a jel nekde rychlejc než"domaci"Rea,tak slušnej vykon
tokio?
Aby prej dosáhl na řidítka
..zase to pro uz dnes rychlyho reu bude prilezitost se nekde zrychlit a ucit se od malyho sikovnyho žluťáka..
V bílé to z profilu nevypadá zase tak špatně. Co se týče časů Hira, tak P.I. je tuším jeden z okruhů, kde velcí jezdci nemají potíže s POWEREM oproti prďolkům, takže v Reově kožichu je asi pořádná veška! Dost mne ale překvapilo, že 165 cm je na tenhle stroj málo.
zase jim titul vyfoukne nekdo jiny