Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pája13 - buď dnešní: //translate.google.cz/
To i my starý prďolové si s tím víme rady
Jinak přesně jak píšeš - i kdyby Kuba vyhrával testy i Superpole,tak mě to zatím nechává chladným. Ale jinak:
Jinak Lukáš překvapil.Jen aby to nebylo jako vloni v WSBK.Kuba vyhrával testy a pak ... .Už se nemůžu dočkat až to začne. Přeji všem Čechům ať jim to šlape.A Hradeckým samozřejmě taky.
To Soul21: Zatím nic, pouze toto. Vím že PJe je jistě Tvůj koník, ale bohužel...Vše vzniklo příchodem Cluzela a ten je ceněný víc, nakonce vyhrál závod Grand Prix, že? A PJe tak musel být přetransformován do jiné části tohoto obrovského týmu...
ten blijící smajlík asi není na místě. spíš jsem tam chtěl dát vykulené oči, ale ten tu není. je ale zajímavé že biaggi a bmw jsou o hodně rychlejší oproti ostatním. a toto sleduju už delší dobu. loni to byl zase biaggi a melandri
Kubát: Vytáhl jsi to tady ty svou poznámkou o maximální rychlosti zakončenou blijícím smajlíkem, kterou si musel úplně každý vyložit ve smyslu "podívejte na to v jak velké jsou jezdci na dvouválech nevýhodě". To že dvouválce a čtyřválce byly pravidly rozdělovány už předtím samozřejmě vím. Pak to ale zrušili a bylo to průhlednější. A pak bohužel znovuobjevili
superbiker: nemáš pravdu, že je to od roku 2008. dřív jezdily opravdové superbiky o objemu 750 - pro čtyřválce a postupně měly dvouválce 851, 888, 916 až po litry v roce 2000. tuším. potom pohubených letech 2002-2003 přistoupili na vpuštění čtyřválců o objemu 1000, ale s restriktory. protože 750 vyráběla jediná suzuki. no ale nakonec ty restriktory nebyly tak účinné, a litry dominovaly v letech 2004, 2005, pak byl tuším bayliss na 999 posledním mistrem na litru v2. a to samé je v supersportech 600-4v, 675-3v a 750-2v
nechápu proč se to řeší pořád dokola. nyní dvouválce nabrali 6 kg a pořád se to někomu nelíbí. a příjde monza a ducati bude kde? a potom se bavme, že na maximálce nezáleží. je to jen o typu okruhu...
A ještě jedna poznámka k tématu Ducati ve WSBK - citace z gpone.com: "Není žádným tajemstvím, že v roce 2011 dodavatel pneumatik přizpůsobil pneu přesně potřebám Ducati Carlose Checy a znevýhodnil tak všechny čtyřválcové motocykly."
Stejně jako jinde rozhoduje lepší ovladatelnost 2válců a 200cc navíc. Nic zvláštního. Tyhle "výkřiky do tmy" jsou ten důvod proč se mi nelíbí dvoukolejnost pravidel WSBK. Uvědomte si, že od roku 2008 kdy bylo "vynalezeno" pravidlo o kapacitním zvýhodnění 2válců vyhrála Ducati 3 ze 4 šampionátů konstruktérů. A maximálku měla Ducati o dost nižší než konkurence ve všech těchto sezónách.
vím že o maximálce to není, ale to není možné, jaké jsou rozdíly mezi závodníma motorkama. jako 3-5 km, by se dalo pochopit, ale 10 a víc km, to je šílenost
Lukáš až překvapivě pěkně Ale Ondra taky nemá moc velkou ztrátu na to, že toho zas tak moc letos nenajezdil. Myslim, že tohle bude pro českýho fanouška top třída
moc se mi líbí, jak se to v tý startovce červená, Kubíčkovci snad Foret poradí Lanussemu (bo jak se to píše) a ten ještě porychlí.. Pešek překvapil časem a nepřekvapil pádem :D
Pája13 - buď dnešní: //translate.google.cz/
To i my starý prďolové si s tím víme rady
Jinak přesně jak píšeš - i kdyby Kuba vyhrával testy i Superpole,tak mě to zatím nechává chladným. Ale jinak:
Jinak Lukáš překvapil.Jen aby to nebylo jako vloni v WSBK.Kuba vyhrával testy a pak ... .Už se nemůžu dočkat až to začne. Přeji všem Čechům ať jim to šlape.A Hradeckým samozřejmě taky.
Hradec Králové team
//www.worldsbk...ersport-testing.html
Krásné,akorát Hradec Králové team a ani slovo česky.Hlavně,že si to můžu přečíst třeba ve Španělštině.
Hradec Králové team
//www.worldsbk.com/en/news/45-ssp-news/12088-foret-opens-up-the-action-in-supersport-testing.html
Kawa začíná zlobit.
jinak Luky dobrý shodit ještě cca 0,5 sec udržet to v race a nepadat tak to bude v Brůnu hukot
Kubát:to víš 7 to umí líp s brzdama a v točnách jestli to letos obhájí tak si koupím bejka
Péša
ROSSI_CE: mal pad, ale mal by byt v poriadku
saci_ventil: si ma predbehol presne tak v Mozne P.S. super fotka
hm,to je ovšem škoda Konečně jsem se dočkal nějakého jezdce sportbiků ve světě a ono to nakonec ještě neklapne
To Soul21: Zatím nic, pouze toto. Vím že PJe je jistě Tvůj koník, ale bohužel...Vše vzniklo příchodem Cluzela a ten je ceněný víc, nakonce vyhrál závod Grand Prix, že? A PJe tak musel být přetransformován do jiné části tohoto obrovského týmu...
Za všechno může blijící smajlík
ten blijící smajlík asi není na místě. spíš jsem tam chtěl dát vykulené oči, ale ten tu není. je ale zajímavé že biaggi a bmw jsou o hodně rychlejší oproti ostatním. a toto sleduju už delší dobu. loni to byl zase biaggi a melandri
Kubát: Vytáhl jsi to tady ty svou poznámkou o maximální rychlosti zakončenou blijícím smajlíkem, kterou si musel úplně každý vyložit ve smyslu "podívejte na to v jak velké jsou jezdci na dvouválech nevýhodě". To že dvouválce a čtyřválce byly pravidly rozdělovány už předtím samozřejmě vím. Pak to ale zrušili a bylo to průhlednější. A pak bohužel znovuobjevili
superbiker: nemáš pravdu, že je to od roku 2008. dřív jezdily opravdové superbiky o objemu 750 - pro čtyřválce a postupně měly dvouválce 851, 888, 916 až po litry v roce 2000. tuším. potom pohubených letech 2002-2003 přistoupili na vpuštění čtyřválců o objemu 1000, ale s restriktory. protože 750 vyráběla jediná suzuki. no ale nakonec ty restriktory nebyly tak účinné, a litry dominovaly v letech 2004, 2005, pak byl tuším bayliss na 999 posledním mistrem na litru v2. a to samé je v supersportech 600-4v, 675-3v a 750-2v
nechápu proč se to řeší pořád dokola. nyní dvouválce nabrali 6 kg a pořád se to někomu nelíbí. a příjde monza a ducati bude kde? a potom se bavme, že na maximálce nezáleží. je to jen o typu okruhu...
A ještě jedna poznámka k tématu Ducati ve WSBK - citace z gpone.com: "Není žádným tajemstvím, že v roce 2011 dodavatel pneumatik přizpůsobil pneu přesně potřebám Ducati Carlose Checy a znevýhodnil tak všechny čtyřválcové motocykly."
Stejně jako jinde rozhoduje lepší ovladatelnost 2válců a 200cc navíc. Nic zvláštního. Tyhle "výkřiky do tmy" jsou ten důvod proč se mi nelíbí dvoukolejnost pravidel WSBK. Uvědomte si, že od roku 2008 kdy bylo "vynalezeno" pravidlo o kapacitním zvýhodnění 2válců vyhrála Ducati 3 ze 4 šampionátů konstruktérů. A maximálku měla Ducati o dost nižší než konkurence ve všech těchto sezónách.
Pesa- Jen do nich!
Nějaké podrobnosti ohledně té situace okolo PJe by nebyly,Bosso?
Tak to se čte parádně..!! Intermoto pěkně a Lukin taky super.. Ježura snad ještě trochu porychlí a bude to celkově super..!!
Superbiker, príklad v Monze rozhodujú
Mám strach o Lukase,jeslti se nerozbil a jeslti to nerozbil
Superbiker: To záleží na trati, někde ta maximálka může dost významným faktorem.
vím že o maximálce to není, ale to není možné, jaké jsou rozdíly mezi závodníma motorkama. jako 3-5 km, by se dalo pochopit, ale 10 a víc km, to je šílenost
Lukáš až překvapivě pěkně Ale Ondra taky nemá moc velkou ztrátu na to, že toho zas tak moc letos nenajezdil. Myslim, že tohle bude pro českýho fanouška top třída
moc se mi líbí, jak se to v tý startovce červená, Kubíčkovci snad Foret poradí Lanussemu (bo jak se to píše) a ten ještě porychlí.. Pešek překvapil časem a nepřekvapil pádem :D
Pešek skvěle. Kubát: Jako bys nevěděl že maximálky závod zdaleka nerozhodujou
Pešek už dal o sobě v SSP vědět
Pešek go
Už se nemůžu dočkat,od pátku budem držet palce PRORACE a INTERMOTO ať se daří