Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě jednou k AW :
"možnosti" jeho sponzoringu jsou , každej australan ale není takovej
patriot + fanda okruhů jako LIam Coleby A TAKY se
v dnešní době pohádky už často nedějí ...
https://www.novinky.cz/koktejl/430708-v-neporadku-v-aute-objevil-zapomenutou-vstupenku-do-sveta-milionaru.html
Vzpoměl jsem si při této příležitosti na výrok Pana Konstruktéra Františka Pudila,
že *podvozek důležitější motoru* Je to taky připomínkou pózérům mezi námi
silničními bajkery , kterým je (současná!) "šestka" málo a musí mít "litra"
Anthonymu pouze "polepšili" sériovej motor, kterej bůhvíkolikuž měl najeto (...)
a já tvrdím, že bez dobrého (móc dobrého!) a na okruh PI perfektně nastaveného
šáska, by nejspíš Tonda na tu bednu nedojel .
Taky už se mockrát přihodilo, že při "agenturách", nebo jízdách pro veřejnost,
"vylítaní" šestkaři bez problémů obkládali "nenastavený" litraře
A abych si přihřál moji "Suzuki-polívčičku" (ač čtyřtaktní ), musím ještě dodat,
že tedy je pro "obyčejný bajkery" ideální "sedmpade", kterou už taková léta (!)
"tvrdohlavě" drží na programu moje milovaná firma . Nakonec i Kevin Schwantz se
"svýho času" vyjádřil, že mu sedne líp GSXR750, než "přemotorovanej" litr ...
Nemusi vylozene podnikat sam.. ma velky jmeno a je to tahak. Kazda okrohuva skola po nem sahne a pri tom muze drtit sbk v australii. Ale rozprodat majetek, dum atd. Co mu zbyde, az prestane zavodit? Zavodit muze v nizsich tridach a jeste si vydela. Teeba by mu to slo v anglii, kdyz na vode nema konkurenci, tam litaj casto v desti..
Ona to není až tak velká nadsázka, když se říká, že motocykly,
respektive závody na nich, jsou droga ... Těžko vydat se "jiným směrem",
začínat "podnikat" v této branži, navíc v jeho věku a finančními možnostmi ?
Mám obavy, aby z Antonyho brzy nebyl "jen" australský divák okruhů
Ja to vidim trochu jinak. Jestli je srdcar, to nevim. Ale rozprodaval majetek rodicu a ted svuj, aby se udrzel nekde, kde o nej nemaji zajem? Nejsem si jisty, ze mu 3. misto v SSP nejak pomuze v kariere. Az uz nebude mit co prodat, co bude delat pak? Mel by jit uz jinym smerem, kdyz o nej jako o jezdce neni zajem..
To je "pohádka s dobrým koncem", v dnešní době předem nepředstavitelná
a která se, bohužel, jen těžko zopakuje. To štěstí a zadostiučinění, které Anthony
prožil, si ti, kteří jsou mezi prvními deseti běžně, nedovedou ani představit
Kdyby ještě žila Božena Němcová, tak by o něm napsala knihu. Tohle je totiž příběh, kterej do dnešní reality nezapadá a spíš by se tím daly oblbovat děti před spaním. Jak se dá i bez peněz a bez podpory dosáhnout trůnu...
Tonik prostě umí i za ztizenych podminek
Ještě jednou k AW :
"možnosti" jeho sponzoringu jsou , každej australan ale není takovej
patriot + fanda okruhů jako LIam Coleby A TAKY se
v dnešní době pohádky už často nedějí ...
https://www.novinky.cz/koktejl/430708-v-neporadku-v-aute-objevil-zapomenutou-vstupenku-do-sveta-milionaru.html
Vzpoměl jsem si při této příležitosti na výrok Pana Konstruktéra Františka Pudila,
že *podvozek důležitější motoru* Je to taky připomínkou pózérům mezi námi
silničními bajkery , kterým je (současná!) "šestka" málo a musí mít "litra"
Anthonymu pouze "polepšili" sériovej motor, kterej bůhvíkolikuž měl najeto (...)
a já tvrdím, že bez dobrého (móc dobrého!) a na okruh PI perfektně nastaveného
šáska, by nejspíš Tonda na tu bednu nedojel .
Taky už se mockrát přihodilo, že při "agenturách", nebo jízdách pro veřejnost,
"vylítaní" šestkaři bez problémů obkládali "nenastavený" litraře
A abych si přihřál moji "Suzuki-polívčičku" (ač čtyřtaktní ), musím ještě dodat,
že tedy je pro "obyčejný bajkery" ideální "sedmpade", kterou už taková léta (!)
"tvrdohlavě" drží na programu moje milovaná firma . Nakonec i Kevin Schwantz se
"svýho času" vyjádřil, že mu sedne líp GSXR750, než "přemotorovanej" litr ...
Anthony se vrátil o 40let zpátky.On je tzv.soukromník.Opravdovej hrdina.
My hero! :)
Nemusi vylozene podnikat sam.. ma velky jmeno a je to tahak. Kazda okrohuva skola po nem sahne a pri tom muze drtit sbk v australii. Ale rozprodat majetek, dum atd. Co mu zbyde, az prestane zavodit? Zavodit muze v nizsich tridach a jeste si vydela. Teeba by mu to slo v anglii, kdyz na vode nema konkurenci, tam litaj casto v desti..
Ona to není až tak velká nadsázka, když se říká, že motocykly,
respektive závody na nich, jsou droga ... Těžko vydat se "jiným směrem",
začínat "podnikat" v této branži, navíc v jeho věku a finančními možnostmi ?
Mám obavy, aby z Antonyho brzy nebyl "jen" australský divák okruhů
Ja to vidim trochu jinak. Jestli je srdcar, to nevim. Ale rozprodaval majetek rodicu a ted svuj, aby se udrzel nekde, kde o nej nemaji zajem? Nejsem si jisty, ze mu 3. misto v SSP nejak pomuze v kariere. Az uz nebude mit co prodat, co bude delat pak? Mel by jit uz jinym smerem, kdyz o nej jako o jezdce neni zajem..
Výborne,Tóno! Snáď nebol na práškoch,ako kedysi.
Bravo
"Kdyby tak Brož byl Babiš ", materiál pro "Toníka" by se našel a možná i na to všechno cestování (?)
a to ještě měli Tondovi soupeři štestí že nepršelo .jak by to dopadlo víme všichni
respekt nejvetsi
Zní to až pohádkově... Je to borec
To je pravej srdcař, obrovská gratulace za to co předvádí a jakým způsobem, musí to být skvělý pocit zadostiučinění, velkej palec nahoru Anthony
pitbules - //www.motoforum.cz/sport/kdo-ma-pravdu-pedercini-nebo-west-/
podstatný je poslední odstavec...
To je "pohádka s dobrým koncem", v dnešní době předem nepředstavitelná
a která se, bohužel, jen těžko zopakuje. To štěstí a zadostiučinění, které Anthony
prožil, si ti, kteří jsou mezi prvními deseti běžně, nedovedou ani představit
je to borec, mačakr největší.
Bloona - skvěle vystihuješ. Souhlasím s tebou.
Kdyby ještě žila Božena Němcová, tak by o něm napsala knihu. Tohle je totiž příběh, kterej do dnešní reality nezapadá a spíš by se tím daly oblbovat děti před spaním. Jak se dá i bez peněz a bez podpory dosáhnout trůnu...
Opravdu nechápu proč tento jezdec nemá smlouvu ? Mimo toho, že nemá peníze