VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paulo (2557) napsal 02.03.2011 v 11:08

A co jsem vyhrál??

Forty (10) napsal 25.02.2011 v 14:27

e: hm tak duch*cati taky

Forty (10) napsal 25.02.2011 v 14:27

e: c**** = duchcati. m.cz nějak cenzurujue

Forty (10) napsal 25.02.2011 v 14:25

Smrž v kombinaci s duchcáti s pivním designem... co víc by si mohl českej motorkář přát

AKRO (-498) napsal 25.02.2011 v 00:40

Mamba54 - Pravda!

mamba54 (1340) napsal 24.02.2011 v 22:10

Marex: Já rychlost prvoplánově nepreferuji. A k té tradici: samozřejmě hraje roli, nicméně znal jsem spousty tradičních akcí, které, pokud ztratí obsah, nebo se přežijí, tak adieu...

AKRO (-498) napsal 24.02.2011 v 21:37

Marex - Přes 20 let, přesněji letos 24 ročník SBK, to není tak mladý seriál! Ten už má docela slušnou tradici!

Ogg (387) napsal 24.02.2011 v 20:06

Já jsem dal hlas pro našeho Kubíka Smržů!

Marex (2570) napsal 24.02.2011 v 17:11

mamba: Tak já nevím. Moje žena zas tak moc rychlost nevyžaduje Co se týče popularity jednotlivých šampionátů, je to taky hodně o tradici. WSBK i Prototypy jsou velmi mladou disciplínou, ve srovnání s obrovskou tradicí F1 a GP.

AKRO (-498) napsal 24.02.2011 v 16:45

Mamba54 -

mamba54 (1340) napsal 24.02.2011 v 14:58

Akro, teď s tebou konečně mohu souhlasit. Divák, ať filmový, nebo motocyklový, prostě a jednoduše POZNÁ a buď přijde, nebo ne! Tak nashledanou v červenci a srpnu v Brně a budeme je sčítat, jo?

AKRO (-498) napsal 24.02.2011 v 12:28

Jinak mezi motorkami a filmem je podstatný rozdíl! Závody sice mohou mít různu úroveň, ale špatný film nebo seriál divák pozná hodně rychle!

AKRO (-498) napsal 24.02.2011 v 12:26

Mamba54 - S tou Šeherezádou nevím, ještě jsem neviděl ani jeden díl! A myslím, že na rychlosti záleží! Zájem o MGP by jistě opadl, kdyby se říkalo "druhé nejrychlejší Mistrovství světa"!

mamba54 (1340) napsal 24.02.2011 v 06:56

Pokud bych to tedy měl úplně upřímně za sebe shrnout, tak já mám, jak už jsem zde několikrát psal, rád obě série ( i ty ostatní silniční ) ač je pravdou, že MGP o trochu víc. Ale nemíním to nikomu vnucovat už jen proto, že mě tyto debaty, co je lepší moc neberou. Jsou už únavné a nikam stejně nevedou. Každý ať si drží svoji víru.

mamba54 (1340) napsal 24.02.2011 v 06:39

Marex + Akro: Však právě proto jsem to napsal. Prd záleží na rychlosti. Diváci si prostě svůj TOP našli a Jeho Veličenstvo Divák, resp. jejich počet je tím jediným určujícím faktorem toho, co je a není TOP. ( tím pochopitelně netvrdím, že to, co není TOP, nemá právo na život. )P.S. Akro, ona ta propagace taky není vše. Šeherezáda taky měla na Nově propagaci jako sfiňa a jak dopadla ?! On divák zase není úplně blbý a sám si rozhodne.

AKRO (-498) napsal 23.02.2011 v 21:10

Mamba54 - Ono to je všechno záležitost propagace a médií a né jestli jsou ty motorky prototypy nebo upravené sporťáky!

AKRO (-498) napsal 23.02.2011 v 21:06

Mamba54 - Tak podle tebe budou vždy lidi víc zajímat VYMAZLENÝ PROTOTYPY JAK JSI NAPSAL! Docela by mě zajímalo, jaký podstatný vzhledový rozdíl, je mezi MGP a SBK? Když už tedy jezdí stejně rychle! Jinak prototypy třba typu Le Mans v autech, jsou rychlejší než F1!

Demon3 (74) napsal 23.02.2011 v 19:51

JAKY včera 20:23 -> Nějak nerozumim co jsi tím příspěvkem chtěl říct ? Já se ve jméně nespletl...

josef58 (823) napsal 23.02.2011 v 18:18

Marex 09:05 :
Pěkně napsaný

Marex (2570) napsal 23.02.2011 v 17:09

Mamba: Bez prdu! F1 jsou prototypy stejně jako jsou prototypy Prototypy. Chápeš? Nelze srovnávat s prototypy MGP a upravenou sérií WSBK. HE!

JV (68) napsal 23.02.2011 v 14:34

To Mamba54: Jen jedno autíčko - Porsche 917 - Hundaries cca 400 km/h.

Frki (0) napsal 23.02.2011 v 13:30

Nechápu proč to furt musíte rozdělovat. Přičemž MGP jsou vpodstatě závody prototypů, a WSBK "natuněných sériovek". Není to prostě úlet, hledat v tom jiný rozdíl, než jaký v tom opravdu je? A to že MGP má zhruba stejné časy, no šak co, dyť sou to prototypy, ze kterých se potom převedou technologie ve zdokonalené podobě do série, tak je jasné že ty WSBK na to budou dotahovat...

mamba54 (1340) napsal 23.02.2011 v 10:35

Marex: Prd alibismus ! Ten tvůj příklad s " Pepou Novákem " bych bral, ale jedině v případě, že by startoval s těmi F-1 společně. Lidi vždycky budou víc přitahovat vymazlený PROTOTYPY, než byť i stejně rychlá SÉRIE. Jen si vzpomeň, svého času byly rychlejší a nadupanější auta v prototypech, než v F-1 a co? Stejně jim to v popularitě ( snad jen s výjimkou Le-Mans )ve srovnání s F-1 nepomohlo. A v těch dobách tam jezdila " nějaká" jména panečku !

Marex (2570) napsal 23.02.2011 v 09:21

Pity: Ale jsi tomu hlavním propagátorem.

PityGPX (949) napsal 23.02.2011 v 09:06

mamba: vidím to stejně.

ja s tim ale dělením lig ted tady ale nepřišel :))))

Marex (2570) napsal 23.02.2011 v 09:05

mamba54 23:16: Pěkný alibismus . Je nad slunce jasné, že hlavním důvodem návratu litrů do MGP, je právě to,aby borci v MGP nebyli pomalejší, než kolegové z WSBK. Právě čas na kolo rozhoduje o tom, kde jezdí ti nej borci i stroje světa. Zrovna média by právě na základě tohoto faktu mohla stále častěji vyslovovat větu, že nejrychlejším jezdcem na této trati je borec z WSBK (xxx).
Kdo by koukal na F1, kdyby věděl, že "Pepa Novák" z Formule "Renault" je o vteřinu rychlejší!?
Pokud by totiž skutečně šlo především o souboje a atraktivitu, už by bylo WSBK před GP.
Pevně věřím, že MGP s litry opět získá statut nejnadupanější a jasně nejrychlejší třídy světa, ve které se budou vyvíjet nové technologie, které budou následně použity ve WSBK a pak na silnici. 800 mi nepřirostly k srdci.

Strngr (141) napsal 23.02.2011 v 08:40

Dobrá ptákovina !

saci_ventil (292) napsal 23.02.2011 v 08:09

to Jaky: ja som hlasoval za Reu

Fullgas1 (746) napsal 23.02.2011 v 00:33

*veci tam malo byt

Fullgas1 (746) napsal 23.02.2011 v 00:32

Mamba to dobre napisal. Su to motocyklove zavody a je mi jedno ci ide jedno kolo o sekundu rychlejsie ten alebo onen. Chcem vidiet zavody a tie su pre mna ako divaka atraktivne v Moto2 a pristupnejsie cenou vo WSBK...
Stare zlate casy dob Doohana, Rainyho, Bieteho uz su davno prec a je tu doba famozneho Rossiho a jeho fanatikov ktory su schopny minut neuveritelne peniaze za listky, tricky a podobne nepotrebne reci. Cele to je len jeden velky biznis. Moj nazor je ze tato honba za rychlostou ktora stoji miliardy € je len kvoli Rossimu a jeho prehnaným narokom na zazemie a kvalitu motocykla...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist