Vítězství po dlouhých a náročných čtyřiadvaceti hodinách si z okruhu Bugatti odvezl
Suzuki Endurance Racing Team ve složení
Vincent Philippe, Anthony Delhalle a
Etienne Masson. Tento továrnou podporovaný tým s motocyklem Suzuki 1000 GSXR tak obhájil svoje loňské prvenství a zahájil tak svoji cestu za ziskem světového vytrvalostního titulu tím nejlepším způsobem. Přestože tito Francouzi vítězství získali zcela přesvědčivým způsobem, ani oni se během svých 883 kol zcela nevyhnuli problémům, když Anthony Delhalle během závodu havaroval a ačkoliv vyvázl bez zranění, zbytek závodu byli na trati o to více vytížení jeho týmoví parťáci, zejména pak nestárnoucí Philippe.
Se sedmikolovou ztrátou dojel na druhém místě další domácí tým
SRC Kawasaki, tentokrát s motocyklem Kawasaki ZX10R. Francouzi
Gregory Leblanc, Matthieu Lagrive a Fabien Foret 
mohli určitě bojovat o vítězství, ale Fabien Foret během závodu havaroval a tým pak opravou motocyklu nabral výraznou ztrátu a i když počet pit stopů byl u obou těchto týmů stejný - 26, tak minutově již byl úspěšnější SERT 36,281 min. oproti 47,136 minuty u týmu SRC. Motocykl Kawasaki byl i na místě třetím, tentokrát připravovaný švýcarským týmem
Bolliger Switzerland a v jeho sedle se střídali Rakušan
Horst Saiger a Švýcaři
Roman Stamm a Daniel Sutter. Těsně pod stupněm vítězů skončil "studentský" tým
Junior Team Le Mans SUS Suzuki, ve složení
Gregg Black z Velké Británie, a
Baptiste Guittet a Romain Maitre z Francie, který byl zároveň vítězem kategorie Stocksport. Zatímco továrnou podporované týmy Suzuki a Kawasaki tedy z Le Mans odjíždí spokojené, opačné pocity mají u Yamahy, jejichž tovární tým
GMT94 (Davide Checa, Kenny Foray a Mathieu Gines) skončil až pátý, což u obhájce loňského světového titulu určitě není výsledek, který by odpovídal jejich ambicím. Ještě hůře dopadl druhý tovární tým
Monster Energy Yamaha YART (Max Neukirchner, Ivan Silva a Sheridan Morais), který sice do závodu startoval ze druhé pozice, ale kvůli poruše motoru vůbec nedokončil. Podobně dopadl tovární tým
Honda Racing ve složení
Julien Da Costa, Sebastian Gimbert a Freddy Foray. Spokojení naopak mohou být Slováci, když
Maco Racing Team ve složení
Gianluca Vizzielo, Marco Jerman a Anthony Dos Santos dovedl novou Yamahu R1 do cíle na dvanácté pozici. Továrnou podporovaný tým
BMW Motorrad France Team Penz13.com, za nějž spolu s kolegy
Markusem Reiterbergerem, Garethem Jonesem a Pedro Vallcanerasem ve kvalifikacích nastupoval také náš
Lukáš Pešek se potýkal se spoustou drobných problémů, mezi něž patřil dvakrát poškozený výfuk a dojel na sedmém místě se ztrátou sedmnácti kol.
Celkové výsledky
24-heures-motos-2015-classifcation-after-24h.pdf