Althea má starosti: Váhový handicap je příliš velký
Text: Jiří Mikšík | Foto: Althea Ducati | Zveřejněno: 6.3.2012 | Zobrazeno: 4 505x
Max Biaggi byl se svou rychlou Aprilií RSV4 při prvním závodě na Phillip Islandu měřítkem rychlosti pro všechny ostatní jezdce a nic na tom nezměnilo ani vítězství Carlose Checy ve druhé jízdě.
Biaggi vyhrál hodně suverénně první závod v Down Under a ve druhém doslova letěl z posledního místa až na stříbrné podium. Přestože musel absolvovat hodně úspěšných předjížděcích manévrů, tak skončil 40-letý Říman pouhých 5,7 sekundy za jezdcem týmu Althea Racing. Kromě toho zajel tovární jezdec Aprilie nový traťový rekord superbiků časem 1'31.785. Tedy časem, který trochu vyvedl tábor Ducati z bohorovného klidu. Zatímco mistr světa Carlos Checa zůstal za svým nejlepším časem z roku 2011 o 0,5 sekundy, tak Biaggi se o 0,3 sekundy zlepšil.
Jen pro zapomětlivé: Dle nového pravidla musely motocykly V2 přidat na letošek šest kilogramů. A i zde jsou dva názory, podle toho, kdo je zrovna otázaný: jedni říkají moc málo, druzí zbytečně mnoho.
Genesio Bevilacqua, týmový manažér Althea-Racing, má názor celkem jasný: "Je to hodně velké zklamání, když někdo doslova letí z posledního místa na pozici druhou a my naopak musíme vozit o 6 kg větší závaží", říká Ital a dodává: "I s takovým jezdcem, jakým je mistr světa Carlos Checa, bude hodně obtížné překonat tento handicap během celé sezóny".
Jen pro zapomětlivé: Dle nového pravidla musely motocykly V2 přidat na letošek šest kilogramů. A i zde jsou dva názory, podle toho, kdo je zrovna otázaný: jedni říkají moc málo, druzí zbytečně mnoho.
Genesio Bevilacqua, týmový manažér Althea-Racing, má názor celkem jasný: "Je to hodně velké zklamání, když někdo doslova letí z posledního místa na pozici druhou a my naopak musíme vozit o 6 kg větší závaží", říká Ital a dodává: "I s takovým jezdcem, jakým je mistr světa Carlos Checa, bude hodně obtížné překonat tento handicap během celé sezóny".
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?