Ježek: Snad nikdy mě při jízdě na motorce nebolelo srdce tak jako včera

Po čtyřměsíční pauze bez závodního motocyklu se Ondřej Ježek vrátil do kolotoče mistrovství světa supersportů. Devátý závod sezóny hostil německý EuroSpeedway Lausitz. Do závodu startoval jezdec týmu Team GoEleven šestadvacátý, závod po technických problémech na podvozku ale nedokončil.

Ježek: Snad nikdy mě při jízdě na motorce nebolelo srdce tak jako včera

Již od pátečních volných tréninků to nevypadalo, že by Team GoEleven na Lausitzringu udělal nějakou výraznou díru do světa. Oba jezdci si pomalu zvykali na motocykl, na kterém dlouho neseděli a navíc bojovali s jeho nastavením. „Připadal jsem si jak loni na podzim, kdy jsem na šestistovku Kawasaki sedl poprvé. Navíc nás velmi trápí geometrie. Motorka nechce zatáčet a v technických pasážích ztrácím příliš mnoho času,“ vysvětloval brněnský jezdec 26. místo po pátečním programu.

Sobota bohužel nepřinesla žádný prostor pro zlepšení. Ranní 15minutový trénink se odjel na osychající trati a v následujícím stejně dlouhém superpole jezdci stihli zajet pouze tři rychlá kola. Po kvalifikaci tak Ondrovi stále patřila 26. pozice. „Ani dnes jsme se nikam neposunuli. Stále tu zajíždím stejné časy, jako před osmi lety. Věřím, že do nedělního závodu naši technici udělají nemožné a motorku zatáčet naučíme,“ dodal Ondra.

V nedělním závodě však žádný rozdíl patrný nebyl. Ondra se stále pohyboval uprostřed třetí desítky. Ke konci závodu začal výrazně zpomalovat a závod musel předčasně ukončit. „Ještě snad nikdy mě při jízdě na motorce nebolelo srdce tak jako včera. Od začátku jsem se snažil jet na maximum, ale bohužel to nevedlo než k vyrovnání mých maxim z tréninků. Od poloviny závodu mně navíc motorka začala velmi vibrovat v nájezdech, což několikrát málem vedlo k pádu. Musel jsem výrazně ubrat a vzhledem k pozici, na níž jsem se nacházel, jsem se rozhodl neriskovat a trápení předčasně ukončit.“

„Hrozně moc mě mrzí, jak se tento víkend vyvíjel. Pro návrat na závodní dráhu po zánětu očního nervu jsem přes prázdniny udělal maximum. Závod na Lausizringu byl pro mě napůl domácí, přijelo mě podpořit mnoho fanoušků z České republiky, kterým bych tímto chtěl velice poděkovat za neustávající podporu i přes zmiňovaná trápení. Nyní musíme obrátit list a soustředit se na Magny-Cours. Je to trať, kde držím traťový rekord ve třídě Superstock 1000, takže věřím, že mi přinese návrat na pozice, kam patřím.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist