VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Belaen (43) napsal 19.12.2012 v 23:14

Eurosport WSS nefláká. V 99 % případů je přímý přenos.

Marex (2570) napsal 19.12.2012 v 11:07

Všeobecně je prodejnost sportovních 600 poměrně slabá. Má to klesající tendenci. Moto2 spláchla spoustu sponzorských peněz. Je otázkou, jestli by ty peníze skončily ve WSSP,ale jistě jim to nepřidalo.

Le-Corbusier (432) napsal 19.12.2012 v 10:41+1

Lech - právě, ten Eurosport ty WSS trošku fláká (ale WSBK taky)
AdosR - přesně tak - šestky jsou pro pořádný piloty! Ale před hospodou na zahrádce to asi nevypadá tak dobře jako litr.

Le-Corbusier (432) napsal 19.12.2012 v 10:31+1

Pořád nevěřím tomu že za nezájmem o 600 může nějakým způsobem moto2. Proč si to myslíte? Vždyť jsou to úplně, ale úplně jiné motorky. Že mají stejný objem motoru 600? A když to bylo 2t250 tak se tedy toto nedělo? Takže když se objem zvětší na řekněme 605ccm tak se Supersportům vrátí zájem výrobců? Klasické značky se přece na moto2 (kromě té Hondy pro kterou je to ale speciální kšeft) vůbec nijak nepodílejí. A divákovi je taky může být jedno jaký přesně objem vrčí v motorce moto2. Souviset to může tak maximálně s tím že je to konkurenční šampionát jako celek - ale ne kubatura.

Lech (57) napsal 18.12.2012 v 17:17

Mě z pohledu laika a fanouška nepřipadá žeby SSP nějak upadali. Aspoň teda nevidím na závodech WSBK že by nějak houvně odcházeli z tribun a vraceli se až na druhou jízdu SBK. Ale to jestli Eurosport dává přímý přenos SSP a nebo aspoň záznam pro televizní diváky,tak to je o něčem jiném.
To mi jako fandové nemáme možnost ovlivnit.

RaceBoy (63) napsal 18.12.2012 v 16:53+4

Rolad kecá politický kecy, je chce vytáhnou pomocí nátlaku z Hondy další peníze... On to vždycky uměl... Wss je jediný šampionát, kde pojedou výrobci motocyklů do 600ccm /4 a 675 /3 , a které si může normální smrtelník koupit... To dává smysl... Moto2 a podobné tyčoviny neeee

opic26 (457) napsal 18.12.2012 v 16:43+1

Neuděláme sbírku nebo hladovku na odtržení SBK/SSP od Dorny? By se vidělo, jestli továrny budou rvát prachy do "kosmu" nebo do toho co ve finále prodávají tak, jako za starých časů.

opic26 (457) napsal 18.12.2012 v 16:39

Marex: souhlas. Jak dlouho už tu máme posledního Blada?!

opic26 (457) napsal 18.12.2012 v 16:37

Situace SBK/MotoGP = SSP/Moto2. Celý šampionát MotoGP tlačí SSP/SBK k zemi. Souhlasím s AdosR-em. 6-tky nejsou nevyzpytatelné jako litry, které aby se dnes daly řídit mají samé vyfikundace. Odhaduju že 70% kupců lirů na to nemá, zbytek jej upraví a závodí. Moto2 a zákazník s přesvědčením o svých schopnostech pilota bojové stíhačky jsou důvodem proč tuhle kategorii dál nevyvíjet, a to je škoda. Každé 2 roky nový model , kde jsou ty časy .

Marex (2570) napsal 18.12.2012 v 16:26-1+1

Já to spíš vidím tak, že Honda cpe všechno do MGP.

AdosR (254) napsal 18.12.2012 v 15:19-1

Jo a viz článek. Honda se soustředí veškerý budget na superbiky. Že to má význam když jim to tam stejně moc nejde.

AdosR (254) napsal 18.12.2012 v 15:16

Le-Corbusier: A jsme u toho. Já jim seru na litry. Dit to si kupuje víc jak polovina lidí jen kvůli image a je to na hovno. Jezdci to nezvládají bez kontroly trakce. Hodně lidí jim na elektroniku prdí. A v běžným provozu mít 200 koní k čemu? Zvětšení péra a tím jak se mnou vymete borec a 600 ccm v zatáčkách? Jak říkám na 100% je polovina lidí co chce 600ccm a oni na to serou. Dobrý no zrušili 750 ted i 600. No to samé dvouválce 1200 ccm. Ktm dokonce 1300 ccm. Se zbláznili ne? Na tom nejde rozumě jezdit. Nechci mít s motorky strach..

Le-Corbusier (432) napsal 18.12.2012 v 14:45

Já bych řekl že ten úpadek moc nesouvisí s kubaturou moto2.

Ale šestky jsou opravdu na okraji zájmu a to jak medií, tak výrobců. Vždyť nové šestky bývaly od roku 99 (nástup R6) každé 2roky inovované a teď se od roku 2006 třeba zrovna u R6 toho moc nestalo. Ostatní výrobci na to taky pečou. V litrech se japonci snažit musí - tam jim BMW a Aprilia pěkně zatápí. A přitom to byly tak krásné závody - jak Cal Crutchlow jel v brně 2.03...to bejvávali časy.

AdosR (254) napsal 18.12.2012 v 14:41

No jo kdyby kokot. s té slavné dorny nevymysleli Moto2 s 600ccm Honda tak jsou supersporty jinde. Jaksi mě připadá že i od doby Moto2 je vývoj 600 ccm do výroby omezen!!! Jediná kawa do toho šlape. A taky to bylo vidět letos v Supersportech. Ikdyž od roku 2009 je kawa skoro stejná. Pěknej hnus. Co z toho ti debil. udělali. Taková to byla supr třída... At jdou do prdele s nějakýma 1000 ccm dit to nejde využít, a každej to nechce. 600 jsou supr ovladatelný. Až ted je vidět co dorna udělala že nasadila moto2. Jaksi 600 upadají a přitom na nich jezdí možná víc lídí než na 1000 ccm..

Marex (2570) napsal 18.12.2012 v 13:40-1

Žádná sláva to není. Po nástupu Moto2 byla očekávání konce na místě,ale nedošlo k tomu. Bude líp.




TOPlist