Alex Hofmann: O titulu se rozhodne mezi Biaggim a Hagou

Televizní komentátor a testovací jezdec Aprilie Alex Hofmann je jistě tím správným expertem, který nám pomůže před zahájením sezóny superbiků 2010 podívat se na jednotlivé jezdce a jejich šance v šampionátu.

Alex Hofmann: O titulu se rozhodne mezi Biaggim a Hagou
Motocykloví experti si jsou zajedno, jezdec kalibru Bena Spiese - který vyhrál vloni polovinu všech závodů - bude v letošním roce v šampionátu chybět.  Stejného názoru je i komentátor DSF a bývalý jezdec MotoGP, Alex Hofmann - tedy Němec žijící ve Švýcarsku, který je zároveň testovacím pilotem Aprilii v této kubatuře.

"Favoritů je několik, těžko se dá některý vypíchnout. V roce 2009 to bylo celkem jasné, nyní je tento seríál hodně okořeněný. Je zde mnoho nového. Do Top 3 bych tipoval Maxe Biaggiho a Nori Hagu a dále jednoho ze dvou britských mladíků, Jonathana Reu a Leona Haslama, kteří byli skvělí na testech.",
zahajuje svůj přehled charakteristiky jednotlivých favorizovaných jezdců Alex Hofmann.

Nori Haga - Japonsko - Ducati


"Tomu bych titul velmi přál. Ovšem on doposud neukázal, že by ho dokázal získat."

Max Biaggi - Itálie - Aprilia


"Hodně vysoko stavím Biaggiho. Vím totiž velmi dobře, jak se dále bude Aprilka vyvíjet a také vím, jak je na tom velmi dobře jezdecky "Říman"." 

Rea, Haslam, Crutchlow - tři mladí Britové


"Rea, Haslam a Crutchlow budou jistě schopni vyhrát jednotlivé závody, to je jisté. Ovšem musí také dokázat, že umí jet celou dlouhou sezónu nejen rychle, ale i inteligentně".

Michel Fabrizio - Itálie - Ducati


"Ten má hodně nevyrovnané výkony. V roce 2009 odvedl ovšem výbornou práci, dokázal vyhrát i závody. Fabrizio má své okruhy, na kterých je pak skoro neporazitelný. Zároveň si myslím, že on už je na svých 100% maxima, zatímco u jezdců jmen: Rea, Crutchlow, Haslam a také Leon Camier si nejsem jist, kde jejich hranice 100% leží, tedy si myslím, že ji ještě nedosáhli."

Max Neukirchner - Německo - Honda


"Musí se znovu naučít vyhrávat závody. Kvůli svému zranění nyní bohužel poznal, co se také může stát. Musí se naučit znovu na motocyklu sedět uvolněně. Potom bude opět rychlý a bude se pohybovat v absolutní špici. Musí prostě jezdit a zase jezdit. Hodně bude záležet na tom, jak se mu povede start do sezóny, neboť Phillip Island patří k jeho oblíbeným okruhům. Pokud však zajede Rea nějaký čas "z říše snů" a Max ne, tak bude Rea pro něho velkým břemenem.".  

James Toseland - Velká Británie - Yamaha



"Rok 2010 bude hodně těžký a vyrovnaný a proto nesmíme zapomenout na Jamese Toselanda! Ten už totiž ví, jak dosáhnout na světový titul. Yamaha jistě není špatný motocykl, jinak by na něm nevyhrál Spies titul mistra světa".

BMW - chybí poslední radikální řez


"Časová ztráta BMW při testech je hodně relativní. V zásadě mluvíme o 0,1 sekundy na jednu zatáčku, což dělá na konci 1,5 sekundy na kolo. Takže to není žádný zásadní problém. Ovšem je to rozdíl mezi osmým místem a "bednou". Zatímco Aprilia zvolila radikální řešení, tak BMW zůstala konzervativní. To vše začíná už u jezdeckého obsazení. Ano, Troy Corser má jistě hodně zkušeností se čtyřtakty, ale také všichni vědí, že to není žádný prototyp vrcholového sportovce. Kvůli nadměrné konzumaci piva byl přece vyhozen od Aprilie...! A proč vzali pod smlouvu Rubena Xause jako vývojového jezdce, to neví asi vůbec nikdo! V každém případě BMW bude sportovně hodně úspěšná, ale k tomu vrcholu ji chybí poslední radikální řez!"   





Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.50
Známkováno: 4x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist