EWC – První na startu je SRC Kawasaki, český IVRacing BMW CSEU je osmý!
Text: Petr Czyž | Zdroj: fimewc.com | Foto: Kawasaki Racing | Zveřejněno: 15.9.2017 | Zobrazeno: 4 219x
Text: Petr Czyž | Zdroj: fimewc.com | Foto: Kawasaki Racing | Zveřejněno: 15.9.2017 | Zobrazeno: 4 219x
A do toho jim většinu závodu dost foukalo...
Ivan dvoutakťák - Přesně jak píšeš...Tenhle okruh má dvě hodně dlouhý roviny, kde se jde hodně nad 300. Kluci říkali, že důvodem, proč mohla spojka odejít, je právě to extrémní namáháni, kdy se na konci chodí hodně dolů a samozřejmě všude se jde celou dobu na plno, při akceleraci je to na jízdě jasně vidět. Těch 24 hodin je neskutečnej záběr na techniku a stále se hraje o vteřiny...k tomu nechápu, jak to kluci vydrží. Každej, kdo se svezl na okruhu dobře ví, jak je to náročný jen při 20 min. jízdy. Mají můj obdiv...
Jj, Ali, určitě se dá říct, že jak spojka, tak převodovka "maká nadoraz" ...
Paul Ricard je, aspoň podle mého názoru, pro vytrvalce "vstřícnější" okruh,
než Le Mans verze Bugatti, co je čeká na jaře 2018 .
Nevím, jestli "legendární" rovinka Mistral na okruhu Paul Ricard dodnes měří
1800 metrů, ale každopádně představuje "kolo co kolo" pěknej záhul pro
motor. Je, respektive byl kdysi dávno, jen jeden další okruh, kterej měl taky 1800 m
prakticky přímého úseku a to Cena Českomoravské vysočiny u Velkého Meziříčí ...
to Samuel 007.. oba Karlovi spolubojovníky ( nic jiného než boj tohle 24 hodinové závodění není) znám ..z dob kdy Julián začínal co by klučina v Sportprodukcion 125 na Aprilii RS v Alpe Adrii a Fabricio, jezdec 125GP byl v teamu s Jardou Hulešem... Krásný závod , na první pohled je to Paul Ricard v Le castele divný okruh, ale ve finále parádní podívaná!!
Tímto se omlouvám, článek jsem přehlédl...
Mne osobně trochu mrzí, že jsem nezanamenal článek na motorkářích o úspěchu celého týmu...nebýt technického problému, který mimochodem tým vyřešil v hodně fantastickém čase, byla by to, dle všech propočtů, bedna...
Všichni tři kluci jezdili velmi stabilní časy a ani v noci, na světlech, nebyli reálně pomalejší...
Jinak co se týká Maco Racing, velká škoda...
Všem mohu jen doporučit, aby se jeli podívat a zažili tyto závody na vlastní kůži, nemělo to, jako pokaždé, chybu...
https://www.fimewc.com/championship/teams-fim-ewc-championship-2/
Dutch, jsem rád že jsi ocenil Fabriho a Juliana. Je třeba připomenout, že motorka je nastavená pro Karla a ostatní se musí přizpůsobit. V přenosu říkaly že hledají někoho schopnějšího ke Karlovi. Co funguje do toho se nese*. Najít někoho s podobným stylem jak má Karel bude těžké. Taky asi důvod proč National Motos Honda jeli ve dvou. Protože to se na první pohled zdá, jako šílenost. Ale Viktor jistě ví lépe než já co a jak.
Super výsledek, letos zatím nejlepší České vystoupení v rámci kteréhokoliv závodu Mistrovství světa. Karel, Fabri a Julián super jízda a team skvělá práce., blahopřeji!
PS: Eurosport skvělých online 14 hodin přenosu závodu..
Jo Ivane je to jak říkám. 10 bodů první.
Stačí se podívat na výsledky po 8 hodinách tady
https://www.fimewc.com/event/bol-d-or-2017-2018/
Asenadovi bych rád zdůraznil že to není jen o jezdci a nebo motorce.
Ale o celém týmu.
Teď se ukazuje na co měla Hanikova motorka u Aja a na co má Hanika.
V Moto3 20.místo Niccolò ANTONELLI na KTM Ajo 16 bodů po 13ti závodech
Ivane tuším že po 8 hodinách první bere deset bodů a desátý bod.
Ale nevím jistě.
Asi bude nejlíp, nechat to na profíkách ...
to nevím...asi až po oficialních vysledcích
Gorkine, jak se v EWC počítají ty body za každou odjetou
osmihodinovou část ? Ptám se pochopitelně proto, abych
věděl, kolik za Bol d´Or získal IVRacing BMW CSEU - team
gratulka IV racing 21 Top 5 se počítá
Gratulace celému IvRacingu v čele s Viktorem Nossem! Konečně se jich pustila ta smůla z loňska a konečně zajeli kvalitní výsledek.
Skvělá práce od celého týmu, nikdo zbytečně nechyboval.
Nechci nic říkat, ale nebít problém s převodovkou tak 2 místo
Konec závodu gratulace GMT Yamaha, IVRacing za super světové P5
rozdíl mezi třetím a čtvrtým týmem po 24h závodu jen 0,6s
Ta Lusy je neskutečně dobrá , 5 minut před koncem a je TŘETÍ
Nevím třeba jsem se špatně díval, ale mám dojem, že 21 jela do boxu při SC jak byl ten olej trati a od tehdy jede Mayer.
Mayer paráda! Luxusní by bylo vydržet ještě tak 15 minut a Hanika by to dojel do cíle, ale to se asi nestane...
MAYER Julian jezdí suprová kola
TheLuclys> já sice nemám naladěno na Josku ale souhlas, že IV to nepomůže
ps.: ten zametací vůc v protisměru na cílovce a naprášeno vapexem jak kráva...
Nahovno SC, jak říkal Joska a Béla, toto IvRacingu moc neprospěje
Tým 64 ACRO racing namastil trať a bude SC
Luclys, Lai je "starej" pardál, nepadá, ale pomalej určitě není
Ty "kočky" STK - 19 jedou jako "z partesu"
V tréninkách 54. z 59 , ALE TEĎ, 2,5 hodiny před cílem
20. místo celkově (!) a 8. ve třídě STK ...
Rozhodně si musím najít, kolik těch STK startovalo !
Jen tak pro zajímavost, ještě do tří do rána se držel IvRacing na 5. místě, nejlepší BWM. Nebýt technického problému, jsou dost možná nyní třetí nebo minimálně se o něj perou s dalším Bavorákem. Ale to už je "co kdyby", no, škoda...
Skvělý stint IvRacingu Julian Mayer! Dokázal zajíždět kola pod 2:02, což nezní až tak dobře, ale tyto kola byly jedny z nejrychlejších vůbec co se v tu dobu na trati jelo. Teď Fabrizio, co jsem ta zaznamenal, ikdyž nejede až tak rychle jak třeba Hanika, ale daleko lépe drží kolo, což je také "plus".
Honda 111 box a mechanici mají práci ... se nám to zamotává