Casey Stoner havaroval, tým MuSASHi RT HARC-PRO vítězství neobhájil
Text: Petr Czyž | Foto: Honda Racing, @Casey Stoner | Zveřejněno: 26.7.2015 | Zobrazeno: 8 863x
Text: Petr Czyž | Foto: Honda Racing, @Casey Stoner | Zveřejněno: 26.7.2015 | Zobrazeno: 8 863x
Chybí ZDE Marexův spolubojovník Darmah
Ivane: Zdá se mi to, nebo kopíruješ své příspěvky pod víc článků?
Opravuju : už ´sem myslel na Sepang, ale měl jsem
samozřejmě na mysli pád Guiglianiho na Laguna Seca
Toto selhání techniky "zaplatil" CS vrchovatě - oproti jeho pádu (a taky třeba tomu
Giuglianiho v Sepangu), vypadal ten někdejší Raineyho osudový jen jako jeden
z mnoha ... Nikdo z jezdců neví, jestli ho to závodnický štěstí neopustí a kdy .
Kawa: Kdyby mu šlo jen a pouze o dukáty,asi by zůstal u Ducáti. Cal je borec.
A osobně Australany celkem můžu. Oba Troyové, Doohan, Mc Coy... super kluci. A hodně rychlí kluci.
Casey a Jack moc jako pohodáři nepůsobí (alespoň dle chování na trati),ale rychlost mají přinejmenším stejnou.
Jolly_já si CS oblíbil, chybí mně tam. Podobně jako jiného australana, který kdysi GP jezdil taky. A nebude to tím, že jsou to klokani.
MM má od začátku vše na podnose - OK, VR to tak nějak neměl taky?
A povaha Calla...tím myslíš jak šel do Ducáti pro dukáty? Nebo kterou tu část povahy máš na mysli?
CS je trochu podivín a jeví se jako nevyrovnaný člověk. Je fakt,že mu bylo dost křivděno a nebyl zájem o někoho,kdo s VR udělá pomalého jezdce. Toto je asi nekonečné téma,ale kdyby měl CS povahu Crutchlowa,byl by na trůnu už dávno a ještě dlouho. MM je talent,ale má všechno od začátku na stříbrném podnose. CS je talent a ještě si musel projít spoustou problémů nepřízní osudu a stejně si ho kromě australanů moc fandů neoblibilo.
Ten multikontinentální a multinárodní cirkus nazývaný MS FIM se začíná
blížit "krasobruslařským revue", kde TAKY čas od času musí nastoupit
nová hvězda, aby diváci znovu začali chodit ... Udělování trestných
bodů zase připomíná někdejší amatérská MS, kdy "rozhodčí" tahali
z mošniček na břiše tabulky s číslíčkama ... Rozdíl je jediný a
sice, že se toto dnes děje elektronicky ...
Marexi, ano mediální masáž která směřuje k jedinému cíli, vytvořit ikonu uctívanou širokou veřejností. Casey dobře věděl co nastane po zisku titulu. Vždyť se to pořád opakuje, jen v minulosti nebyli soupeři 46 tak výjimeční, byli mnohdy lepší (Max, Sete) ale CS byl výrazně rychlejší než ikona.
Nejsem antivale, ale moc mě mrzí, že je z toho divadlo pro masy, které vyděláva peníze a jezdci se stali trochu loutkami. Vale dal tomuto sportu hodně, dostal ho do široké veřejnosti a proto by měl vyhrát ještě 4 tituly . Na koho budou ale lidi chodit potom? Na souboje bratrů Espargarů, Cala Crutchlowa a MM?
Já jsem asi fanda ze starých časů, fandím všem našim, a všem kteří jedou rychle navzdory předpokladům.
A snažím se číst nejen MCZ a jezdím se dívat...
Vitezstvi není mistrovství světa vyhrat,ale vydělat na tom.
Pavlos: Ale ono to bylo trochu jinak. MGP zájem o Stonera měla. Potřebuje tam rychlého Australana. KC tam už být nechtěl. Nevyhovovala mu ta mediální masáž a směr, kterým se MGP ubírá. Osobně jsem miloval jeho styl na Ducati. To bylo BOŽÍ!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IqrGbiGYs6A
Jinak tady je ten podivně vyhlížející pád z Endurance (to fakt nevypadá na chybu jezdce): https://www.youtube.com/watch?v=VpmKYQHrQXI
tečka bod
že by to někdo viděl jako já? CS do schematu divadla v režii dorny opravdu nezapadá
Představte si, že by ukázal, že král je nahý. Kolik diváků by pak přišlo na závody na jihu zadlužené evropy
Byl bych tam Ivanem 2T , fourmanem a pár dalšími sám...
Máte pravdu, stoner do pryč, nechodí na něj lidi a sponzoři pak neplatí, tudíž motosport jde do pldele
Ale pozitivní na týhle vyblitý diskusi je, že je vidět, že jméno Stoner pořád hodně táhne. Tolik příspěvků má vřdycky jen Rossi.
Fast17: Přesně tak, ty výroky o produkčních Hondách jsou opakovaně připisovány Stonerovi, ale ve skutečnosti jsou produktem tiskového oddělení Hondy. Vždyť Casey na tom zajel snad jen tři kola na mokru, na víc nebyl čas.
Ivane, držim ti palce, ale v to ani nedoufej Tady pod tim článkem bych tak čekal komentáře typu : uzdrav se, ale jak to tady čtu si budu muset dát hlavu na šroubek, abych si jí neukroutil jak se divim... To je mi úroveň drazí moji...
Dominator: psala Honda a bylo to jako citát vyjádření z testů, kde, jak se ukázalo později, jezdil jenom na mokru a půl den, místo dvou...
Jéžišmarjá, tady se nedá napsat snad vůbec nic, aby člověk hned v zápětí
nebyl obviněn ... Já jsem nenapsal (ani si nemyslím) že CS lhal .
Budiž mně dovoleno mít názor, že gumy po vyjetí z boxů na trať, ač předtím
byly v nahřívákách, NEJSOU ještě na jejich tepelným optimu, ale dostanou
se na něj až po nějaké době jízdy .
Takže do komentářů budu ( jak už jsem se jednou "zařekl" ! ) psát pouze
moje názory, nebudu reagovat na jiné a rád bych se dočkal stejného
Jsem četl článek kde psal že jsou velmí dobré a že od prototypu se moc neliši.Dokonce tam uváděl i čas rozdilu.
Domi nebyla to nahodou Honda co tvrdila takové věci ?
foxtrot
ja si myslím že je lhař že lhal před dvěna roky spoustě jezdcum o produkčních hondách jak sjou dobré a že lže i ted.
Ivane nějak ti nerozumím, na závodech se spěchá - to je celkem normální, proč se bavit o teplotě gum? Myslíš že CS neví kdy mají a kdy nemají potřebnou teplotu? . Když na brzdným bodě zaklapneš a zůstane ti tam 1/4 plynu tak automatickyzatlačíš víc na brzdy než vymáčkneš spojku, pak i s tou adhezí to je horší! Myslíš že je lhář, kterej by oficiálně smetl bezdůvodně vinu na motocykl, i když má smlouvu s HRC?
Foxtrot a Fourman to vystihli dobře. Ač mám jezdce od "klokanů i kiwi" odjakživa rád, tak malá chybka na straně CS (podle mého názoru!) asi byla. Rozhodně
bych mu nepředhazoval "přemotivovanost", ale od samého odjezdu od boxu spěchal, už na boxovce předjel jezdce který vyjížděl současně s ním a hned začal tahat ...
Jeho jízda byla tak říkajíc Par Excellance, ale na teplotu gum z ohříváků asi příliš
a MOŽNÁ proto už ve druhým(?) kole spadl . Bylo to v záběru (ale jen některých záznamech!), jak se mu ztrátou adjese lehce zavlnilo přední kolo a protože na
řešení / srovnání už neměl vlevo místo, vjel do měkké zóny a "letěl" ... ))-:
Těžko nám (!!) posuzovat / specifikovat, jestli byl "jen" dlouhej, nebo se něco dělo na technice . Mohlo to totiž být oboje .
Dotpoint: Ať už tomu tak je, nebo není, je to pro tento sport dobré. Lidi to pak více sledují. Každá rivalita, každý souboj na trati i mimo ni, je jen dobrou reklamou.
Ps: V tomto článku sice není napsáno, že havárie byla způsobena technickou závadou,ale není tam ani psáno, že to byla chyba jezdce. Pouhopouhý holý fakt, že jezdec havaroval. Pokud Kejsí tvrdí, že se kousl plyn, nemám důvod mu nevěřit.
No cheché, zase stejní odborníci na závody komentují výsledky a dění na dráze, na základě jednoho nedokonalého článku...
Když už tady mongol vytáhl citát Oscara Wilda, přidám jedno přísloví:
PRÁZDNÝ SUDY NEJVÍC DUNÍ!
Mongol , to je hezký!
Jinak tady:
//www.speedweek.com/motogp/news/78941/8h-Suzuka-Casey-Stoner-veroeffentlicht-Sturzursache.html
na Stonera platí:
Slyšel jsem o Vás tolik pomluv, že nemohu pochybovat o tom, že jste skvělý člověk. Oscar Wilde
Marex - jsi opravdu full kretén kterej chce být jen důležitej. Motorku týmu vrátili až po závodě, z dat tým vytáhnul že mu tam zůstalo 28% plynu, HRC si hned naložilo motorku domů. Mluvíš o top jezdci a dvounásobným mistru světa , používej respekt a pokoru.
A tuhle znáš?: jak na fotbalovým stadionu 7000 pitomců s podprůměrnou výplatou řve na 11 multimilionářů " makej hajzle" . takový jsi i ty.
Ten si to doma asi pěkně schytá. Další "vycházky" od Adriany asi už nedostane. Jednou ho pustí do světa a hned toto. Doma budeš! Běž pást klokany!
Taky ho nemusim, ale v GP bych ho rad videl znovu, aby to tam trochu rozceril at yz kecama, nebo jizdou. Kazdopadne at je zase brzt fit a v sedle.
Ideologie.Paleni carodejnic mi to tu pripomina.A jedna kacirska myslenka k tvému prispevku.Co když je to tak,ze ti tvoji rivalove 99 a 46 a 93,ve skutecnosti spolupracuji...