Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Guintoli jinak jel závod o ca. 1,2 sec na kolo rychleji než loni Max a to počasí bylo podobné a letos jsou už "úplně" jiné pneu - 17". O nich někteří tvrdili, že to bude na úkor ovladatelnosti a ve výsledku i rychlosti. Ale byl to jen první závod. Tak se dá říct "uvidíme".
Jinak ještě k SSP: Rolfovi neodešla MV, ale totálně zadní guma. Nebyl schopen už dojet ani ty dvě kola. Jeho kolega se z 10. místa v závěru díky tomu propadl na 21.
Guintoli mi stylem hodně připomíná jinýho francouze a to Alana Prosta, kterému se přezdívalo Profesor - právě kvůli dokonalému čtení tratě, soupeře a závodu a vhodně zvolené strategii. Perfektní a čistej styl jízdy bez zbytečného hazardu, ale i tak na krev je a byl cností těchto jezdců, byť každý z jiného odvětví motorsportu. V druhém závodě Laverty převzal Guintersovu taktiku a vyhrál s ní.
Kdo chce titul,musí jet od prvního metru sezóny naplno. Letos se na titul cítí Evžen,Tomáš a Marcel. Ostatní s tím zatím nějak nepočítají.
Nicméně Karel teď zjistil,že mu Panigale jede,tak se bude chtít do boje o titul zapojit.
Sylva zjistil,že mu to letos taky pojede,tak začne topit a Michal se cítí letos na Aprilce taky moc dobře.
Jo a ještě je tu Chaz na silném bavoráku a Loris,který se s Ninjou pěkně sžil.
A ještě jsme neviděli Ayrtona na Panigalce,který teda umí taky krásně tahat.
Jo a ještě je viděl,že Leošovi letos krásně sedla Hondice,možná víc než Jonatánovi
Takže letos si myslím,že to bude super sezóna
jinak mám podobný názor jako fullgas. v minulosti bylo očividné, že se aprilka soustředí pouze na jednoho jezdce. jinak aprilka byla na PI velice silná i loni. počkáme si na pár dalších závodů, jestli se jim podaří to zopakovat. osobně si myslím, že ostatní se velice rychle dotáhnou
...o jednostrannosti a ucelovosti Tebou napsaného škváru svědčí i blábol s počtem motorů, který jednou někdo vytáhl a i když byla tato informace x-krát dementována a uvedené počty zredukovány na mnohem nižší číslo (kupříkladu sám Velký Tlučhuba, Mistr Franc Batta toto přiznal a taky šéfové Althey jako jedn z důvodů přejití od Ducati k Aprilii uvedli fakt že u RSV4 budou pořebovat mnohem míň motorů, než by tomu tak bylo u Ducati) tak zde "někteří" vytahují jen onu původní alživou informaci, jen aby si kopli. Jenže ono je na světě dost i jiných infos, než jeden odstaveček...
P.S.: Musím se smát (i když je to defacto k pláči) že vyhvězdičkováno je tak vulgární slovo, jako d3m3nt0ván0... dle tvůrců tohoto systému je zapotřebí napsat podnět RRTV, protože na ČT24 tohle slovo lze slyšet i v denních hodinách každých 5 minut ))))))
Bubrak > budu rad, kdyz z mych diskusi po tomto vikendu ocitujes nejaky muj nenavistny prispevek, nebo se zaradis do rady mlaticu prazdne slamy... vzhledem k tomu, ze jich je pod vsemi prispevky jen PET vcetne tohoto, nebudes mit moc prace je projit... zdar
martin1 > na slovicka me neutahnes... schvalne jsem nepouzil slovo "bajka" ale "skazka" - byt jsem nad "bajkou" rozmyslel, ale prave a jen kvuli slovickareni jsem jej nepouzil... a mezi nimiz je znacny rozdil... Chtel jsem pouzakat na to, ze ze zde ucelove vytahujes tri roky starou vec... Pokud jde o to, kolik do vyvoje nasypala Aprilia, tak zde places dobre, ale na spatnem hrobe... tzn stezuj si tam, kde ty prachy nesypali... a mimochodem, Panigale je jeste drazsi, nez RSV4, takze jsme zase u te ucelovosti a objednavky si kopnout prave a jen do Aprilie...
Vplyv Maxa Biaggiho pominul a zrazu mame plne podium Apriliek hm... Co vsetko museli obetovat u aprilie aby nejaky riman vyhral titul o pol boda? A teraz do mna - kamenujte kto ste bez viny
imoladu 25.02.13 v 22:19: Mně vloni nepřišlo, že by Maxova Aprilka jela pronikavě líp, než Lavertyho. Taky ho Eugene párkrát porazil a párkrát pustil. Rozdíl byl možná mezi továrním a privátními týmy. Ten se letos zdá se vyrovnal, ale to je předčasné soudit z prvního závodního víkendu.
Superbikové závody tedy za mým očekáváném nezůstaly. Nemusí (a ani nemůže) být každý závod jako loňská 2. jízda v Doningtonu. Já se ani chvíli nenudil. Jinak Aprilky vypadají hodně silně, ale sezona je dlouhá...
Rado:nejedná se o skazku/museli se vrátit k sériovým rozvodům/
kolik nalila mil.Eur do projektu RSV4 Aprilka?/kolik spotřebovali loni agregátů?
nenávist na M CZ ? to musíš nadatlovat jiné WWW
Ano Anoooo!!! Sykes sa iba vymlouvaaa že neni fit...hahaaa Proste to niektorý chudáčkovia nemôžu zožrať že APRILKA JE TOP A GUINTOLI O TEN TITUL BOJOVAŤ URČITE BUDE - má predsa mašinu od kráľa BIAGGIHO!!! Pome Aprilky a Fabrizio taky perfektne hahaaa takto sa mi to líbííí
martin1 > něco originálnějšího, než 3 roky stará skazka o rozvodech Aprilie by v roce 2013 nebylo? Já samozřejmě chápu, že některým jde o to, si do RSV4 kopnout za každou cenu, ale i nenávist by měla mít úroveň...
těžko se budou ty 3 Aprilky ve předu porážet komukoli
Guinty je favorit-loni jezdil na poskládaným stroji ze starých nd./viz. Mario Story /
místo 6 kil řešte, že Aprilia nasypala prachy jako, kdyby to stavěli pro GP/např. potíže se schválením rozvodů-no zkusili to.../
Aprilia vsetkym ukazala chrbat a famozny vikend na P.I. potvrdil aj skvely Fabrizio samozrejme, ze Melandri ci Sykes su zraneni a snad sa do Aragonu daju dokopy a budu tahat
Osobne som trosku sklamany vykonmi Suzuki Pred vikendom to vyzeralo, ze by Camier mohol atakovat priecky najvyssie, tak 2x 9. miesto nie je to, co som cakal. Uvidime ako sa im bude darit v Aragone
Superbiker: v 2011 mala Ducati rovnaku hmotnost ako ostatni a Checa vyhral titul o parnik
Biker_xx : Naprostej souhlas Ten Guintoli zraje jak vino. Uz minulej rok byl dost dobrej, po odchodu z Effenbertu to jeste vylepsil a ted sel jeste o level vejs. Tesim se na dalsi zavody, jak si poradi s eventualnim tlakem tisku a verejnosti na jeho osobu ohledne mozneho kandidata na titul. Urcite tomu neunikne ...
Checovy loňské pády měly stejnou příčinu, jako Stonerovy na Ducati: Aby se udržel vpředu, musel kvůli přidaným kilům jet víc na hraně rizika než dříve. A prostě to občas nevycházelo. Je fakt, že kdyby jel na pohodu a spoléhal na pády ostatních, dojel by vícekrát a bodů by měl víc. Ale kdo mohl tušit, jak zašmodrchaně se ta sezóna vyvine?
Já za sebe bych teda nejvíc ocenil Guintoliho. To, jak zajel první závod, bylo naprosto profesorský, s perfektní strategií a přehledem o celym závodu. Druhej závod kontroloval vedení až do posledního okamžiku, kdy Laverty zariskoval hodně za hranu, což Guintoli opět profesorsky nevrátil. Jako divák bych to rád viděl, ale z jeho pohledu ztratit všechno z jeho pozice by bylo ukrutně hloupý. A to všechno v novym týmu a na nový (byť zřejmě výborný) motorce. Jel prostě po všech stránkách skvěle a mám takovej pocit, že se pro letošek seznam favoritů o jedno místo rozšířil.
Superbiker: Skvělé jsou ty mašiny všechny. Já jen doufám, že se u Ducati nejedná o nějakou dětskou nemoc... další závody napoví víc o tom, jestli je 1199 titulová motorka.
Superbiker: tak ja to beru tak, že někdo se spokojí s 10. flekem, jede si na pohodu a přesto dělá chyby a někdo dělal chyby jen když bojoval o to vítězství. X pádů loni bylo u něj z prvního fleku. To neomluvíš. Kdyby se řídil strategií že bue dojíždět a nebude boovat o první flek tak těch pádů bylo minimum. navíc dva pady byly po kontaktech s jiným jezdcem (Misano - melandri) a Rusko - Rea.
Bez pádů z prvních míst, bez pádů v Misanu a v Rusku by těch bodů mohlo být daleko víc a tabulka by vypadala jinak ale na to se nehraje, my na kdyby zde na M nehrajeme! Všichni máme sundáne růžové brýle.
Musíme se modlit aby sezona začala prostě od Aragonu.
Pity: co je to za omluvu, že chtěl vyhrávat, tak tahal za pilu a proto padal? Vždyť to snad platí pro každého jezdce, který chybuje či spadne po vlastní chybě... ???
Bubrak: Nechci tady rozjíždět znovu "šestikilovou ságu", ale upozorňuji, že rozdíl mezi váhou dvouválců a čtyřválců byl v roce 2012 stejný jako v roce 2008, kdy Ducati do šampionátu s 1098 vstoupila.
Guintoli jinak jel závod o ca. 1,2 sec na kolo rychleji než loni Max a to počasí bylo podobné a letos jsou už "úplně" jiné pneu - 17". O nich někteří tvrdili, že to bude na úkor ovladatelnosti a ve výsledku i rychlosti. Ale byl to jen první závod. Tak se dá říct "uvidíme".
Jinak ještě k SSP: Rolfovi neodešla MV, ale totálně zadní guma. Nebyl schopen už dojet ani ty dvě kola. Jeho kolega se z 10. místa v závěru díky tomu propadl na 21.
Guintoli mi stylem hodně připomíná jinýho francouze a to Alana Prosta, kterému se přezdívalo Profesor - právě kvůli dokonalému čtení tratě, soupeře a závodu a vhodně zvolené strategii. Perfektní a čistej styl jízdy bez zbytečného hazardu, ale i tak na krev je a byl cností těchto jezdců, byť každý z jiného odvětví motorsportu. V druhém závodě Laverty převzal Guintersovu taktiku a vyhrál s ní.
Aprilii se ulevilo odchodem Maxe, Radovi se o to přitížilo.nebudem to hrotit přes pc a radši zajdem na Masecu na pivo
jj, zasadovy clovek a jak rekli, tak udelali
A je, už je to zas tady...
JJ > ještě bych dodal, že byť jim nefandím, tak Checova motorka má nejpěknější barvy!!! Ta motorka je nádherná!
Kdo chce titul,musí jet od prvního metru sezóny naplno. Letos se na titul cítí Evžen,Tomáš a Marcel. Ostatní s tím zatím nějak nepočítají.
Nicméně Karel teď zjistil,že mu Panigale jede,tak se bude chtít do boje o titul zapojit.
Sylva zjistil,že mu to letos taky pojede,tak začne topit a Michal se cítí letos na Aprilce taky moc dobře.
Jo a ještě je tu Chaz na silném bavoráku a Loris,který se s Ninjou pěkně sžil.
A ještě jsme neviděli Ayrtona na Panigalce,který teda umí taky krásně tahat.
Jo a ještě je viděl,že Leošovi letos krásně sedla Hondice,možná víc než Jonatánovi
Takže letos si myslím,že to bude super sezóna
pozóóór, na slovíčkaření ho neutáhnete
jinak mám podobný názor jako fullgas. v minulosti bylo očividné, že se aprilka soustředí pouze na jednoho jezdce. jinak aprilka byla na PI velice silná i loni. počkáme si na pár dalších závodů, jestli se jim podaří to zopakovat. osobně si myslím, že ostatní se velice rychle dotáhnou
...o jednostrannosti a ucelovosti Tebou napsaného škváru svědčí i blábol s počtem motorů, který jednou někdo vytáhl a i když byla tato informace x-krát dementována a uvedené počty zredukovány na mnohem nižší číslo (kupříkladu sám Velký Tlučhuba, Mistr Franc Batta toto přiznal a taky šéfové Althey jako jedn z důvodů přejití od Ducati k Aprilii uvedli fakt že u RSV4 budou pořebovat mnohem míň motorů, než by tomu tak bylo u Ducati) tak zde "někteří" vytahují jen onu původní alživou informaci, jen aby si kopli. Jenže ono je na světě dost i jiných infos, než jeden odstaveček...
P.S.: Musím se smát (i když je to defacto k pláči) že vyhvězdičkováno je tak vulgární slovo, jako d3m3nt0ván0... dle tvůrců tohoto systému je zapotřebí napsat podnět RRTV, protože na ČT24 tohle slovo lze slyšet i v denních hodinách každých 5 minut ))))))
Bubrak > budu rad, kdyz z mych diskusi po tomto vikendu ocitujes nejaky muj nenavistny prispevek, nebo se zaradis do rady mlaticu prazdne slamy... vzhledem k tomu, ze jich je pod vsemi prispevky jen PET vcetne tohoto, nebudes mit moc prace je projit... zdar
martin1 > na slovicka me neutahnes... schvalne jsem nepouzil slovo "bajka" ale "skazka" - byt jsem nad "bajkou" rozmyslel, ale prave a jen kvuli slovickareni jsem jej nepouzil... a mezi nimiz je znacny rozdil... Chtel jsem pouzakat na to, ze ze zde ucelove vytahujes tri roky starou vec... Pokud jde o to, kolik do vyvoje nasypala Aprilia, tak zde places dobre, ale na spatnem hrobe... tzn stezuj si tam, kde ty prachy nesypali... a mimochodem, Panigale je jeste drazsi, nez RSV4, takze jsme zase u te ucelovosti a objednavky si kopnout prave a jen do Aprilie...
Vplyv Maxa Biaggiho pominul a zrazu mame plne podium Apriliek hm... Co vsetko museli obetovat u aprilie aby nejaky riman vyhral titul o pol boda? A teraz do mna - kamenujte kto ste bez viny
Virago: Nevím, co se děje,ale opět
imoladu 25.02.13 v 22:19: Mně vloni nepřišlo, že by Maxova Aprilka jela pronikavě líp, než Lavertyho. Taky ho Eugene párkrát porazil a párkrát pustil. Rozdíl byl možná mezi továrním a privátními týmy. Ten se letos zdá se vyrovnal, ale to je předčasné soudit z prvního závodního víkendu.
Superbikové závody tedy za mým očekáváném nezůstaly. Nemusí (a ani nemůže) být každý závod jako loňská 2. jízda v Doningtonu. Já se ani chvíli nenudil. Jinak Aprilky vypadají hodně silně, ale sezona je dlouhá...
Rado:nejedná se o skazku/museli se vrátit k sériovým rozvodům/
kolik nalila mil.Eur do projektu RSV4 Aprilka?/kolik spotřebovali loni agregátů?
nenávist na M CZ ? to musíš nadatlovat jiné WWW
Loni jela Aprilie jen Maxovi,po jeho odchodu to jede každému kdo na ni v SBK sedne.Asi loni ten top materiál byl jen pro něho.
Rado: prosim napis jak ma vypadat nenavist na urovni. neco jako tu predvadis ty?
RADo: Já to věděl, že se dočkáme! Nelegální rozvody Aprilky už jsou tadyyyyyyyyy!!!
Ano Anoooo!!! Sykes sa iba vymlouvaaa že neni fit...hahaaa Proste to niektorý chudáčkovia nemôžu zožrať že APRILKA JE TOP A GUINTOLI O TEN TITUL BOJOVAŤ URČITE BUDE - má predsa mašinu od kráľa BIAGGIHO!!! Pome Aprilky a Fabrizio taky perfektne hahaaa takto sa mi to líbííí
martin1 > něco originálnějšího, než 3 roky stará skazka o rozvodech Aprilie by v roce 2013 nebylo? Já samozřejmě chápu, že některým jde o to, si do RSV4 kopnout za každou cenu, ale i nenávist by měla mít úroveň...
Virago: Asi tak.
těžko se budou ty 3 Aprilky ve předu porážet komukoli
Guinty je favorit-loni jezdil na poskládaným stroji ze starých nd./viz. Mario Story /
místo 6 kil řešte, že Aprilia nasypala prachy jako, kdyby to stavěli pro GP/např. potíže se schválením rozvodů-no zkusili to.../
Aprilia vsetkym ukazala chrbat a famozny vikend na P.I. potvrdil aj skvely Fabrizio samozrejme, ze Melandri ci Sykes su zraneni a snad sa do Aragonu daju dokopy a budu tahat
Osobne som trosku sklamany vykonmi Suzuki Pred vikendom to vyzeralo, ze by Camier mohol atakovat priecky najvyssie, tak 2x 9. miesto nie je to, co som cakal. Uvidime ako sa im bude darit v Aragone
Superbiker: v 2011 mala Ducati rovnaku hmotnost ako ostatni a Checa vyhral titul o parnik
Biker_xx : Naprostej souhlas Ten Guintoli zraje jak vino. Uz minulej rok byl dost dobrej, po odchodu z Effenbertu to jeste vylepsil a ted sel jeste o level vejs. Tesim se na dalsi zavody, jak si poradi s eventualnim tlakem tisku a verejnosti na jeho osobu ohledne mozneho kandidata na titul. Urcite tomu neunikne ...
Checovy loňské pády měly stejnou příčinu, jako Stonerovy na Ducati: Aby se udržel vpředu, musel kvůli přidaným kilům jet víc na hraně rizika než dříve. A prostě to občas nevycházelo. Je fakt, že kdyby jel na pohodu a spoléhal na pády ostatních, dojel by vícekrát a bodů by měl víc. Ale kdo mohl tušit, jak zašmodrchaně se ta sezóna vyvine?
Já za sebe bych teda nejvíc ocenil Guintoliho. To, jak zajel první závod, bylo naprosto profesorský, s perfektní strategií a přehledem o celym závodu. Druhej závod kontroloval vedení až do posledního okamžiku, kdy Laverty zariskoval hodně za hranu, což Guintoli opět profesorsky nevrátil. Jako divák bych to rád viděl, ale z jeho pohledu ztratit všechno z jeho pozice by bylo ukrutně hloupý. A to všechno v novym týmu a na nový (byť zřejmě výborný) motorce. Jel prostě po všech stránkách skvěle a mám takovej pocit, že se pro letošek seznam favoritů o jedno místo rozšířil.
Superbiker: Skvělé jsou ty mašiny všechny. Já jen doufám, že se u Ducati nejedná o nějakou dětskou nemoc... další závody napoví víc o tom, jestli je 1199 titulová motorka.
Nuvolari: Jedinečný Max byl. O tom žádná. V dobrém i ve zlém. Na Aprilce ale zajede každý.
Superbiker: tak ja to beru tak, že někdo se spokojí s 10. flekem, jede si na pohodu a přesto dělá chyby a někdo dělal chyby jen když bojoval o to vítězství. X pádů loni bylo u něj z prvního fleku. To neomluvíš. Kdyby se řídil strategií že bue dojíždět a nebude boovat o první flek tak těch pádů bylo minimum. navíc dva pady byly po kontaktech s jiným jezdcem (Misano - melandri) a Rusko - Rea.
Bez pádů z prvních míst, bez pádů v Misanu a v Rusku by těch bodů mohlo být daleko víc a tabulka by vypadala jinak ale na to se nehraje, my na kdyby zde na M nehrajeme! Všichni máme sundáne růžové brýle.
Musíme se modlit aby sezona začala prostě od Aragonu.
Pity: co je to za omluvu, že chtěl vyhrávat, tak tahal za pilu a proto padal? Vždyť to snad platí pro každého jezdce, který chybuje či spadne po vlastní chybě... ???
Bubrak: Nechci tady rozjíždět znovu "šestikilovou ságu", ale upozorňuji, že rozdíl mezi váhou dvouválců a čtyřválců byl v roce 2012 stejný jako v roce 2008, kdy Ducati do šampionátu s 1098 vstoupila.