Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: nevím, no ofiko nic není jinak by to tady bylo. Můj tip je že zustane v bsb a tam bude závodit. Radši opravdu nic nebudu psát na 100% protože si to tady zas přečte a ať se nezlobí že někdo vynáší fámy apod.
Víte, kdo řekl legendární větu "I 18 motorek dokáže udělat krásné závody ?" (P.S Akro to ví).
Souhlas s radem, 18 motorek by mělo být opravdu minimum ale zároven dostačující počet. Rozdíl člověk pochytí jednou ročně když je na wsbk live, v tv vůbec protože chvost nebyl v záběru. Ja třeba Hopra, Aoyamu (na to jací to jsou jména) v závodě letos viděl jen minimálně!
Rado, přijde zranění dojdou prachy a bude se tam klepat 15 lidí-je to špatně...chce to regule, aby kdo chce utratit prachy závoděním nemusel brát kosmický půjčky...
18-20 motorek je na pohodu. Viděl někdo v záběrech kamer 15 a spodnější motorku? Já ne. Takže mi tyhle počty chybět nebudou, protože tohle jsou jen příčky pro sledování "jistých" jezdců na LiveTimmingu, ale v TV o nich člověk nezavadí, tak bych to fakt nehrotil...
to ferda66: Max před týdnem zahlásil, že když po skončení sezóny zase natáhl přilbu na hlavu (testy), že je snad jasné co má v úmyslu. Tak snad ten úmysl bude pokračování ve WSBK. Znáte Maxe a jeho vyjadřování.
A s obsazením týmu Pedercini si nejsem tak 100pro jistý. Na Speedweeku psali včera, že kromě Staringa a Lundta jedná s nimi i Grotzkyj. Tak nevím jestli je vůbec už něco podepsané. Ale to stejně není tým na bednu. Nebo zatím nebyl... A dva jezdce do pole vždy dodali.
rád, bych se pletl, ale s Panigale to nebude žádná sláva každý od toho dává ruce pryč, poruchy,časy zlatá 11tka, jedině, ža by to toho šla fabrika a dotáhla to do konce-uvidíme co hlavouni z Audi naordinují...
Tak on Batta říkal už při odchodu,že se klidně vrátí i s jinou značkou,než Suzuki,ale chce od ni tovární podporu,že nechce nic dělat na půl.Jestli se mi to teda neplete...
superbiker: ráno to bylo i u konkurence. ono ten batta byl vždycky takový, ehm "upovídaný"...snad to nebude velké sousto (myšleno finančně) manažersky na to určitě má
Carmelo to dokáže a naplní startovní pole WSBK k prasknutí. Dokázal to již v MGP, tak ve WSBK to pro takového schopného borce bude hračkou.
Pokud ne (čemuž pochopitelně při jeho kvalitách nevěřím), bude to pro něj špatná vizitka.
Na druhou stranu rošt bude vlastně plný, když se startuje po 3.
italšrot: ony prej někde opravdu jsou v garáži
ale tam je problém jiný. tuším že yamaha požaduje po tom, kdo by chtěl ty motorky provozovat, aby platil jejich vývoj, stejně jako ostatní značky
tak je fakt, že přijetí dvou yamah klidně pod privátní křídla by pro wsbk bylo dobré a Rossi by měl kde jezdit. Pokud yamaha nebude, tak Rossi zustane do 40 v MGP!
No jo... chtělo by to zase nějaký velkohubý team jako by Liberty. Čtyři motorky na startu a žádnou v cíli. (myšleno celosezóně) Škoda Yamahy, že cpou jen do MotoGP. Je s podivem, že na Lorenza tady nikdo neútočí a přitom na Valeho jo a to má Ducati team jak v MotoGP tak WSBK. Zajímalo by mně jestli jsou mistrovské Yamahy někde v garáži pod plachtou v německu stejně jako byly ty supersportovní.
Pity: ale nebyl to uplně novej bike, byla to jasně ozkoušená stará dobrá dukna.. možná se říká, že nový koště, dobře mete, ale musí se mu vychytat mouchy.. a čim víc jezdců, tim víc dat, tim větší zlepšení a pokrok...
Nedávno tady byla řeč o MV Agustě a WSBK,ale v BSB se jí příští rok asi dočkáme
//www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=MV-Agusta-to-enter-British-Superbikes-in-2013&newsid=8343
Podle mě Kuba zůstane tam, kde byl naposled...
a těch 18 jezdců je nyní, 5 měsíců před startem, takže bych se asi zdržel paniky. Dle mě ten dvaciáš bude
Marex: nevím, no ofiko nic není jinak by to tady bylo. Můj tip je že zustane v bsb a tam bude závodit. Radši opravdu nic nebudu psát na 100% protože si to tady zas přečte a ať se nezlobí že někdo vynáší fámy apod.
Co je nového kolem Kuby Smrže? Má opravdu podepsáno v BSB tu Aprilku?
Taťka?
Víte, kdo řekl legendární větu "I 18 motorek dokáže udělat krásné závody ?" (P.S Akro to ví).
Souhlas s radem, 18 motorek by mělo být opravdu minimum ale zároven dostačující počet. Rozdíl člověk pochytí jednou ročně když je na wsbk live, v tv vůbec protože chvost nebyl v záběru. Ja třeba Hopra, Aoyamu (na to jací to jsou jména) v závodě letos viděl jen minimálně!
Rado, přijde zranění dojdou prachy a bude se tam klepat 15 lidí-je to špatně...chce to regule, aby kdo chce utratit prachy závoděním nemusel brát kosmický půjčky...
18-20 motorek je na pohodu. Viděl někdo v záběrech kamer 15 a spodnější motorku? Já ne. Takže mi tyhle počty chybět nebudou, protože tohle jsou jen příčky pro sledování "jistých" jezdců na LiveTimmingu, ale v TV o nich člověk nezavadí, tak bych to fakt nehrotil...
romanko: staring je podle mě braný jako jezdec pro štoky. pro sbk jsou podepsaní lundh a grotzkyj
to ferda66: Max před týdnem zahlásil, že když po skončení sezóny zase natáhl přilbu na hlavu (testy), že je snad jasné co má v úmyslu. Tak snad ten úmysl bude pokračování ve WSBK. Znáte Maxe a jeho vyjadřování.
A s obsazením týmu Pedercini si nejsem tak 100pro jistý. Na Speedweeku psali včera, že kromě Staringa a Lundta jedná s nimi i Grotzkyj. Tak nevím jestli je vůbec už něco podepsané. Ale to stejně není tým na bednu. Nebo zatím nebyl... A dva jezdce do pole vždy dodali.
rád, bych se pletl, ale s Panigale to nebude žádná sláva každý od toho dává ruce pryč, poruchy,časy zlatá 11tka, jedině, ža by to toho šla fabrika a dotáhla to do konce-uvidíme co hlavouni z Audi naordinují...
st: přesně a proto chtěl dotáhnout mvaugustu po x letech do wsbk a později F3 do ssp no a teď se přímo nabízí ducna skoro sama na stříbrném podnosu
Tak on Batta říkal už při odchodu,že se klidně vrátí i s jinou značkou,než Suzuki,ale chce od ni tovární podporu,že nechce nic dělat na půl.Jestli se mi to teda neplete...
superbiker: ráno to bylo i u konkurence. ono ten batta byl vždycky takový, ehm "upovídaný"...snad to nebude velké sousto (myšleno finančně) manažersky na to určitě má
Nový tovární tým povede dle gpone Francesco Batta, pojedou za něj Checa a Guintoli.
sací ventil: i ty jeden
altheu predáva aj moja exmanželka v kúpelňovom štúdiu..Bodaj by jej riť narástla
jo, je, ale na kachličky a jinou sanitu, viz:
//www.altheaceramica.it/
ještě že tam je pořád ta fotka z magny cours 2011, to mi hned zlepší náladu.
je videt, ze Althea byla tovarna...
Pity: Myslím, že Rossi je právě jedním z těch, kdo značky střídá bez potíží.
Carmelo to dokáže a naplní startovní pole WSBK k prasknutí. Dokázal to již v MGP, tak ve WSBK to pro takového schopného borce bude hračkou.
Pokud ne (čemuž pochopitelně při jeho kvalitách nevěřím), bude to pro něj špatná vizitka.
Na druhou stranu rošt bude vlastně plný, když se startuje po 3.
PityGPX: zabudol si napisat, ze si Rossiho fanusik
Kubát dobre hovori s tou Yamahou. Yamaha mala aj zaujemcu o prenajom tych motoriek hned ako oznamila koniec, ale pozadovali, aby platili ten vyvoj
italšrot: ony prej někde opravdu jsou v garáži
ale tam je problém jiný. tuším že yamaha požaduje po tom, kdo by chtěl ty motorky provozovat, aby platil jejich vývoj, stejně jako ostatní značky
tak je fakt, že přijetí dvou yamah klidně pod privátní křídla by pro wsbk bylo dobré a Rossi by měl kde jezdit. Pokud yamaha nebude, tak Rossi zustane do 40 v MGP!
To by mě taky zajímalo kde těm Yamahám je konec. Ale nejspíš je má továrna někde na skladě nebo v nějakým šourůmu ...
No jo... chtělo by to zase nějaký velkohubý team jako by Liberty. Čtyři motorky na startu a žádnou v cíli. (myšleno celosezóně) Škoda Yamahy, že cpou jen do MotoGP. Je s podivem, že na Lorenza tady nikdo neútočí a přitom na Valeho jo a to má Ducati team jak v MotoGP tak WSBK. Zajímalo by mně jestli jsou mistrovské Yamahy někde v garáži pod plachtou v německu stejně jako byly ty supersportovní.
Pity: ale nebyl to uplně novej bike, byla to jasně ozkoušená stará dobrá dukna.. možná se říká, že nový koště, dobře mete, ale musí se mu vychytat mouchy.. a čim víc jezdců, tim víc dat, tim větší zlepšení a pokrok...
Ta Ducati kdyby jela jen s Checou tak ušetří a i tak můžou vyhrávat, viz 2011 kdy byl sám v týmu! :)
Fuhaaa len 16-18 motoriek snad sa ten pocet zvysi aspon na 20
Nedávno tady byla řeč o MV Agustě a WSBK,ale v BSB se jí příští rok asi dočkáme
//www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=MV-Agusta-to-enter-British-Superbikes-in-2013&newsid=8343