Aktuálně ze startovního roštu superbiků 2013
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich , Vladimír Rejda | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 31.8.2012 | Zobrazeno: 4 087x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich , Vladimír Rejda | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 31.8.2012 | Zobrazeno: 4 087x
už se perou?
Hezky proslov Dam ti za nej "souhlas" at nejsi tak nervozni.
SoulTrain21:
Proboha, pokud máš problém s mými příspěvky, tak se k nim prostě nevyjadřuj a je to, už jsem ti to jednou kdysi psal..!!
Já tě taky rozhodně nemusím a tak se k tvým taky nevyjadřuju... Děláš tu každou chvíli chytráka a když někdo, nejen já, napíše něco, co si "ty" myslíš, že není pravda, nebo čemu se zarputile zdráháš uvěřit, tak ho tu hned napadneš..!! Fakt tě nechápu..
Já jsem sem nikdy v ničem nepsal nic, co by nebyla pravda, nebo co mi neřekli důvěryhodní lidé..
Já si hned myslel,že to tak nějak bude!Přece by nám nelhal ;D
ST: vidíš , stačí se zeptat maš hned odpovězeno jak to je
jo tááák
SoulTrain21:
Ty informace jsem měl od toho člověka v době, kdy u nich ještě byl, ale nedlouho na to byl od nich "odejit"..!! Jistě víš o kom mluvím, nedávno tu s ním byl také rozhovor.. Od té doby se u Liberty ale změnila fůra věcí i ve vztahu ke Guintolimu, hlavně co se týče peněz..!
A pokud jsi mé příspěvky četl pečlivě, tak ti určitě neuniklo, že jsem psal, že pokud někdo, tak to bude především Berger, kdo u nich do budoucna má být č.1..!! A asi to tak i dopadne, pokud to nezabalej úplně..
Nebo to nebyl spor s vedením tymu? :))))))))
dante:Proboha to jsou pořád kecy..Taky si tu psal,že Liberty si bude chtít udržet hlavně Guintoliho,jakto,že ty,jakožto člověk s informací přímo od zdroje jsi neměl info o sporu mezi Guintolim a vedením týmu?
tak když jsou tady zprávy že liberty chtějí jet s jednim - s dvěma jezdic tak pokud budou dva tak K.Smrž určo s něma zustane. Pokud jeden tak asi Berger.
Jak jsem psal už kdysi před několika měsíci:
Kuba to má na 90% u Liberty odpískané, možná i celej Liberty tým, no a nakonec uvidíme oba Smrže jezdit spolu, ale asi jen v tom IDM..
pity: no to je vlastně logické. jelikož se většinou jezdí s veterány z let 2009 nebo 2010 s kdoví jakými vůbec upgrady
tak on je pro týmy hlavní problém v tom že teď si musejí koupit novou ducati, zatímco kdyby to pokračovalo dale s 1198 tak nic kupovat nemusí a ten bajk se kt. jedou si nechaji na další sezonu! :) max koupi nové dily, někdo přímo od továrny, někdo od číny.
Takhle ale jsou všechny tymy před tím že musejí zaplatit komplet nový motocykl. (kt. jim zase ale bude sloužit x sezon třeba).
rado: je zajímavé, že tak otevřený a liberální člověk jako ty má takové zkostnatělé názory na to co je nebo není česká firma má síldo v čechách, tak je česká. jestli někdo bydlí v monaku a reprezentuje nás, tak musí mít snad naše občanství no ni?
jinak je zajímavé, jestli panigale bude stát úplně stejně jako nyní 1098. problém možná bude v tom, že z dílů co týmy mají na panigale nebude pasovat ani šoubek.
otázka je, v jaké kondici bude nachystaná na příští rok, aby byla konkurenceschopná už od začátku. třeba liberty po zjištění stavuna PI radši breta přesunula do sbk, než aby musela platit vývoj a zlepšení toho biku
Rado: je to fakt pravda, že to Dukna nechce platit? Jestli jo, tak zase nemůžeme od I-ček čekat, že něco řeknou na férovku Pokud jde o strach, že by Panigale zaostávala, tak to by bylo normální ne? Vždyť soudruzi s Německa dělali z RR vítězný bike 3 roky.
Zachovala tvář To není žádný romantický film..Na co by měla staré Ducati homologovat?..Aby jim Panigale stály na skladu a staré 1098 jezdily?..Takhle ty týmy o těch Panigale aspoň uvažují a snaží se na ně sehnat peníze,jestli si je koupí nebo ne,už je věc druhá..
to jo, ale jak píšu níže... Ducati by to nic nestálo a zachovala si tvář, pokud by řekla týmům, že homologaci nebude bránit, když si ji zalatí týmy samy
Rado: ok, vahu beru. Pokud to tak bylo dřív.
Ale sam uznej že Ducati ma zajem aby se prodavala nova Panigale a tak je potřeba ji zviditelnit. Když by tam byla 1198 tak by byla v jejím stínu a lidé by si to nekupovali by by stará herka byla rychlejší.
S tou homologací to bude asi o tom, že ona ta sranda něco stojí a Ducati to nechce platit. Bylo by od fabriky fér říct "OK, další homologaci bránit nebudeme, ale zaplatíte si to sami"
Pity > nikdo 1098 váhu nepřidal, jen se vrátila na úroveň z doby, kdy na ni vyhrával Troy B. To, že se předtím oněch 6kg Ducati ubralo už samozřejmě nikdo z "rudých" nevidí...
JP: to nejde, aby nahadou 1198 nebyla rychlejší jak Panigale, tak to by nebyla dobrá reklama. (pro Ducati). Ja to schvaluji, pokud závodit tak s novým typem Ducati. Na rovinu s 1198 při navýšení váhy 6 kg se titul MS neda vyhrat! Bohužel!! Trat jaok Monza, Aragon, Brno bez šance!! Ty abys vyhrál titul MS musíš být rychlý všude a nova Panigale toho může byt za rok dva schopná! Škoda že se letos na tom vývoji trošku nepodílel Valentino, už ta motorka mohla být zase o něco rychlejší. (tak jako vyvinul R1 při testu v Brně a pak vyhráli dabl v Silverstone v roce 2010).
Kubát > práve tohle je ten alibismus a hraní si na "češství"... místo dle OR rozhodně z Liberty nedělá českou firmu... v tom případě by polovina našich špičkových sportovců rovněž neměla být reprezentanty ČR, když "dle zápisu na matrice" žijí v Monacu... to je totéž
Liberty je asi tak česká firma jako je česká břečka ze Staropramenu-kterou vlastní Heineken . To že Dukna chce nasadit Panigale chápu, ale proč nemůže být současná Ducati homologována pro 2013?
martin1: kam by jsi chtěl ten bajk ještě vyvíjet. Ten je již na pokraji technických možností, které jim dovoluje reglement.
rado: podle OR mají sídlo v Praze na Vinohradech. kdyžtak mi prosím vysvětli pojem česká firma
to že je majitel cizinec nic neznamená, s ohledem na původ firmy.
naši firmu taky vlastní ukrajinec z londýna a přitom jsme česká firma
Kubát... Liberty nemá s Českem nic společného. To si jen nějaký Taliján domyslel, že pojem "české pivo" je na Západě pojem, tak si cíleně vzal do úst "češství" jako rukojmí a jako svůj reklamní tahák, nic víc a nic míň...
jan26: tak co vím, tak loni právě kvůli té motogp a eliasovi prorazili do španělska. no teď mají španělé trošku jiné starosti než chodit na pivo...
KUBAT
Japoncici jsou opatrni a vetsinou jdou na jistotu!!!LIBERTY je krasnej priklad toho jak se to delat nema!!!Jestli se jim jejich reklama ve WSBK ci u LCR v MOTOGP vyplatila toz otazka?
JP: tak ono sbk má tu nevýhodu, že jsou v ní zainteresované hlavně italské stáje a italští sponzoři, no a itálie stejně jak celá jižní evropa směřuje víme kam...v tom má motogp obrovskou výhodu, že se neprofiluje jenom na jižní evropu
jinak ještě k liberty-nemohl jsem pochopit, jak malá česká firma začne závodit se čtyřmi jezdci, když dlouhodobě třeba japonci nejsou schopni postavit aspoň nějaký tým (myslím třeba yašimuru) který by závodil celou sezonu