S týmem chceme vyhrávat, plánuje Sofuoglu

Jezdci stáje Kawasaki Puccetti Racing Kenan Sofuoglu a Marco Facani tento týden testovali na okruhu Algarve v Portimau, kde zahájili přípravné práce pro nadcházející ročník mistrovství světa supersportů. První den nebylo počasí příznivé a nejvíc práce tým stačil odvést až ve čtvrtek odpoledne, protože to panovaly z celého testu ty nejlepší podmínky. Další šanci testovat má tým příští týden v Jerezu, kde stráví celkem dva dny.

S týmem chceme vyhrávat, plánuje Sofuoglu
Turecký závodník Kenan Sofuoglu loni neprožil zrovna nejlepší sezonu. Poté, co jeho tým z mistrovství světa třídy Supersport odstoupil, Sofuoglu spojil síly s Kawasaki Puccetti Racing, týmem, který se dnes těší tovární podpoře Kawasaki a s nímž chce Turek bojovat o čtvrtý titul mistra světa.
„Ze začátku tu byly náročné podmínky, protože byla zima a také pršelo,“ řekl po skončení testů Kenan Sofuoglu. „Až poslední den odpoledne jsme začali pořádně jezdit a nalezli pár zajímavých bodů. Stále pracujeme na řadě oblastí. Máme dvě různé specifikace motoru, u nichž jsem zatím nevybral tu nejlepší, ale máme na to čas ještě příští týden v Jerezu.“

„Doufejme, že ve dvou dnech, které máme v Jerezu k dispozici, nám bude přát počasí. Tým pracuje velmi tvrdě a chceme vyhrát. Neměli vůbec žádné volno, protože celou dobu pracovali. Jsem moc rád z toho, co na tento test připravili,“
dodal turecký závodník.
Vítěz loňského šampionátu FIM Europe Superstock 600 Marco Faccani je druhým jezdcem týmu, který na rozdíl od zkušeného Sofuogla bude ve svém prvním roce v třídě Supersport získávat zkušenosti. „Tento test byl velmi užitečný, protože jsme pracovali na spoustě nastavení, abych měl možnost si vybrat to nejlepší,“ řekl Ital. „Najel jsem celkem hodně kilometrů, protože tato třída je letos pro mě úplně nová. Musím získat ten správný cit s pneumatikami, ale jsem spokojený, protože druhý den odpoledne už bylo počasí lepší.“

„Teď budeme testovat v Jerezu, kde potřebuji najet znovu maximum kilometrů, protože motorka třídy Supersport je v mnoha ohledech jiná než ta s níž jsem závodil v třídě Superstock. Musíme pracovat s brzděním motorem, spojkou a je tam také mnohem víc možností nastavení.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist