Brno bez superbiků je pro majitele českých a slovenských týmů doslova katastrofou
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Zveřejněno: 5.12.2012 | Zobrazeno: 9 366x
Kapitoly článku
Petra Baláže snad není potřeba představovat, skvělý slovenský jezdec byl v dobách své aktivní kariéry opravdovou hvězdou a v ne právě lehkých dobách dokázal i bodovat v závodech mistrovství světa jak s Yamahou 350, tak s MBA do 125 ccm.
Jakub Kornfeil zůstává v seriálu GP kubatury Moto3 a pojede s motocyklem Kalex-KTM v v novém týmu, tedy v nizozemské stáji Redox RW Racing GP. Cíl "Kubajse" je jasný: Celkově skončit v Top-10 a ve své 5. sezoně Grand Prix získat své první podiové umístění.
Mladá slečna Romana Tomášková bude i nadále věrná závodům Alpe Adria a to v nejnižší objemové kubatuře. Pojede pravděpodobně s motocyklem Honda v kubatuře Moto3.
Ondra Ježek bude startovat v roce 2013 za svůj současný slovenský tým SK Energy Ducati v seriálu Superstock 1000 ccm CUP s novým motocyklem Ducati 1199 Panigale s tím nejvyšším možným cílem, tedy stát se šampionem.
Michal Šembera změnil nejen účes, nýbrž i tým, a také kubaturu, když přechází na své oblíbené "litry". Pojede za tým Willi Racing s motocyklem BMW S 1000 R HP4.
Jakub Smrž odchází do seriálu britských superbiků, kde pojede tovární motocykl Aprilia RSV4 za britský tým Splitlath Redmond. A Kuba chce tuto svou novou výzvu přeměnit v praxi v co největší počet umístění na bedně, ačkoliv ho čekají úplně nové britské okruhy.
Matěj Smrž pojede opět IDM superbiků, a druhý rok po sobě s motocyklem Yamaha. Celkově by se chtěl určitě prosadit na podium, jednotlivých závodů už vyhrál "neúrekom", tak proč by to s malým, ovšem nezbytným kouskem štěstí nemohlo vyjít ani na celkovou "bednu".
Michal Prášek pojede opět s Yamahou ve stejném týmu jako letos a s cílem vylepšit v roce 2013 své umístění na ME - letos čtvrtý.
Michal Filla je úspěšným obojživelníkem - Alpe Adria a World Endurance a chtěl by jím být i v sezoně 2013. Ovšem místo seriálu World Endurance by se chtěl Michal zaměřit s polským týmem BMW SIKORA kromě Alpe Adria hlavně na domácí šampionát.
Karel Hanika bude absolvovat svou druhou sezonu v Red Bull Rookies Cupu - poslední! - s jediným cílem, zlepšit své letošní bronzové umístění v celkovém pořadí, což nebude vůbec lehké, a vybojovat si tak místo na startovním roštu 2014 v seriálu GP kubatury Moto3.
Karel Abraham pojede samozřejmě i v roce 2013 za svůj tým Cardion AB Motoracing. Bude to jeho devátá sezona v GP, u toho třetí v královské kubatuře. Abaja ale vyměnil satelitní motocykl Ducati Desmosedici za bike CR ART-Aprilia a vůbec by se nezlobil, kdyby na konci sezony 2013 byl v klasifikaci CRT na nejvyšším stupni.
Jakub Kornfeil zůstává v seriálu GP kubatury Moto3 a pojede s motocyklem Kalex-KTM v v novém týmu, tedy v nizozemské stáji Redox RW Racing GP. Cíl "Kubajse" je jasný: Celkově skončit v Top-10 a ve své 5. sezoně Grand Prix získat své první podiové umístění.
Mladá slečna Romana Tomášková bude i nadále věrná závodům Alpe Adria a to v nejnižší objemové kubatuře. Pojede pravděpodobně s motocyklem Honda v kubatuře Moto3.
Ondra Ježek bude startovat v roce 2013 za svůj současný slovenský tým SK Energy Ducati v seriálu Superstock 1000 ccm CUP s novým motocyklem Ducati 1199 Panigale s tím nejvyšším možným cílem, tedy stát se šampionem.
Michal Šembera změnil nejen účes, nýbrž i tým, a také kubaturu, když přechází na své oblíbené "litry". Pojede za tým Willi Racing s motocyklem BMW S 1000 R HP4.
Jakub Smrž odchází do seriálu britských superbiků, kde pojede tovární motocykl Aprilia RSV4 za britský tým Splitlath Redmond. A Kuba chce tuto svou novou výzvu přeměnit v praxi v co největší počet umístění na bedně, ačkoliv ho čekají úplně nové britské okruhy.
Matěj Smrž pojede opět IDM superbiků, a druhý rok po sobě s motocyklem Yamaha. Celkově by se chtěl určitě prosadit na podium, jednotlivých závodů už vyhrál "neúrekom", tak proč by to s malým, ovšem nezbytným kouskem štěstí nemohlo vyjít ani na celkovou "bednu".
Michal Prášek pojede opět s Yamahou ve stejném týmu jako letos a s cílem vylepšit v roce 2013 své umístění na ME - letos čtvrtý.
Michal Filla je úspěšným obojživelníkem - Alpe Adria a World Endurance a chtěl by jím být i v sezoně 2013. Ovšem místo seriálu World Endurance by se chtěl Michal zaměřit s polským týmem BMW SIKORA kromě Alpe Adria hlavně na domácí šampionát.
Karel Hanika bude absolvovat svou druhou sezonu v Red Bull Rookies Cupu - poslední! - s jediným cílem, zlepšit své letošní bronzové umístění v celkovém pořadí, což nebude vůbec lehké, a vybojovat si tak místo na startovním roštu 2014 v seriálu GP kubatury Moto3.
Karel Abraham pojede samozřejmě i v roce 2013 za svůj tým Cardion AB Motoracing. Bude to jeho devátá sezona v GP, u toho třetí v královské kubatuře. Abaja ale vyměnil satelitní motocykl Ducati Desmosedici za bike CR ART-Aprilia a vůbec by se nezlobil, kdyby na konci sezony 2013 byl v klasifikaci CRT na nejvyšším stupni.
Informace o redaktorovi
Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Vladimír Rejda - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?